Мурали України як туристичні об’єкти

  • Код товару: 21000967
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Мурали України як туристичні об’єкти", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МУРАЛІЗМУ ТА ІСТОРІЯ

СТВОРЕННЯ

1.1. Характеристика «муралізму» та його основні техніки створення.

1.2. Історія виникнення монументального живопису.

РОЗДІЛ 2. МУРАЛИ ЯК СКЛАДОВА КУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ

УКРАЇНИ

2.1. Найвідоміші мурали України як засіб соціальних комунікацій та

туристичні об’єкти держави.

2.2. Український мурал-арт у контексті світового мистецтва.

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Єфімова A. В. Художні практики в урбаністичних просторах кінця XX – початку XXI століття (досвід Західної України): дис. Львівська національна академія мистецтв. Львів, 2017. 329 с.

2. Дубинський В.П., Білоусько О.Ю. Архітектура як комунікація. інтерракціоналізм та символічне оточення. Сучасні проблеми архітектури та містобудування: Наук.-техн. збірник. Відпов. 2016. Вип. 44. С. 30-35.

3. Оспіщева – Павлишин М. Тенденції розвитку київського муралізму в умовах глобалізації. Сучасне мистецтво. 2019. Вип. №15. С. 159-164.

4. Єфімова, А. В. Особливості реалізації актуальних тенденцій мистецтва в урбаністичних просторах в Західній Україні: сучасні монументальні арт-практики. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2014. С. 286-291.

5. Гаврилаш, І. С. Мурал-арт у контексті масової культури ХХІ століття. Питання культурології. 2018. С. 133-142.

6. Думасенко С., Татарова І. Мурал-арт у контексті мистецтвознавчої теорії. Аркадіа.  2016. С. 44-48.

7. Гаврилаш, І. С. Мурали та графіті в сучасній Україні: особливості та відмінності.  Культура України. Серія: Культурологія. Харків. 2018. Вип.         № 62. 247 с.

8. Сіткарьова О.  Історія монументального живопису Успенського собору Києво-Печерської лаври.  Сучасні проблеми дослідження, реставрації та збереження культурної спадщини. 2015. С. 277-297.

9. Коренюк, Ю., Панченко М. Документування пам’яток монументального живопису. Культурологічна думка 2013. С. 143-148.

10. Лисин Я. Монументальний живопис у мурованих католицьких храмах Східної Галичини у другій половині XVIII ст. Топографія, композиційні типи та техніки ілюзіоністичного живопису. Культура і сучасність. 2021. С. 200-204.

11. Литовченко Н. Віхи історії України у сучасному монументальному живописі. Актуальні проблеми мистецької практики і мистецтвознавчої науки. 2015.            С. 16-22.

12. Шило, О. В., Івашко О. Д. Монументальне мистецтво і стріт-арт в сучасному міському просторі. Науковий вісник будівництва. 2016. С. 74-78.

13. Шактер Р. Світовий атлас вуличного мистецтва і графіті. Київ, Magenta Art Books, 2018. 408 с.

14. Мурали – втілення символічної влади для зміни образу міста. 2016. URL: https://mistosite.org.ua/ru/articles/muralyvtіlennya-symvolіchnoyi-vlady-dlya-zmіny-obrazumіsta  

15. Мурали новий підхід до старого мистецтва. 2018. URL: http://uk.theoutlook.com.ua/article/5056/muralinovij-pіdxіd-do-starogo-mistetstva.html  

16. Любавський Р. Мурали Харкова: простір, пам’ять, політика. City History, Culture, Society. Вип. № 12. 2021. С.  24-40.

17. Шпетна, С. А. Соціокультурний феномен муралу як заклик до діалогу та обговорень. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. 2020. С. 150-156.

18. Шибанова А. Т. Київські мурали. Мистецтво та освіта. Вип. 1. 2017.                  С. 58-59.

19. Оспіщева-Павлишин М. Зміни тематики, естетики та функцій публічних зображень у Києві через вплив соціокультурних процесів у суспільстві 1990–2010-х років. Сучасне мистецтво. Вип. 17 2021. С. 183-194.

20. Міро І. Особливості стріт-арту як феномена сучасного мистецтва. Культура і сучасність. Вип. 2. 2018. С. 261-266.

21. Оспіщева-Павлишин М. Образ України в роботах західних художників (на прикладі київських муралів).  Художня культура. Актуальні проблеми.          Вип. № 17. 2021. С. 59-64.

22. Науменко Р. В., Булатецька Ю. М. Мурал-арт як популяризація традиційних цінностей народу. 2019. 127 с.

23. Гаврилюк Б. Український мурал-арт у контексті світового мистецтва. Вісник Львівської національної академії мистецтв. Вип. 37. 2018. С. 241-254.

24. Янкул О. М. Масове мистецтво або мистецтво для мас: стріт-арт у Харкові. Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія «Історія». Вип. 57 2020. С. 316-330.



Унікальність