0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000681
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Виявлення брехливої поведінки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку за методикою «Ґудзик Карлсона»", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 57
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕХНІ В ДОШКІЛЬНОМУ ТА МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
1.1. Теоретичний аналіз наукових підходів до визначення поняття «брехня»
1.2. Методичні особливості виявлення брехливої поведінки у дошкільному та молодшому шкільному віці
1.3. Формування брехливої поведінки у дошкільному та шкільному віці
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ БРЕХНІ В ДОШКІЛЬНОМУ ТА МОЛОДШОМУ ВІЦІ ЗА МЕТОДИКОЮ «ҐУДЗИК КАРЛСОНА»
2.1. Організація та проведення дослідження за методикою «Гудзика Карлсона»
2.2. Аналіз результатів дослідження за методикою
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
1. Гусейнов А. А.. Что говорил Кант, или Почему невозможна ложь во благо? Логос. 2014. № 5(68). С. 103–121.
2. Зимбули А. Е. Ложь: нравственно-оценочные аспекты. Общество. Среда. Развитие (Terra Humana). 2012. № 3. С. 187 – 192.
3. Право. URL: https://uk. wikipedia. org/wiki/ %D0 %9F%D1 %80 % D0 %B0 %D0 % B2 %D0 %BE. (дата звернення: 10.11.2020).
4. Поварнин С. И. Исскуство спора. URL: http://evolkov.net/ (дата звернення: 20.11.2020).
5. Симоненко С. И. Психологическое основание ложности и правдивости сообщений. Вопросы психологии. 2012. № 3. С. 78–84.
6. Дюпра Ж. Ложь. Саратов, 1905. IV, III. 114 c.
7. Герольд А. Нейронное дрожание при проведении TRE-упражнений для снятия напряжения, стресса и травмы по методике доктора Дэвида Берсели при избавлении от посттравматического стрессового растройства ПТСР. Психологічне консультування і психотерапія. Т. 2. № 1-2. К., 2015. С. 85-95.
8. Кант И. О мнимом праве лгать из человеколюбия. Трактаты и письма. М. : Наука, 1980. С. 232-237.
9. Липман О. Ложь в праве. Харків: Юрид. изд-во Украины, 1929. 48 с.
10. Вагин И. Психология виживания у Росии. М.: АСТ, Астрель, 2004. 352 с.
11. Фома Аквинский. Сочинения Билингва латынь-русский. Вып. 2. Изд. 7. М. : ЛЕНАНД, 2015. 272 с.
12. Знаков В. В. Макиавеллизм и феномен вранья. Вопросы психологии. 1999. № 6. С. 59-70.
13. Холодный Ю. И. Полиграфы («детекторы лжи») и безопасность: Справочная информация и рекомендации. Серия «Библиотека полиграфа». Вып. 1. М. : Мир безопасности, 1998. 96 с.
14. Душина Е. А. Особенности отношения ко лжи современных школьников: дис. ... канд. психол. наук : 19.00.11. М., 2000. 174 c.
15. Психологічний словник / під ред. В. В. Давидова, А. В. Запорожця, Б.Ф. Ломова та ін. М. : Педагогіка, 1983. 175 с.
16. Авхач Г. Н. Психологические особенности правдивого и неправдивого поведения детей дошкольного возраста : дис. … канд. психол. наук : 19.00.07. М., 1981. 181 с.
17. Баришполець О. Т. Брехня в інформаційному просторі та міжособовій комунікації : монографія. Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. 648 с.
18. Майорчак Н. М. Історіогенез вивчення брехні у психологопедагогічних дослідженнях. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ : зб. наук. праць. Серія психологічна. Львів : ЛьвДУВС, 2013. Вип. № 2. С. 53-60.
19. Гартьер В. К вопросу об экспериментальном исследовании лжи. Начало дела. Труды С.-Петербургской Педагогической Академии. СПб., 1910. 173 с.
20. Маркина Е. Н. Феномен обмана: философско-этический анализ. URL: http://www.dissercat.com/content/fenomen-obmana-filosofsko-eticheskii-analiz (дата звернення: 10.11.2020).
21. Знаков В. В. Неправда, ложь и обман как проблемы психологии понимания URL: http://www.voppsy.ru/issues/1993/932/932009.htm. (дата звернення: 10.11.2020).
22. Экман П. Нужна ли хорошая память, чтобы врать? Семья и школа. 2014. № 1. С. 20-21.
23. Поліщук І. О. Маніпуляційні технології у президентській виборчій кампанії 2009-2010 в Україні. Ґілея (науковий вісник): Збірник наукових праць. К.: ВІРУАН, 2010. Випуск 31. С. 410-417.
24. Майорчак Н.М. Брехливість особистості в соціально-психологічному контексті: Монографія. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2018. 193 с.
25. Пиаже Ж. Избранные психологические труды. М.: Просвещение, 1969. 659 с.
26. Мисечко К. Психологічні особливості образу брехуна та прояву брехні в юнацькому віці. Наукові праці викладачів та студентів соціально-психологічного факультету. Випуск 8. 2015. С. 93-96.
27. Боярин Л. В. Соціально-психологічні особливості ціннісних орієнтацій особистості в аспекті прояву брехливості. Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. Даля, 2017. № 2(43). С. 18-27.
28. Кузьменко В. У. Розвиток індивідуальності дитини 3-7 років: Монографія К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. 354 с.
29. Лазарєва О.П. Психологічні особливості розвитку моральної свідомості дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. 2015 №2 (27). 2015. С. 46-55.
30. Сосновский A. A. Детская правдивость и лживость. Вестник воспитания. 2012. № 1. С. 56-78.
31. Л.М. Пастушенко Розвиток когнітивного компонента моральної свідомості у дошкільному віці. Проблеми сучасної психології. 2012. Випуск 15. С. 463-472.
32. Хомуленко Б. В. Історія виникнення поліграфа: давні і сучасні методи верифікації брехні. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. 2014. Вип. 38. С. 202-208.
33. Экман П. Почему дети лгут? М., 1982. 272 с.
34. Щур В.Г. Методика изучения представления ребенка об отношениях к нему других людей. Психология личности. Теории и эксперимент. М., 1982. С. 35-38.
35. Максимова О.О. Формування соціальної компетентності дитини дошкільного віку як запорука її успішної адаптації до навчання в школі. Педагогічна освіта: теорія і практика. Зб. наук. праць. Кам’янець-Подільский, 2016. Вип. 20. Ч.2. С. 234.
36. Желан А. В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку. Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Випуск 1.45 (106). 2014. С. 20-24.
37. Чеснокова И.И. Проблема самосознания в психологии. М.: Наука, 1989. 220 с.
38. Бернс Р.Е. Развитие Я-концепции и воспитание. М. : Педагогика, 1986. 320 с.
39. Матеріали V Міжнародного фестивалю педагогічних інновацій / Упор. Назаренко Г.А. Черкаси: ЧОПОПП, 2013. 241 с.
40. G. S. Abramova, Psuhologiya rozvutku, Developmental Psychology, Biznes-knuga, 2002.
41. Makarenko А. S.. Кnuga dlya batkiv. K.: Rad. shkola,1980.327 s. К.: Rad.school,1980, 327 p.
42. N.V. Hutsol, “Dutyacha brehluvist” Sub. 02/09/2013. Vseukrainska vchutelska mereja. “Mendacity Children”. Sat, 02/09/2013 Ukrainian teacher network.
43. Мухина В.С. Феноменология развития и бытия личности. 2013. 640 с.
44. Карандашев Ю. Н. Возрастная функционально-стадиальная периодизация психического развития детей: Дис. … д-ра психол. наук: 19.00.07. Л.: РГПУ им. А.И. Герцена, 2014. 433 с.
45. 3еньковский В. В. Психология детства. 2012. 348 с.
46. О.В. Конькова Вивчення брехливої поведінки дошкільників. Психологічна служба. 2015. № 4. С. 73-77.