0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21000695
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Емоційно-особистісна дезадаптація першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 37
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЕМОЦІЙНО-ОСОБИСТІСНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКРУСНИКА
1.1.Визначення поняття «дезадаптації» у навчальному процесі
1.2.Внутрішні та зовнішні особливості емоційної дезадаптації
1.3.Особливості адаптації та дезадаптації першокурсників в умовах ЗВО
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ОСОБИСТІНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ ПЕРШОКУРСНИКІ
2.1.Методика та організація дослідження
2.2.Результати дослідження та їх аналіз
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
1.Жмуров В.А. Большая энциклопедия по психиатрии. М.: Джан-гар, 2012. 864 с.
2.Шнейдер Л.Б. Девиантное поведение детей и подростков. М.: Академический проект, 2012. 336 с.
3.Miller G. F. Mate choice: From sexual cues to cognitive ad- aptations. Ciba Foundation Symposium. 2012. № 208. P. 71—87.
4.Бохонкова Ю. О. Соціально-психологічна адаптація першокурсників до умов вищих навчальних закладів : монографія. Луганськ, 2011. 199 c.
5.Плотнікова О. Важливість вивчення індивідуальних особливостей першокурсників у період дидактичної адаптації. Рідна школа. 2011. № 10. С. 62–64.
6.Розум С.И. Психология социализации и социальной адаптации человека. М.,2012. 325 с.
7.Литвак Р. А. Закономерности социализации одаренных детей в современных социокультурных условиях. Современные исследования социальных проблем (электронный научный журнал). 2012. № 1(09).URL: www.sisp.nkras.ru (дата обращения: 25.02.2021).
8.Шарапановская Е. В. Социально-психологическая дезадаптация детей и подростков. Диагностика и коррекция. М., 2013. 300 с.
9.Слоботчиков И.М. Переживание одиночества в контексте проблем психологической адаптации студентов психолого-педагогических вузов. Психологическая наука и образования. 2015. Вип. 4. С. 71-77.
10.Нікітіна І.В. Психологічна безпека особистості студента в процесі адаптації. Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею. Гімназії». Спеціальний тематичний випуск “Вища освіта України у контексті інтегреції до європейського освітнього простору”. 2018. № 6. Кн. 2. Том I (79). Київ: Гнозис. 456 с.
11.Хомич Г.О. Внутрішні конфлікти особистості та їх подолання у період соціально-політичної кризи. Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Львів, 2012. Вил. 2 (1). с. 382-389.
12.Каткова Т. А., Песоцька К. Г. Дезадаптація студентів в умовах навчання у вищій школі як фактор прояву стресу. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64. exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=%20UJRN&IMAGE_FI LE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/pspo_2013_40(1)__35.p df (дата звернення: 25.02.2021)
13.Соколова І. М. Психофізіологічні основи попередження дезадапта- ції студентів перших років навчання : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.02. Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. Київ, 2010. 31 с.
14.Харченко С. В. Дезадаптація студентів в умовах навчання у вищій школі як фактор прояву стрессу. Проблеми сучасної психології. 2013. Вип. 6. Ч. 2. С. 323–332.
15.Самородова Т.Е. Проблема дезадаптации студентов первых курсов СПО. Современная педагогика. 2015. № 9. URL: http://pedagogika.snauka.ru/2015/09/4882 (дата звернення: 25.02.2021)
16.Нємчин Т. А. Стан нервово-психічної напруги. Одеса : Наука і техніка, 2013. 183 с.
17. Кордуэлл М. Психология А-Я : Словарь-справочник. М. : Прогресс, 2014. 448с.
18. Психокорекція: теорія і практика. / під ред. Ю. С. Шевченко. К.: Либідь, 2015. 345 с.
19.Буяльська Т.В. Теоретичні та практичні аспекти роботи кураторів з адаптації студентів першого курсу в умовах вищого навчального закладу. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2013. № 5. С. 105–112.
20.Подольська Є. А. Сучасні технології в освіті: інноваційно-активний сценарій. Соціальні технології: заради чого? яким чином? з яким результатом? : монографія. Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова. Одеса, 2015. С. 338–354.
21.Саенко Ю. В. Техники и приемы регуляции эмоций. Вопросы психологии. 2010 . № 3 . С. 83 – 9
22.Падун М. А. Регуляция эмоций: процесс, формы, механизмы. Психологический журнал. 2010. № 6. С. 57 – 67.
23. Панкратова А. А. Практический, социальный и эмоциональный виды интеллекта: сравнительный анализ. Вопросы психологии. 2010. № 2. С. 111 – 119.