0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000718
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Особливості спілкування в підлітковому віці", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 31
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
1.1. Особливості дітей підліткового віку
1.2.Психологічні особливості спілкування в підлітковому віці
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
2.1.Методика та організація дослідження
2.2.Результати дослідження та їх аналіз
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
1.Гурлєєва Т. Підліток : становлення відповідальності. К. : Шкільний світ, 2010. 126 с.
2.Коханова О. Цінності та ціннісні орієнтації, їх роль у розвитку особистості. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2015. Випуск 3. С. 108-112.
3. Лихтарников А. Как разорвать замкнутый круг : принципы и методы соц.-психол. реабилитации подростков с асоц. поведением : программа подгот. к освобождению из воспитат. Колонии. СПб. : Доверие : PRI, 2012. 273 с.
4. Ремшмидт Х. Подростковый и юношеский возраст. Проблемы становления личности. М. : Мир, 2010. 320 с.
5. Соціальне самопочуття, настрої та ціннісні орієнтації населення України : Соціологічне дослідження Інституту соціології НАН України. URL: http://www.niss.gov.ua/Table/ 51006/socyolog.htm
6. Тихомандрицкая О. Ценности современного підростка. Школьный психолог. 2010. № 13. С.10.
7.Выготский Л. С. Педагогическая психология. М.: АСТ, Астрель : Хранитель, 2013. 671 с
8.Оранюк Б.Ю. Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2016. Вип. № 1 (55). С. 283-293.
9.Бандура А. Подростковая агрессия. Изучение влияния воспитания и семейных отношений М. : Апрель-Пресс ; ЭКСМО-Пресс, 2010. 512 с.
10.Кирьякова А. В. Диагностика и прогнозирование ценностных ориентации школьников. Ориентация и деятельность школьников : сб. науч. тр. М. : Педагогика, 2012. С. 56–70.
11. Менчинская Н. А. Проблемы обучения, воспитания и умственного развития школьника. М., 1989.
12.Семенюк Л. М. Психологические особенности агрессивного поведения подростков и условия его коррекции : учебное пособие. М., 2010. 96 с.
13.Кон И. С. Родители и дети. Психология ранней юности. М.: Просвещение, 1989. С.16-19.
14.Психология человека от рождения до смерти. / Под ред. А.А. Реана. СПб.: пройм-Еврознак, 2012. 656с.
15.Психология развивающейся личности / под ред. А. В.Петровского. М.: Педагогика, 2010. 298 с.
16.Терлецька Л. Вікові особливості підлітків та юнаків. Психолог на батьківських зборах. 2013. С.91-98.
17. Божович Л. И. Личность и ее формирование в детском возрасте. СПБ. Питер, 2013. 400 с.
18.Оранюк Б.Ю. Вікові особливості підлітків у контексті формування інформаційної культури в мережевому спілкуванні. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2016. Вип. № 1 (55). С. 283-293.
19. Москаленко В. В. Соціальна психологія: Підручник. Київ: Центр навчальної літератури, 2012. 624 с.
20. Гільман А. Ю. Саногенне мислення як умов апідтримки психічного здоровя студентської молоді. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. Вип. 2. Т. 1. С. 41–46.
21.Ямницький О. В. Особливості ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук.: 19.00.07. Одеса, 2016 242 с.
22.Краєва О.А. Криза ідентичності підліткового віку та її роль у становленні зрілої особистості. Зб. наук. пр. КПНУ імені Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. Проблеми сучасної психології. 2010. Вип. 7. С. 310-321.
23.Савина О.О. Особенности становления идентичности в подростковом и юношеском возрасте. URL: http:// www.new. psychol.ras.ru/conf/savina.htm