0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000697
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Значення наполегливості в студентському віці", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 42
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАПОЛЕГЛЕВОСТІ У СТУДЕНСЬКОМУ ВІЦІ
1.1.Психологічні аспекти розвитку особистості студента в юнацькому віці
1.2. Поняття наполегливості та волі у психологічній літературі
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ НАПОЛЕГЛЕВОСТІ НА СТУДЕНТІВ
2.1. Методика та організація дослідження
2.2. Результати дослідження та їх аналіз
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Вікова психологія: навч. Посібник. / за ред. О.П. Сергеєнкова, О.А. Столярчук, О.П. Коханова, О.В. Пасєка. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 376 с.
2. Вікова психологія: навч. Посібник. / за ред. О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук та ін. Київ: Просвіта, 2011. 416 c.
3. Ильин Е. П. Эмоции и чувства. Санкт-Петербург: Изд. Дом «Питер», 2011. 782 с.
4. Лазуренко О.О. Аналіз передумов формування емоційної сфери та проявів емоційного потенціалу особистості студента в процесі професійної підготовки. Молодий вчений. 2014. Вип. 5 (08). С. 127–131.
5.Бех І. Моральність особистості у психологічному ракурсі. Філософська і соціологічна думка. Вип. № 3-4. С. 12 – 20.
6.Сахно Парасковія, Литюка Юлія. Роль викладача у формуванні мотивації та подаланні неуспішності у навчанні студенів. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/123456789/41802/3/Sahnoneuspishnist.pdf (дата звернення 25.04.2021 р.).
7. Пухно С.В. Психологічні особливості проходження адаптації студентів-першокурсників ВНЗ як чинник процесу формування знань з фізико-математичних дисциплін. І Міжрегіональна науково-методична конференція. «Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах». (26 листопада 2015 р.) Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. С. 43-45.
8. Словарь практического психолога. Минск: Харвест, 2010. 800 с
9. Локтєва С. А. Розвиток особистості і адаптація в студентському середовищі. Психологічні науки : зб. Наук. Праць. Київ : НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. Вип. 24. С. 78–82.
10. Смирнов Б. А. Психологія діяльності в екстремальних ситуаціях. X. : Видавництво “Гуманітарний центр”, 2012. 276 c.
11. Куприянов Р. В. Психодиагностика стресса : практикум. Казань : КНИТУ, 2012. 212 с.
12. Ильин Е.П. Психология воли. СПб.: Питер, 2012. 288 с.
13.Філософський словник / За ред.. М.М. Розенталя, П.Ф. Юдіна. К.: Політична література України, 2010. 498 с.
14.Сеченов И.М. Избранные произведения: В 3 т. М., 1952. Т.1. Физиология и психология. 772 с.
15. Абрамова Г. С. Общая психология. Москва : Проект, 2012. 495 с.
16. Гаркуша І. В. Взаємозв’язок рівнів тривожності та акцентуацій характеру підлітків. Укр. Псих.-педагог. Зб. Наук. Журн. ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. Вип. №. 4. С. 25-30.
17. Зеер Э. Ф. Психология профессиональных деструкций : Учебное пособие для вузов. М. : Академический Проект; Екатеринбург : Деловая книга, 2012. С. 94–98.
18. Винославська О.В. Психологія: навч. посібник Винославська О.В. К.: ІНКОС, 2012.
19. Психика как система: системно-энергетический подход к эмоциям. URL: http: //becmology.ru/blog/psychology/brain_sys05.htm (дата звернення 25.04.2021 р.).
20. Воля: Большой психологический словар / под..Ред. Б.Г. Мещеряков, В.П. Зинченко. М. : АСТ МОСКВА; СПб. : ЕВРОЗНАК, 2009. С. 96.
21. Емоційно-вольові психічні процеси. URL: http: //netship.narod.ru/Psycho/Pm4.htm(дата звернення 25.04.2021 р.).