0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000704
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Мотивація успіху до навчання як чинник оптимальної соціалізації особистості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 35
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ
1.1. Поняття та сутність навчальної мотивації
1.2. Психологічні аспекти розвитку особистості студента в юнацькому віці
1.3. Мотивація до навчання як фактор успішності адаптації першокурсників закладів вищої освіти
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ
2.1. Методики та організація дослідження
2.2. Результати дослідження та їх аналіз
Висновки
Список використаних джерел
Додатки
1.Ильин Е.П. Мотивация и мотивы. СПб: Питер, 2014. 509 с.
2.Маркова А.К. Формирование мотивации учения. М.: Просвещение, 2010. 213 с.
3.Галузяк В., Сметанський М., Шахов В. Педагогіка: навч. посіб. Вінниця: Державна картографічна фабрика, 2016. 400 с.
4.Шмир М.Ф. Мотивація навчання – важлива дидактична умова формування пізнавальної активності в контексті діяльнісного підходу. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького Серія «Педагогічні науки». 2019. Випуск № 4. С.218-221.
5.Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : навч. посіб. для магістрантів і аспірантів. Київ: ТОВ «Філ-студія», 2012. 320 с.
6.Перченко Е. Л. Психологические условия формирования организованности у младших школьников: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. Череповец, 2010. 203 с.
7. Зимняя И. А. Педагогическая психология. Москва: Логос, 2010. 384 с.
8.Разумникова О. М. Пол и профессиональная направленность студентов как факторы креативност. Вопросы психологии. 2012. Вип. № 1. С. 111-124.
9.Психологічні особливості студентського віку. На допомогу кураторам. Вип. 3 / укладачі : Л. М. Яворовська, Р. Ф. Камишнікова, О. Є. Поліванова, С. Г. Яновська, С. М. Куделко. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. 88 с.
10.Пухно С.В. Психологічні особливості проходження адаптації студентів-першокурсників ВНЗ як чинник процесу формування знань з фізико-математичних дисциплін. І Міжрегіональна науково-методична конференція. «Теоретико-методичні засади вивчення сучасної фізики та нанотехнологій у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах». (26 листопада 2015 р.). Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. С. 43-45.
11.Словарь практического психолога / Сост. С.Ю. Головин. Минск: Харвест, 2010. 800 с.
12.Спіріна Т.П. Особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Педагогіка, соціальна робота». Випуск 32. 2014. С. 182-184.
13.Першина А. Анна Першина. Освіта регіон. 2011. № 3. С. 11-15.
14.Дербеньова А.Г. Усе про мотивацію. Харків: «Основа», 2012. 207 с.
15. Кочарян О.С. Структура мотивації навчальної діяльності студентів. Харків: вид. центр «ХАІ». 2011. С. 39.
16.Реан А. А. Психология и педагогика. СПб: Питер, 2012. 432 с.
17.Митина А.М. Зарубежные исследования мотивации взрослых. Вестник Московского университета. Серия: Психология, 2011. Вип. № 2. С. 56-65.
18.Лисовец, Н.М. Профессиональная мотивация студентов как способ активации обучения. URL: http://www.masters.donntu.edu.ua/2012/iem/temnenko/library/article5.htm. (дата звернення: 26.01.2021).
19.Пінська, О. Професійна мотивація як засіб підвищення ефективності навчальної діяльності студентів. Проблеми трудової і професійної підготовки. 2011. Випуск 14. С. 111-115.
20.Єрохін, С. А. Концепція професійної мотивації студентів як фактору конкурентності на ринку праці. Юридична наука. 2011. №1. С. 20-28.
21.Бандурка, О.М Про сьогодення вищої освіти в Україні. Вища школа. 2011. № 9. С. 7-15.
22.Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти. Вища школа. 2011. Вип. № 1. С. 75-82.