0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000747
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Характеристика страхів у дітей молодшого дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 35
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Поняття про страх як емоційний розлад у дитячому віці
1.2. Особливості страхів у дітей молодшого дошкільного віку
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯтСТРАХІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
2.1. Характеристика психодіагностичних методик для виявлення страхів у дітей молодшого дошкільного віку
2.2. Аналіз результатів експериментального дослідження
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ СТРАХІВ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
3.1. Робота психолога по подоланню стріхів
3.2. Психокорекція страхів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
1. Васильченко О. А. Ігрова терапія як метод соціальної роботи з дітьми шкільного віку. Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право, 2013.Вип. 3 (19). С. 44-48.
2. Даценко Т. О. Психологічна підтримка дитини, яка переживає страх. Вісник психології і педагогіки Збірник наук. Праць. 2012.Випуск 9.
3. Даценко Т. О. Що має знати педагог про дитячі страхи. Вісник психології і педагогіки. 2012.Випуск 8.
4. Зaхaров A. И. Дневные и ночные страхи у детей. СПб.: Питер, 2016. 448 с.
5. Изaрд К. Э. Психология эмоций. СПб.: Питер, 2012. 464 с.
6. Карасьова К. А. Як навчити дітей грати. Дошкільне виховання. 2014. №12. С.14.-18.
7. Кляйн М. Детский психоаналіз. СПб.: Институт общегуманитарных исследований, 2017. 160с.
8. Кононко О.Л, Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2016. №7. С. 25- 31.
9. Кононко О. Л. Виховуємо соціально компетентного дошкільника: навч.- метод.посібн. Київ: Світич, 2019. 208 с.
10. Кононко О. Л. Навчаємо старших дошкільників відрізняти реальні страхи від уявних. Вихователь-методист дошкільного закладу. 2016. №7. С. 25- 31.
11. Кузнєцов М. А. Шкільні страхи: види, умови прояву та шляхи подолання: монографія. Х. : ХНПУ, 2012. 227 c.
12. Литвaк М. Если хочешь быть счaстливым. Ростов-нa-Дону: Феникс, 2015. 295 с.
13. Литвиненко В. Теоретичні підходи до організації арттерапевтичного процесу в системі оздоровчофізкультурної роботи з дітьми дошкільного віку. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2016. № 3 (57). С. 22-27.
14. Макух О. І. Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. К., 2019. 20 с.
15. Мікель М.Ю. Як створити комфортну психологічну атмосферу в групі дітей: рекомендації для педагогів. Агресія. Анексія. Конфлікт. Соціальнопедагогічна та психологічна відповідь на виклики для дітей: методичні рекомендації для педагогів дошкільних навчальних закладів. Київ, 2014. С. 6-59.
16. Мовчaн М. М. Дитячі страхи як особливий різновид людських страхів. Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.. М.П. Дрaгомaновa: Зб. наук. Праць. 2013. Вип. 29 (42). С. 210-218.
17. Мовчан М.М. Рівні страху і фобія. Філософські обрії.2015. №33. С. 118- 125.
18. Морозюк В. М. Корекція дитячих страхів, як нaпрямок роботи прaктичних психологів. Нaуковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. К. : НПУ, 2007. Вип. 19 (43). С. 184-188.
19. Патробой І. В. Батькам про цінність сюжетно-рольової гри. Дошкільне виховання. 2014. №1. С. 15-16.
20. Поддубнaя Н. Я. Страхи и тревожность как деструктивные эмоциональные состояния в жизни младшего школьника: теоретический аспект проблемы. Состояние здоровья: медицинские, социальные и психолого-педагогические аспекты. Чита, 2013. C. 154-160.
21. Стукан Л. В. Причини, умови, механізми формування соціальних фобій у підлітків, їх психокорекція та психопрофілактика: автореф. дис... канд. мед. наук: 19.00.04. Х., 2016. 20 с.
22. Томчук С. М. Генеза негативних психічних станів молодших школярів та їх корекція: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07. К., 2016. 20 с.
23. Томчук С. М., Томчук М. І. Психологія тривоги, страху та агресії особистості в освітньому процесі: монографія. Вінниця: КВНС «ВАНО», 2018. 200 с.
24. Фрейд З. Психоaнaлиз детских стрaхов. СПб.: Aзбука, 2016. 288 с
25. Ющенко К.О. Відхилення у поведінці дітей як психолого-педагогічна та соціальна проблема. Наукові записки НДУ ім. М.Гоголя. Психологопедагогічні науки. 2018. №3. С.71-76