Розлади адаптації у підлітків: теорія, діагностика, корекція

  • Код товару: 21000734
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розлади адаптації у підлітків: теорія, діагностика, корекція", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 44


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

Розділ 1.Теоретичний аналіз проблем дезадаптації у психологічній літературі

1.1Теоретичний зміст  поняття адаптації та розладів адаптації особистості

1.2 Психологічні особливості підлітків

1.3 Причини та наслідки формування дезадаптації у підлітків

Висновки до розділу І

Розділ 2.Емпіричне дослідження розладів адаптації у підлітків

2.1 Процедура проведення емпіричного  дослідження та опис методик

2.2 Аналіз результатів емпіричного  дослідження 

Висновки до розділу ІІ 

Розділ 3. Методи психокорекційного сугестивного впливу на  підлітків з розладами адаптації

3.1 Використання методів психокореційного сегестивного впливу у корекції підлітків з розладами адаптації

3.2 Аналіз результатів психокорекції підлітків з розладами адаптації

Висновки до розділу ІІІ 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Жмуров В.А. Большая энциклопедия по психиатрии, 2-е изд.  М.: Джан-гар, 2012.  864 с. 

2.Шнейдер Л.Б. Девиантное поведение детей и подростков.  М.: Академический проект, 2012.  336 с. 

3.Miller G. F. Mate choice: From sexual cues to cognitive ad- aptations / Ciba Foundation Symposium. 2012. № 208. P. 71—87. 

4.Кондрашкин А.В. Интернет в развитии современных подростков. Психологическая наука и образование, 2013. Вып.2. с.114-134.

5. Бандура А. Подростковая агрессия. Изучение влияния воспитания и семейных отношений. А. Бандура, Р. Уолтере : пер. с англ. Ю. Брянцевой и Б. Красовского. М. : Апрель-Пресс ; ЭКСМО-Пресс, 2012.  512 с.

6.Выготский Л. С. Педагогическая психология. М.: АСТ, Астрель : Хранитель, 2012.  671 с

7.Оранюк Б.Ю. Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2016, Вип. № 1 (55). с. 283-293.

8. Москаленко В. В. Соціальна психологія: Підручник / В. В. Москаленко.  Київ: Центр навчальної літератури, 2012.  624 с.

9.Соціальна робота з різними категоріями клієнтів: науково-навчально-методичний посібник для студентів, магістрантів, аспірантів та спеціалістів у галузі соціальної педагогіки, соціальної роботи / [Харченко С.Я., Кратінов М.С., Ваховський Л.Ц., Кратінова В.О., Песоцька О.П., Караман О.Л.].  Луганськ: Альма-матер, 2010.  198 с 

10.Тіхонова М.І. Індивідуально-психологічні фактори емоційної дезадаптації дітей молодшого шкільного віку [Текст]: сборник научных трудов / М.І.Тіхонова. Психологія. ред. С.Д.Максименко [(та ін.]; відп. ред. Л.В.Долинська.  Київ, 2013. Вип. 20.  С.180-190 

11.Егоров А. Ю. Клиника и психология девиантного поведения : научное издание / А. Ю. Егоров, С. А. Игумнов. СПб. : Речь, 2010.  398 с. 

12.Психологу для роботи. Діагностичні методик: збірник [Текст]/[уклад.: М. В. Лемак, В. Ю. Петрище].  Вид. 2-ге, виправл.  Ужгорож: Видавництво Олександри Гпркуші, 2012.  616 с.: іл.

13.Фурман А.В. Психодіагностика особистісної адаптованості: Наукове видання.  Тернопіль: "Економічна думка", 2012,  197с.

14.Нємчин Т. А. Стан нервово-психічної напруги. Одеса : Наука і техніка, 2013.  183 с.

15. Кордуэлл М. Психология А-Я : Словарь-справочник. М. : Прогресс, 2014.  448с.

16. Психокорекція: теорія і практика. [під ред. Шевченко Ю. С.]  К. : Либідь, 2015.  345 с.

17.Буяльська Т.В. Теоретичні та практичні аспекти роботи кураторів з адаптації студентів першого курсу в умовах вищого навчального закладу / Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2013. № 5. С. 105–112.

18.Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища : монографія / Максимова Н. Ю., Грись А. М., Манілов І.Ф. [та ін.] ; за ред. Н. Ю. Максимової.  К.: Педагогічна думка, 2015.  254 с. 

19.Заікіна Г.Л. Принципи використання психокорекції у навчально-виховному процесі /[Г.Л. Заікіна, В. І. Лобанова ]. Молодий вчений, 2016.  No11.1 (38.1).  С. 44–47.

20.Алєксєєва Ю.А. Сучасна модель консультативної роботи з підлітками / Ю.А. Алєксєєва. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент; Вип. 10.  2012. С. 5–12. 

21.Козел О.Г. Психологічна допомога підліткам з поведінковими розладами / Юність науки  2016: соціально- економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства: збірник тез: у 7 ч.  Чернігів: ЧНТУ, 2016.  Ч. 6.  С. 112– 113. 

22.Панок В.Г. Психологічна служба вищого навчального закладу (організаційно-методичні аспекти) / В.Г. Панок, В.Д. Острова.  К.: Освіта України, 2010.  230 с. 

23.Абрамян Н.Д. Психологічні особливості індивідуального консультування студентів у ВУЗі / Н.Д. Абрамян. Психологічні науки : проблеми і здобутки, 2015. Вип. 8.  С. 3–25. 

24.Пляка Л.В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічної консультації як одного з видів психологічної допомоги студентам вищого навчального закладу / Л.В. Пляка.  Вісник Харківського національного університету, 2012.  Вип. № 1009.  С. 226–229. 


Унікальність