Взаємозв'язок між домінуючим типом запам'ятовування і типом темпераменту

  • Код товару: 21000676
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Взаємозв'язок між домінуючим типом запам'ятовування і типом темпераменту", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ І ТЕМПЕРАМЕНТУ

1.1. Типи темпераментів і їхня психологічна характеристика

1.2. Запам'ятовування та його види

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ВИДУ ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ І ТИПУ ТЕМПЕРАМЕНТУ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ

2.1. Опис використаних методик

2.2. Отримані результати дослідження та їх аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Індивідуально-типологічні властивості особистості URL: https://msn.khnu.km.ua/mod/page/view.php?id=147956&lang=es (дата звернення: 15.10.2020).

2. Полубоярина І. І. Роль темперамента у формуванні індивідуального стилю діяльності обдарованих студентів музичних спеціальностей. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. 2012. Вип. 37(1). С. 237-243. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2012_37(1)__45 (дата звернення: 15.10.2020).

2. Павлов И. П. Полн. собр. соч. М. : Изд-во АПН. Т. 3. Кн. 2. 1963. 439 с.

4. Рудик П.А. Психология. М. : Учпедгиз, 1955. 427 с.

5. Ткаченко, Т. В. Особливості врахування темпераменту студентів у формуванні їх професійно-творчого зростання URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/5143/1/TKACHENKO.pdf (дата звернення: 15.10.2020).

6. Захарчук-Чугай Р.В. Психологічнв характеристика типів темпераменту. Лекція для студентів ӀV курсу ФФВ спеціальності 024 Хореографія з дисципліни «Психологія творчої діяльності» URL: http://repository.ldufk.edu.ua/bitstream/34606048/18831/1/%D0%...%BC..pdf (дата звернення: 15.10.2020).

7. Характеристика типів темпераменту URL: https://ru.osvita.ua/vnz/reports/psychology/28918/ (дата звернення: 15.10.2020).

8. Сабліна Н. В. Значення дослідження темпераменту студентів для оптимізації процесу адаптації URL: http://www.appsychology.org.ua/data/jrn/v5/i17/13.pdf (дата звернення: 15.10.2020).

9. Мул С.А. Запам'ятовування, збереження та відтворення інформації прикордонним керівником URL: file:///C:/Users/Satellite/Downloads/159995-349678-1-SM.pdf (дата звернення: 15.10.2020).

10. Лезер Ф. Тренировка памяти. М.: Эйдонос, 1995. 169 с.

11. Немов Р. С. Психология : учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений. М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. 688 с. 

12. Коцюбанська Н. І. Діагностика та розвиток пам’яті у дітей: методичні рекомендації. Кам’янець-Подільський, 2014. 60 с. 

13. Немов Р. С. Психологический словарь. Москва : Гуманитар. изд. центр ВЛАДОС, 2007. 560 с

14. Короткий курс лекцій з дисципліни «Психологія і педагогіка» URL: https://studme.com.ua/158407205402/psihologiya/psihologiya_i_pedagogika.htm (дата звернення: 15.10.2020).

15. Вашуленко, О. В. Аналіз психологічних передумов організації повторення в початковому навчанні. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал. 2015. № 2 (46). С. 198-210.

16. Запам’ятовування і його види URL: http://psychology-konspect.org/?content=4563 (дата звернення: 15.10.2020).

17. Москальова А.С. Методи психодіагностики в навчально-виховному процесі: Навч. посіб. 360 с.

18. Моначин І.Л. Зошит для самопізнання та розвитку з курсу «Психологія» для студентів факультету економіки та менеджменту. Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 42 с.

19. Пашукова Т.І. Практикум із загальної психології: Посібник для студ. пед. Унтів. K.: Знання, 2000. 204 с

20. Полозенко О.В., Омельченко Л.М., Яшник С.В., Свистун В.І., Стахневич В.І., Мартинюк І.А., Жуковська Л.М. Основи загальної психології: Навчальний посібник: У 2-х т. К.: НУБіП, 2009. Т. II. 257 с.

21. Моначин І.Л. Зошит-практикум з курсу «Практикум з загальної психології» для студентів заочної форми навчання спеціальності «Психологія». Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. 88 с.

22. Крупельницька Л. Ф. Особливості прояву почуття гумору в осіб різних типів темпераменту. Розвитк інтелекту. 2016. Т. 2 Вип. 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2016_2_4_6 (дата звернення: 15.10.2020).


Унікальність