Особливості кар'єрного консультування учнів старшої школи

  • Код товару: 21000700
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості кар'єрного консультування учнів старшої школи", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 36


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАР’ЄРНЕ КОНСОЛЬТУВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

1.1. Особистісно-діяльнісний підхід у профорієнтаційній роботі зі старшокласниками

1.2. Зміст і педагогічні засоби підготовки учнів 10–11-х класів до вибору профілю майбутнього навчання

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

2.1.Методи та організація дослідження

2.2.Результати дослідження

РОЗДІЛ 3. КАР’ЄРНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1.Сабадаж Ж. Профільна освіта старшокласників. Завуч. 2012. № 17-18. С. 42-46. 

2.Климов Е. А. Образ мира в разнотипных профессиях. М. : Изд-во МГУ, 2010. 224 с. 

3.Май Т.Н. Основы формирования готовности старших школьников к выбору профессии. Вестник Московского государственного гуманитарного университета им. М.А. Шолохова. Педагогика и психология. 2011. Вип. 2. С. 26-32. 

4.Дементьев І.В. Проблема професійного самовизначення школярів в сучасній профорієнтації. Научные публикации кафедры педагогики и проблем развития образования. Электронная библиотека БГУ. URL: http://elib.bsu.by/handle/123456789/18840 (дата звернення: 19.04.2021 р.).

5.Мельник О. В. Профорієнтаційна робота зі школярами в умовах профільного навчання: науково-методичний посібник. К.: Мегапринт, 2013. 160 с. 

6. Морін О.Л. Результати дослідження змісту і педагогічних засобів підготовки учнів старших класів до професійного самовизначення в умовах профільного навчання. Теоретико-методичні проблеми виховашш дітей та учнівської молоді : зб. наук, праць. Кіровоград : Імекс-ЛТД. 2013. Вип. 17. Кн. 2. С. 6 – 15.

7.Побудова кар’єри: комплекс навчальних програм (9, 17, 35, 70 год.) / за ред. О. В. Мельник, О. Л. Морін, Л. А. Гуцан, І. І. Ткачук, О. М. Пархоменко, З.В. Охріменко, М. В. Лузан. Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2014. 88 с 

8.Шестаковський М.М. Місце профорієнтаційної роботи МНВК у підготовці молодої людини до інтеграції у соціум. Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 листопада 2012 р., м. Київ): у 2 ч. Ч. 1. К. : ІПК ДСЗУ, 2012. С. 71-79. 

9.Дяченко Н. Н. Профессиональная ориентация и вовлечение молодежи в систему профессионально-технического образования. М. : Высш. школа, 2010. 232 с. 

10.Климов Е. А. Психология профессионального самоопределения. Ростов-на-Дону : Феникс, 2010. 512 с. 

11.Мельник О. В. Підготовка старшокласників до самостійного вибору майбутньої професії в процесі профільного трудового навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.07. К., 2003. 20 с. 

12.Павлютенков Є. М. Управление профессиональной ориентацией в общеобразовательной школе. Владивосток : изд-во Дальневост. ин-та, 1990. 176 с. 

13.Шавир П. А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности. М. : Педагогика, 1981. 96 с. 

14. Кар’єрне консультування: практичний посібник / за ред. О.М. Ігнатович. Київ,2019. 292с. 

15.World Economic Forum: Future of Jobs Report 2018. Switzerland. URL: http://www3.weforum.org/ docs/WEF_Future_of_Jobs_2018.pdf. (дата звернення: 19.04.2021 р.).

16.Ryder G. As tech disrupts our jobs, it’s not too late to turn pain into gain. URL: https://www.ilo.org/ global/about-the-ilo/newsroom/news/WCMS_647815/ lang--en/index.htm. (дата звернення: 19.04.2021 р.).

17.Griffin P., McGaw B., Care E. Assessment and Teaching of 21st Century Skills, Defining Twenty First Century Skills. Springer Science + Business Media B. V., 2011. P. 17–66. 

18.Мельник, О. В., Морін, О. Л., Гуцан, Л. А., Ткачук, І. І., Пархоменко, О. М., Охріменко, З. В., Лузан, М. В. Побудова кар’єри: комплекс навчальних програм (9, 17, 35, 70 год.). Кіровоград: Імекс-ЛТД , 2014. С.59

19.На кого і де хочуть вчитися вступники. Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov. ua/ua/news/na-kogo-i-de-hochut-vchitisya-vstupniki- mon-publikuye-top-10-najbilsh-populyarnih-vishiv-ta- specialnostej-2019-roku. (дата звернення: 19.04.2021 р.).

20. Попит та пропозиція на ринку праці у розрізі професій та видів діяльності. Адміністративні дані державної служби зайнятості. URL: https://www.dcz. gov.ua/analitics/68. (дата звернення: 19.04.2021 р.).

21. Рейтинг спеціальностей за кількістю поданих заяв. URL: https://osvita.ua/consultations/ bachelor/65128/. (дата звернення: 19.04.2021 р.).

22. Що відбувалось на ринку праці у 2019 році / HH. URL:https://kiev.hh.ua/article/25925. (дата звернення: 19.04.2021 р.).


Унікальність