Форми ведения передвиборної агітації

Новинка
  • Код товару: 190013
  • Наявність: В наявності
200 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Форми ведения передвиборної агітації", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ  1 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРЕДВИБОРНОЇ АГІТАЦІЇ В УКРАЇНІ

1.1 Поняття та зміст передвиборної агітації

1.2 Форми передвиборної агітації в Україні

РОЗДІЛ  2 ХАРАКТЕРИСТИКА ОКРЕМИХ ФОРМ  ПЕРЕДВИБОРНОЇ АГІТАЦІЇ В УКРАЇНІ

2.1 Масові акції як форма передвиборної агітації

2.2 Безпосереднє спілкування з виборцями

2.3 Правове регулювання політичної реклами

РОЗДІЛ  3 ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОБМЕЖЕНЬ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕДВИБОРНОЇ АГІТАЦІЇ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Конституція України: Прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України 28 червня 1996 р. // Відомості Верховної Ради України.1996. №30. Ст.141.

2. Про вибори народних депутатів України: Закон України від 17.11.2011 // Відомості Верховної Ради України. 2012. № 10-11. ст.73. 

3. Про місцеві вибори: Закон України від 14.07.2015 // Відомості Верховної Ради. 2015. № 37-38. ст.366. 

4. Про вибори Президента України: Закон України від від 05.03.1999 // Відомості Верховної Ради України. 1999. № 14. ст.81. 

5. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 // Відомості Верховної Ради України. 1996. № 39.ст. 181.

6. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння реалізації виборчих прав громадянами, забезпечення свободи політичних дебатів, неупередженого ставлення засобів масової інформації до кандидатів у депутати, партій (блоків) – суб’єктів виборчого процесу: Закон України  від 17 листопада 2005 р.// Голос України. 2005. № 233 Ст.3733.

7. Адашис Л. І. Тлумачення передвиборної агітації та форми її здійснення політичними партіями на виборах народних депутатів

України. Право і суспільство. 2012. № 6. С.19-25.

8. Ануфрієнко О. М. Передвиборча агітація в Україні: правові особливості, етичні норми та принципи / О.М. Ануфрієнко // Слов’янський вісник: зб. наук.  пр. 2012. № 4 (30). С. 13-137.

9. Бакумов О. С. Конституційне право громадян України на участь у виборах і референдумах та проблеми його реалізації : монографія / О. С. Бакумов. Х. : Право, 2015. 248 с.

10. Большакова О. Критерії розмежування передвиборної агітації та іншої інформації, пов’язаної з виборчим процессом / О. Большакова // Вісник Центральної виборчої комісії України. 2016. №1. С. 63–71.

11. Виборче законодавство: українська практика, міжнародний досвід та шляхи реформування / Г. Антонова, А. Біденко, П. Бурковський та ін. ; за ред. Є. В. Радченка. К. : Факт, 2015. 258 с.

12. Войтович Н. О. Політична реклама в ЗМІ в українському та законодавствах європейських країн / Н.О. Войтович // Вісник Львівського університету. Львів, 2013. Вип. 41. С. 140-144.

13. Ганжуров Ю. Політична реклама як засіб формування парламентської еліти / Ю. Ганжуров // Політичний менеджмент.2018.Спецвипуск. С. 33 – 40.

14. Діяльність засобів масової інформації в період виборчої кампанії - 2015: Посібник для представників засобів масової інформа-

ції / упоряд. І. П. Федоренко, Л. Л. Панкратова. Київ. 2015. 39 с. 

15. Ковальчук О. Б. Засади виборчого процесу в Україні // О.Б. Ковальчук // Проблеми державотворення і захисту прав людини в Україні: Львів: 2017.  С. 110–113.

16. Королько, В. Передвиборча комунікаційно-агітаційна кампанія: політичний феномен, структура, функції / В. Королько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. 2012. № 1. С. 80–86.

17. Кулина К. Регулювання політичної реклами на телебаченні: європейський досвід / К. Кулина // URL: http://cedem.org.ua/analytics/regulyuvannya-politychnoyi-reklamy-na-telebachenni-yevropejskyj-dosvid/ (дата звернення: 09.06.2019).

18. Марцеляк О.В. Передвиборна агітація: до питання сучасного доктринального розуміння / О.В. Марцеляк // Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018.№ 51. С.27-32.

19. Савков А. П. Сучасна роль засобів масової інформації у виборчому процесі України / А.П. Савков // Наукові записки Інституту законодавства

Верховної Ради України. 2014. № 2/2014. С. 103-108.

20. Селіванов, А. О. Теорія і практика застосування конституційного права України  / А. О. Селіванов. К. : Логос. 2016. 176 с.

21. Скрицька Н. А. Правове регулювання політичної реклами на телебаченні в Україні та державах-членах ЄС: порівняльно-право-

вий / Н.А. Скрицька // Правове регулювання економіки. 2012. № 11-12. С. 462-473.

22. Теліпко В. Е. Конституційне та конституційно-процесуальне право України: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Е. Теліпко. К.: Центр учбової літератури, 2017. 568 с.

23. Чернецька О. В. Права та свободи людини і громадянина як основа функціонування органів публічної влади / О. В. Чернецька // Часопис КУП НАНУ.2014. №1. С. 87–90.

24. Шеверєва В.Є. Проблеми правового регулювання передвиборної агітації в Україні: монографія / В.Є Шеверєва.Х. Слово.2012.316 с.

25. Шевченко Т. С. Правове регулювання передвиборної агітації у засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдо-

сконалення / Т.С. Шевченко // Наукові записки НаУКМА. Юридичні науки. 2012. Т. 129. С. 92-97.

26. Ясочко Ю. О. Передвиборна агітація та політична реклама: поняття, співвідношення, порівняльно-правовий аналіз / Ю.О. Ясочко // Науковий

вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія: Право. 2014. Вип. 197(1). С. 27-32.


Унікальність