Значення наполегливості в студентському віці

  • Код товару: 21000697
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Значення наполегливості в студентському віці", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 42


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАПОЛЕГЛЕВОСТІ У СТУДЕНСЬКОМУ ВІЦІ

1.1.Психологічні аспекти розвитку особистості студента в юнацькому віці

1.2. Поняття наполегливості та волі у психологічній літературі

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ НАПОЛЕГЛЕВОСТІ НА СТУДЕНТІВ

2.1. Методика та організація дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

ВИСНОВКИ 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1. Вікова психологія: навч. Посібник. / за ред. О.П. Сергеєнкова, О.А. Столярчук, О.П. Коханова, О.В. Пасєка. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 376 с. 

2. Вікова психологія: навч. Посібник. / за ред. О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. Київ: Просвіта, 2011. 416 c. 

3. Ильин Е. П. Эмоции и чувства. Санкт-Петербург: Изд. Дом «Питер», 2011. 782 с. 

4. Лазуренко О.О. Аналіз передумов формування емоційної сфери та проявів емоційного потенціалу особистості студента в процесі професійної підготовки. Молодий вчений. 2014. Вип. 5 (08). С. 127–131. 

5.Бех І. Моральність особистості у психологічному ракурсі. Філософська і соціологічна думка. Вип. № 3-4. С. 12 – 20. 

6.Сахно Парасковія, Литюка Юлія. Роль викладача у формуванні мотивації та подаланні неуспішності у навчанні студенів. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/41802/3/Sahnoneuspishnist.pdf (дата звернення 25.04.2021 р.).

7. Пухно С.В. Психологічні особливості проходження адаптації студентів-першокурсників ВНЗ як чинник процесу формування знань з фізико-математичних дисциплін. І Міжрегіональна науково-методична конференція. «Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах». (26 листопада 2015 р.) Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. С. 43-45. 

8. Словарь практического психолога. Минск: Харвест, 2010. 800 с 

9. Локтєва С. А. Розвиток особистості і адаптація в студентському середовищі. Психологічні науки : зб. Наук. Праць. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. Вип. 24. С. 78–82. 

10. Смирнов Б. А. Психологія діяльності в екстремальних ситуаціях. X. : Видавництво “Гуманітарний центр”, 2012. 276 c. 

11. Куприянов Р. В. Психодиагностика стресса : практикум. Казань : КНИТУ, 2012. 212 с.

12. Ильин Е.П. Психология воли. СПб.: Питер, 2012. 288 с. 

13.Філософський словник / За ред.. М.М. Розенталя, П.Ф. Юдіна. К.: Політична література України, 2010. 498 с. 

14.Сеченов И.М. Избранные произведения: В 3 т. М., 1952. Т.1. Физиология и психология. 772 с.

15. Абрамова Г. С. Общая психология. Москва : Проект, 2012. 495 с.

16. Гаркуша І. В. Взаємозв’язок рівнів тривожності та акцентуацій характеру підлітків. Укр. Псих.-педагог. Зб. Наук. Журн. ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. Вип. №. 4. С. 25-30.

17. Зеер Э. Ф. Психология профессиональных деструкций : Учебное пособие для вузов. М. : Академический Проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2012. С. 94–98.

18. Винославська О.В. Психологія: навч. посібник Винославська О.В. К.: ІНКОС, 2012.

19. Психика как система: системно-энергетический подход к эмоциям. URL: http: //becmology.ru/blog/psychology/brain_sys05.htm (дата звернення 25.04.2021 р.).

20. Воля: Большой психологический словар / под..Ред. Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко. М. : АСТ МОСКВА; СПб. : ЕВРОЗНАК, 2009. С. 96.

21. Емоційно-вольові психічні процеси. URL: http: //netship.narod.ru/Psycho/Pm4.htm(дата звернення 25.04.2021 р.).


Унікальність