Неологізми в сучасній телевізійній рекламі

  • Код товару: 21000819
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: " Неологізми в сучасній телевізійній рекламі", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 27


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО НЕОЛОГІЗМИ В СУЧАСНІЙ УКРАЇСЬКІЙ МОВІ

1.1. Поняття та причини появи неологізмів в українській мов

1.2. Види неологізмів

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НЕОЛОГІЗМІВ В СУЧАСНІЙ ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ РЕКЛАМІ

2.1. Загальномовні неологізми в сучасній телевізійній рекламі

2.2. Індивідуальні (авторські) неологізми в сучасній телевізійній рекламі

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Ванальчук Г. М. Авторський неологізм в українській поезії ХХ століття(лексикографічний аспект): Моногр. Рівне: НВЦ “Перспектива”, 2004. с.

2. Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. Київ; Ірпінь: ВТФ "Перун", 2004. 1440 с.

3. Виноградов В.С. Перевод. Общие и лексические вопросы. Москва: КДУ, 2004. 235 с.

4. Віняр Г.М. Творення нової лексики в українській мові кінця XX століття. Збірник наукових праць. Херсонський ДПУ, 2003. Вип. 21. С. 35-38.

5. Вовчук Н. І. Авторські неологізми як спеціальний засіб художньої виразності і як одиниця поетичного тексту. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії. Зб. наук праць Рівненського державного гуманітарного університету. Вип. 8 Рівне, 2000. с. 62-66

6. Герман В. В. Індивідуально-авторські неологізми (оказіоналізми) в сучасній поезії (60-90 рр.). Київ. 1999. 22 с.

7. Головко О.М. Неологізми і процеси розвитку мови. Нова філологія. Збірник наукових праць. 2009. №33. 317 с.

8. Горпинич В. Українська словотвірна дериватологія. Дніпропетровськ : ДДУ, 1998. 189 с.

9. Грицак Є. Неологізми в сучасній українській літературній мові. Василіан у Жовкві, 1935. 65с.

10. Дзюбіна О. І.Особливості утворення та функціонування семантичних неологізмів англійської мови в сфері інтернет-комунікації. Записки з романо-германської філології. 2014. Вип. 2. С. 17-23.

11. Єрмоленко С. Я. Українська мова: Короткий тлумачний словник лінгвістичних термінів. Київ: Либідь. 2001. 224 с

12. Коваль А. П. Практична стилістика сучасної української мови. Київ, 1987. С. 60-72.

13. Колїз Ж.В. Українська неологія: здобутки та перспективи. Наукові праці. Філологія. Мовознавство. 2009. Вип. 92. С. 57-62

14. Кочерган М.П. Вступ до мовознавства: Підручник для студентів філологічних спеціальностей вищих навч. закладів освіти. Київ: видавничий центр "Академія", 2002. 368 с.

15. Мацько Л.І., Мацько О.М., Сидоренко О.М. Українська мова. Київ, 1998. С. 103.

16. Нікітіна Н. Українська мова на телебаченні. Дивослово. 2004. № 12. С.2-7.

17. Нові слова та значення / уклали: Л.В. Туровська, Л.М.Василькова. Київ: Довіра, 2009. 354 с.

18. Пономарів О. Д. Стилістика сучасної української мови: Підручник. Київ, 1992. С. 79-91.

19. Селіванова О.О. Сучасна лінгвістика: термінологічна енциклопедія. Полтава: Довкілля. Київ, 2006. 716 с.

20. Ставицька Леся Український жаргон. Словник. Київ: Критика, 2005. 496 с.

21. Стишов О.А. Лексичні і стилістичні неологізми в ЗМІ з погляду мовної культури. Культура слова Київ, 1999. Вип. 52. с. 3-12.

22. Сучасна українська літературна мова / за ред. Підручн. М.Я. Плющ, С. П. Бевзенко, Н. Я. Грипас та ін.; За ред. М. Я. Плющ. Київ, 2000. С. 135.

23. Сучасна українська літературна мова / За ред. А.П. Грищенка. Київ: Вища шк., 1997. 493с.

24. Сучасна українська літературна мова: Стилістика / За ред. І.К. Білодіда Київ, 1972. С. 61-70.

25. Чумак Л. Редуплікація як спосіб словотвору в сучасній англійській мові. Наукові записки. Серія “Філологічна”. Випуск 20. Острог, 2011. С. 216 – 221.


Унікальність