Емоційний стан дітей шкільного віку

  • Код товару: 21001080
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Емоційний стан дітей шкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 27


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ЕМОЦІІ ТА ПОЧУТТЯ ЯК ПСИХІЧНІ ЯВИЩА

1.1. Поняття емоцій та їх функції

1.2. Форми емоційних процесів

1.3. Підходи до вивчення емоцій

1.4. Особливості емоційного розвитку дітей 

Висновки до розділу І

РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОСОБІВ УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЯМИ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1. Метод арт-терапії при корекції негативних станів

2.2. Прийоми саморегуляції емоційного стану

2.3. Медитативні техніки для зняття напруження у дітей шкільного віку

Висновки до розділу ІІ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Джерела

1. Абрамян, Л. В. Игра дошкольника [Текст] / Л.В. Абрамян, Т.В. Антонова. – М.: Просвещение, 1989. – 235 с.

2. Бабанова Е.Д. Психология управления эмоциями // Наука и образование: современные тренды. 2015. № 2 (8). С. 322-354.

3. Вітенко І. С. Основи психології. Основи педагогіки [Текст]: навч.-метод. посібник / І. С. Вітенко, А. С. Борисюк, Т. І. Вітенко. – 2-ге вид. – Чернівці: Книги-ХХI, 2009. – 200 с.

4. Волков Б. С., Волкова Н. В. Детская психология: Логические схемы. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2002.

5. Гаспарова, Е.М. Эмоции ребенка раннего возраста в игре. [текст] / Е.М.

6. Гаспарова//Дошкольное воспитание. – 1981. - №10. - С. 61-64.

7. Данилина, Т. А. В мире детских эмоций: Пособие для практических работников ДОУ [текст] /Т.А. Данилина, В.Я. Зедгенидзе, Н.П. Степина. – М.: Айрис – Пресс, 2004. – 160 с.

8. Изард, К.Э. Психология эмоций [текст] / Перев. с англ. – СПб: Издательство «Питер», 1999. – 464 с.

9. Коврижкина Д.Г. Использование игр при обучении выражению эмоций (на примере эмоции радости) //Филологические науки. Вопросы теории и практики. 2014. № 9-1 (39). С. 78-81

10. Копытин А.И. - Основы арт-терапии. - СПб.: Лань, 1999. - 256 с.

11. Копытин А.И., Свистовская Е.Е. Арт-терапия детей и подростков. - М.: «Когито-Центр», 2010. - 200 с.

12. Князева, О.Л. Я, ты, мы. Учебно-методическое пособие по социально-эмоциональному развитию детей дошкольного возраста [текст] /О.Л. Князева, Р.Б. Стеркина. – М.: Дрофа, ДиК, 1999. – 128 с.

13. Лаптева, Ю.А. Развитие эмоциональной сферы ребенка дошкольного возраста [текст] /Ю.А. Лаптева, И.С. Морозова// Вестник Кемеровского государственного университета. – 2016. - № 3. – С. 51 – 55.

14. Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури: Навчальний посібник для вищої школи. — К.: Наукова думка, 1998

15. Методичні аспекти реалізації Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / О. Л. Кононко, З. П. Плохій, А. М. Гончаренко [та ін.]. — К.: Світич, 2009.

16. Музичук О.О. Казка як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів // Проблеми сучасної психології. – 2012. – №17.

17. ОсиповаА.А. Общая психокоррекция. М., 2000.

18. Панфилова, М.А. Игротерапия общения: тесты и коррекционные игры [Текст]: практ. пособие для психологов, педагогов и родителей / М.А. Панфилова. – М.: ГНОМ и Д, 2005. – 160 с.

19. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии [текст] /С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 712 с.

20. Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные группы: теория и практика / Общая редакция и вступи¬тельная статья Л. П. Петровской. Пер. с англ. 2-е изд. М.: Прогресс, 1993, 368 с.

21. Семаго, Н.Я. Теория и практика оценки психологического развития ребенка: дошкольный и младший школьный возраст [Текст] / Н. Я. Семаго, М. М. Семаго. – СПб.: Речь, 2005. – 384 с.

22. Смирнова Т.П. С50 Психологическая коррекция агрессивного поведения детей. Серия «Психологический практикум». — Ростов н/Д: «Феникс», 2004. — 160 с.

23. Сусанина И. Введение в арт-терапию: учебное пособие. - М.: «Когито-Центр», 2007. - 95 с.

24. Тітов І. Особистісне становлення дитини: суб’єктний вимір: монографія / Іван Тітов, Ольга Кравченко, Людмила Москаленко; за ред. І.Г. Тітова. — К.: ВЦ «Академія», 2015. — 152с.

25. Широкова, Г.А. Развитие эмоций и чувств у детей дошкольного возраста[текст] /Г.А. Широкова. – Ростов н/Д.: Феникс, 2005. - 214 с

26. Щетинина, А.М. Диагностика социального развития ребенка: Учебно-методическое пособие[текст] /А.М. Щетинина. - Великий Новгород: НовГУ им. Ярослава Мудрого, 2000 - 88 с.

27. Kabat-Zinn, J. (1990). Full Catastrophe Living: Using the Wisdom of your Body and Mind to Face Stress, Pain, and Illness.


Унікальність