Вплив неповної сім’ї на розвиток особистості підлітка

  • Код товару: 21000685
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Вплив неповної сім’ї на розвиток особистості підлітка", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 29


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА ТЕМИ

1.1.Дослідження проблематики неповної сім'ї у вітчизняній правовій науці

1.2. Особливості розвитку особистостіпідлітка

1.3.Психологічні виміри та сутнісні характеристики неповних сімей

1.4.Особливості психологічного розвитку особистості дитини у неповній сім'ї

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Конституція України. Відомості Верховної Ради (ВВР). 1996. N 30. Ст. 141.

2. Закон України «Про охорону дитинства». Відомості Верховної Ради України (ВВР). 2001. № 30. Ст. 142.

3. Двіжона О.В. Дистантна сім’я та її вплив на формування особистості дитини та підлітка. Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. Івано-Франківськ: ВДВ ЦІТ, 2007. Вип. 12. Ч.1. С. 116-120. 

4. Денисенко В. Еміграційна епідемія. День. 2007. 5 грудня (№21). С. 5. 

5. Дружинин В. Н. Психология семи. Екатеринбург.: Деловая книга, 2000. 208 с. 

6. Малкина-Пых И. Г. Семейная терапія. М.: Изд-во Эксмо, 2005. 992 с.

7. Овчарова Р. В. Психологическое сопровождение родительства. М.: Изд-во Института психотерапии, 2003. 319 с. 

8. Основи практичної психології / за ред.. В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепєлєва. К.: Либідь, 2001. 536 с. 

9. Пенішкевич Д. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дистантними сім’ями. Науковий вісник Чернівецького університету. 2005. Вип. 225. Педагогіка та психологія. С. 92-97. 

10. Сорокина В. В. Негативные переживания детей в начальной школе. Вопросы психологии. 2003. №3. С. 43-52. 

11. Соціально-педагогічна робота з неблагополучною сім’єю / за ред.. І.М. Трубавина. К.: ДЦССМ, 2003. 132 с.

12. Целуйко В. М. Вы и ваши дети. Психология семи. Ростов н/Д.: «Феникс», 2004. 448 с. 

13. Шнейдер Л. Б. Психология семейных отношений. Курс лекцій. М.: Апрель – Пресс, 2000. 512 с.

14. Хадикова И.М., Цаликова М.Б. Психолого-педагогические и правовые проблемы неполной семи. Психология. Историко-критические обзоры и современные исследования. 2018. Т. 7. № 4А. С. 12-17.

15. Афенова Н.Н., Сафонова Т.Н. Основы сопровождения, оказание поддержки и помощи в социализации неполным семьям. Сборник статей Международной научно-практической конференции «Психологические и педагогические основы интеллектуального развития». Уфа, 2018. С. 21-24.

16. Гасанова П.Г., Джабраилова М.М. Развитие личности подростков в неполных семьях. Вопросы гуманитарных наук. 2012. № 4 (60). С. 71-73.

17. Гогицаева О.У., Кочисов Ч.В. Теоретические основы социально-педагогической работы с детьми из неблагополучных семей. Вестник Северо-Осетинского государственного университета им. К.Л. Хетагурова. 2015. № 3. С. 133-138. 

18. Зуев К.Б. Психологические исследования неполных семей в контексте развития современной семи. Семья и личность: проблемы взаимодействия. Армавир: АГПУ, 2012. С. 77-80. 

19. Иванченко В.А. Социально-психологические особенности детей из неполных семей. Известия Саратовского университета. Новая серия. Серия: Философия. Психология. Педагогика. 2010. Т. 1. № 2. С. 69-72. 

20. Кочисов В.К., Гогицаева О.У. Семья как условие социализации личности. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика, психология. 2015. № 2 (21). С. 83-86.


Унікальність