Особливості переживань студентів випускників

  • Код товару: 21000714
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості переживань студентів випускників", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

Вступ

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРЕЖИВАНЬ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ

1.1. Феномен «переживання»: теоретичні та прикладні аспекти

1.2. Психологічні особливості студентів-випускників

1.3.Нормативна криза фахової готовності

РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ  ПЕРЕЖИВАНЬ СТУДЕНТІВ-ВИПУСКНИКІВ

2.1. Методика та організація дослідження

2.2. Результати дослідження та їх аналіз

Висновки

Список використаних джерел


Джерела

1.Краткий психологический словарь / Под ред. А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. М.: Политиздат, 1985.  431 с.

2.  Прикладные аспекты современной психологии: термины, законы, концепции, методы: справочное издании. М. : Норма, 1992.  408 с.

3. Летягова Т.В. Тысяча состояний души. Краткий психолого-филологический словарь / Т.В. Летягова, Н.Н. Романова, А.В. Филиппов – М. : Флинта: Наука, 2006.  424 с

4. Выготский Л. С. Психология / Л. С. Выготский. – М.: Апрель пресс: Эксмо-Пресс, 2000. 1008 с.

5. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – СПб: Издательство "Питер", 2000.  712 с.

6. .Шаров А.С. Психология переживания: природа, механизмы, феномены . Мир психологии: Научно-методический журнал, 2004. Вип. №1(37).  С. 214-226.

7. Бондаревська Л.Л. Переживання у структуруванні системних характеристик підсвідомого (на матеріалі АСПН) – автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л.Л. Бондаревська. – ІваноФранківськ, 2007. – 22 с.

8. Фахрутдинова Л.Р. Теория переживания. / Л.Р. Фахрутдинова. – Казань : Изд-во Казанского гос. унив-та, 2009. – 416 с.

9. Моначин І.Л. Психологічні особливості переживань педагогічними працівниками ситуації втрати роботи: автореф. дис. ... канд. психол. наук:19.00.07 / І.Л. Моначин. – К., 2009. – 20 с.

10. Василюк Ф.Е. Психология переживания / Ф.Е. Василюк. – М. : Изд-во МГУ, 1984. – 200 с.

11. Кириленко Т.С. Психологія: емоційна сфера особистості / Т.С. Кириленко. – К. : Либідь, 2007.  256 с.

12. Журавльова Л.П. Психологія емпатії / Л.П. Журавльова. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2007.  328 с.

13. Максименко С.Д. Структура особистості. Практична психологія та соціальна робота.  2007.  №1.  С.1–13.

14. Выготский Л.С. Детская психология / Л.С. Виготский // Собр. соч.: В 6-ти т.  М. : Педагогика, 1984.  Т.4. 432 с.

15. Максименко С.Д. Генетическая психология (Методологическая рефлексия проблем развития в психологии) : Монография / С.Д. Максименко. – М. : Рефлбук, 2000. – 320 с.

16. Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : навч. посіб. [для магістрантів і аспірантів]. Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко.  Київ: ТОВ «Філ-студія», 2006.  320с.

17. Дьяченко М. И. Психология высшей школы: учеб. пособ. [для вузов].  М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович.  Минск.: изд-во БГУ им. В. И. Ленина, 1978.  92 с.

18. Ананьев Б. Г. К психофизиологии студенческого возраста. Современные психологические проблемы высшей школы.  Л., 1974.  Вып. 2. –С. 82–89.

19. Бакшаева Н. А., Вербицкий А. А. Психология мотивации студентов.  М., 2006.  203 с.

20. Зимняя И. А. Педагогическая психология.  Москва : Логос, 2004.  384 с.

21. Блонский П. П. Избранные педагогические произведения.  Москва : АПН РСФСР, 1961.  695 с.

22. Слободчиков В. И. Основы психологической антропологии. Психология развития человека: развитие субъективной реальности в онтогенезе : учеб. пособие для вузов / В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев.  М. : Школьная пресса, 2000.  416 с

23. Кудрявцев Т. В., Шегурова В. Ю. Психологический анализ динамики профессионального самоопределения личности // Вопросы психологии. – 1998. – № 2.

24. Малинович Л. М. Адаптація студентів-випускників до професійної діяльності // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія психологічна. – 2012. – Вип. 2 (2) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua

25. Бондарева Л. І. Умови проведення навчального тренінгу для студентів вищої економічної школи // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами. – 2011. – № 8 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua

26. Nalman N., Frohlich M., Stern H. Adaptation of students to the professinal activity. – Toronto : Ontario Institute for Studies in Education, 1975.

27. Nalman N., Frohlich M., Stern H. Adaptation of students to the professinal activity. – Toronto : Ontario Institute for Studies in Education, 1975.

28. Каземіренко В. П. Програма дослідження психосоціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії // Практична психологія та соціальна робота. – 2004. – № 6.

29. Столярчук О. А. Дослідження динаміки криз фахового навчання майбутніх учителів. Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. – Кривий Ріг, 2010.  Вип. 29.  С. 305–311.

30. Шнейдер Л. Б. Профессиональная идентичность: теория, експеримент, тренинг / Л. Б. Шнейдер. – М. : Издательство Московского психолого-социального института; Воронеж : Издательство НПО «МОДЭК», 2004. – 600 с. – (Учебное пособие).

31. Поваренков Ю. П. Психологическое содержание профессионального становления человека . М. : Изд-во УРАО, 2002. – 160 с.


Унікальність