Предмет психології

  • Код товару: 21000723
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Предмет психології", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 39


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЇ

1.1. Визначення предмету психології

1.2.Психологічні процеси, стани та властивості особистості

1.3.Основні тенденції у розвитку сучасної психології

РОЗДІЛ II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ

2.1.Методика вивчення

2.2.Аналіз результатів дослідження

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1. Варій М. Й. Загальна психологія. К.: Центр учбової літератури, 2012. 1007 с.

2.Столяренко, Л.Д. Основы психологи. Ростов- на-Дону: Феникс, 2012. 672 с. 

3.Кузнєцов М.А., Фоменко К.І., Кузнецов О.І. Психічні стани студентів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Харків: ХНПУ, 2015. 338 с. 

4.Ильин Е.П. Психофизиология состояний человека. СПб.: Питер, 2010. 412 с. 

5. Кириленко Т.С. Психологія: емоційна сфера особистості: навч. посібник. К.: Либідь, 2012. 256 с. 

6. Сафонов В.К. Агрессия в спорте. СПб.: Изд-во С-Петерб. ун-та, 2010. 159 с. 

7.Шарфф Дж.С. Основы теории объектных отношений. М.: Когито-Центр, 2009. 304 с. 

8. Волженцева И.В. Особливості психічних станів студентів у процесі навчальної діяльності. Проблеми загальної та педагогічної психології. К.: «ГНОЗІС», 2011. С. 71-79. 

9.Волженцева И.В. Проблема регуляції психічних станів студентів у стресових ситуаціях навчальної діяльності. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Вип. 13. К.: Геопринт, 2009. Ч.2. С. 69-75. 

10.Kabat-Zinn J. An Outpatient Program in Behavioral Medicine for Chronic Pain Patients Based on the Practice of Mindfulness Meditation: 43 Theoretical Con- siderations and Preliminary Results. General Hospital Psychiatry. 2012. Vol. 4. P. 33–47. 

11.Crane R. Mindfulness-Based Cognitive Therapy. Distinctive Features. 2009. № 20. P. 34–42. 

12.Сигел Д. Внимательный мозг. Научный взгляд на медитацию. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2016. 336 с. 

13. Пенман Д., Уильямс М. Осознанность. Как обрести гармонию в нашем безумном мире. М.: Манн, Иванов и Фербер, 2014. 163 с. 

14.Siegel D. The Mindful Brain: Reflection and Attunement in the Cultiva- tion of Well-Being. N.Y.: Norton, 2007. 387 p. 

15.Гера Т. І. Майндфулнес-техніка на заняттях із психології як елемент психологічного супроводу майбутніх педагогів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки. Вип. 2. Т. 1. Херсон: ВД «Гельветика», 2014. С. 174–179. 

16.Романчук О. І. Майндфулнес-орієнтована КПТ – новий ефективний метод попередження рецидиву депресії. НейроNews. 2012. № 3. С. 40–45. 

17.Алонцева А.И. Самоосуществление личности в юношеском возрасте. Вектор науки ТГУ. 2011 № 3(6). С. 23 – 25. 

18.Лукина Е.А. Особенности самоосуществления человека в разные периоды взрослости : Дис. ... канд. психол. наук : 19.00.13. СПб., 2013 258 с. 

19.Клочко В.Е. Самоорганизация в психологических системах: проблемы становления мен- тального пространства личности (введение в трансспективный анализ). Томск: Томский государственный университет, 2011. 174 с 

20.Логинова И.О. Психология жизненного самоосуществления: Монография. М.: Изд-во СГУ, 2009. 279 с. 

21.Лукина Е.А. Особенности самоосуществления человека в разные периоды взрослости : Дис. ... канд. психол. наук : 19.00.13. СПб., 2011. 258 с. 

22.Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості. К.: ТОВ "КММ", 2012. 240 с.


Унікальність