Економічна оцінка конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесy

  • Код товару: 21000946
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Економічна оцінка конкурентоспроможності підприємств готельно-ресторанного бізнесy", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 37


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ СУБ’ЄКТІВ ГОТЕЛЬНОГО І РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

1.1. Теоретичні засади регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу

1.2. Конкуренція як економічна категорія готельно-ресторанного бізнесу

1.3. Проблеми та специфіка управління конкурентоспроможністю підприємства готельної та ресторанної справи в умовах ринкової економіки

1.4. Сучасні тенденції розвитку готельного і ресторанного бізнесу

РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ “ТРИ МЕДВЕДІ”

2.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства готельно-ресторанного бізнесу

2.2. Стратегія підвищення конкурентоспроможності ресторану “Три медведі”

2.3. Вплив інноваційного забезпечення процесу обслуговування на конкурентоспроможність ресторану “Три медведі”

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Джерела

1. Гук Х.З Ідентифікація концептуальних особливостей функціонування та державного регулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу держави Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 6. С. 134-139.

2. П’ятницька Г.Т. Формування стратегії розвитку підприємств ресторанного господарства : автореф. дис. … д. е. н. : спец. 08.00.04 К. : КНЕУ, 2008. 42 с.

3. Гоблик-Маркович Н.М., Грянило А.В. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг.18 жовтня 2012 р., м. Харків. Ч.1. С.247-248.

4. Теоретичні засади регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу URL: https://tourlib.net/statti_ukr/goblyk3.htm

5. Гоблик-Маркович Н.М., Грянило А.В. Теоретичні засади регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу. URL: http://tourlib.net/statti_ukr/goblyk3.htm. 

6. Калєнік К.В., Федак В.І. Сучасні моделі управління багатофункціональним туристично-готельним комплексом. URL: http://tourlib.net/statti_ukr/kalenik.htm. 

7. Пуцентейло П.Р. Економіка і організація туристично-готельного підприємництва: навч. посібник. К.: Центр учбової літератури, 2007. 344 с.

8. Маначинська Ю.А. Сутність і специфіка готельних послуг, класифікація засобів розміщення туристів. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2010. Вип. 4. С. 211-217.

9. Донець Л.І., Донець А.А. Базові принципи сучасної парадигми управління конкурентоспроможністю підприємства. Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму. 2012. №1 (5). Том. 2. С.101-106. 

10. Економічна енциклопедія : у 3 т. / За ред. С. В. Мочерний. Київ : Академія, 2000. Т.1. 864 с.

11. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11 січня 2001 р. Верховна Рада України. 

12. Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності: Закон України від 27 лютого 2002 р. Верховна Рада України. 

13. Валигурский Д.И. Организация предпринимательской деятельности. Москва : Дашков и Ко, 2005. 737 с. 

14. Молоток Е. Принципы маркетингового исследования конкуренции на рынке. URL: https://www/marketing.spb.ru./read/m3/1.html 

15. Педченко Н.С. Деякі аспекти конкуренції і конкурентоспроможності в ринковій економіці. Регіональні перспективи. 2000. № 4 (11). URL: https://www.marketing.spb.ru/read/m3/

16. Батченко Л. В., Стариченко Т. В. Концептуальний підхід до конкурентоспроможності готельних підприємств України URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/9_2018/9.pdf

 17. Гудзинський О.Д. Методологічні аспекти формування потенціалу, адекватного стратегічному розвитку підприємств. Вісник аграрної науки Причорномор’я. Миколаїв. 2007. Вип. 1 (39). С. 11–15.

18. Малюга Л.М. Загороднюк О.В Управління підприємствами готельно-ресторанного бізнесу в умовах конкуренції. Економіка і суспільство. 2018. № 17. С.286-290. 

19. Нагернюк Д. В. Основні чинники, що формують конкурентоспроможність підприємств ресторанного господарства Ефективна економіка. 2016. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5142

20. Довгаль Г. В. Сучасні тенденції розвитку світового готельного бізнесу URL: file:///C:/Users/User/Downloads/14470-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-28649-2-10-20191027.pdf

21. World Travel & Tourism Council (WTTC). URL : http://www.wttc.org/research/economic-impact-research/country-reports/. 

22. Юрченко О. Інновації в готельному бізнесі на сучасному етапі. Вісник Львівського університету. Серія «Міжнародні відносини». 2014. Вип. 34. С. 292–300. 

23. Ковальчук Т. Г. Перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні в умовах глобалізації світового господарства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2019. № 23. С. 126-130

24. Гостинично-ресторанный комплекс Goodzone (Гудзон) — Днепр URL: https://mesta.com.ua/listing/gostinichno-restorannyj-kompleks-goodzone-gudzon-dnepr

25. Клуб-отель Мустанг пос. Обуховка — Днепр URL: https://mesta.com.ua/listing/klub-otel-mustang-pos-obuhovka-dnepr

26. Гостинично-ресторанный комплекс Озерище в Чумаках — Днепр URL: https://mesta.com.ua/listing/gostinichno-restorannyj-kompleks-ozerishhe-v-chumakah-dnepr

27. Гостинично-ресторанный комплекс SunRay (СанРэй) в Днепре URL: https://mesta.com.ua/listing/gostinichno-restorannyj-kompleks-sunray-sanrej-v-dnepre

28. Гостинично-ресторанный комплекс «Три медведя» URL: https://hashevoe.com.ua/restoran/banketka/

29. Халімон Т. М. Стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2016. Вип. 10(2). С. 117-120.

30. Якубів В. М., Боришкевич І. І. Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу. Регіональна економіка. 2020. №1. С. 144-154


Унікальність