Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості

  • Код товару: 21000694
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 39


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ЧИННИКА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

1.1. Поняття та сутність емоційного інтелекту особистості

1.2. Розвиток емоційного інтелекту студента

1.3. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища

РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ

2.1. Процедура, методи та методики дослідження

2.2. Результати досліджень

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, личность. Москва: Политиздат, 2010. 304 с

2.Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект как феномен современной психологии. Новополоцк: ПГУ, 2011. 388 с. 

3.Mayer J. D. The Intelligence of emotional intelligence. Intelligence. 2012. V.17. № 4. P. 433–442. 

4.Bar-On R. Emotional Intelligence in Men and Women: Emotional Quotient Inventory: Technical Mannual. Toronto : Multi-Health Systems, 1997. 

5.Ильин Е. П. Эмоции и чувства. СПб. : Питер, 2012.752 с. 

6.Поплужный В. Л. Роль и развитие интеллектуальных чувств в познавательной деятельности личности : дис. ... канд. психол. Наук. К., 1969. 263 с. 

7.Рубинштейн С. Л. Проблемы общей психологи. М.: Педагогика, 1976. 416 с. 

8.Зарицька В. В. Необхідність розвитку емоційного інтелекту особистості в процесі її підготовки до професійної діяльності. Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. 2010. Т. 15. Вип. 16. С. 13–24. 

9. Мещерякова и. Н. Формирование эмоционального интеллекта студентов-психологов в процессе обучения в вузе. Вестник ТГУ. 2010. Вып. 1. С. 157–161. 

10.Дерев’янко С. П. емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. психол. Наук. К., 2014. 20 с. 

11. Андреева И.Н. Взаимосвязь эмоционального интеллекта и тезауруса эмоциональных переживаний в юношеском воздасте. Психология и современное общество: взаимодействие как путь взаиморазвития : междунар. науч.-практ. конф., 28-29 апр. 2006 г. : статьи. СПб., 2006. Ч. 1. С. 17-21. 

12. Носенко Е. Емоційний інтелект як соціально значуща інтегральна властивість особистості Текст. Психологія і суспільство. 2014. № 4. С. 95-109. 

13. Test reviews of the Bar-On Emotional Quotient 360. The sixteenth mental measurement yearbook. Ed.: Spies, R. A. & Plake B. S. Lincoln, NE: Buros Institute for Mental Measurement, 2015. 

14.Андрусенко А.О. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища. Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. Т. 1. Київ: НАУ, 2020. С. 235-237.

15. Тимків Л. С. Взаємозв’язки темпераментальних властивостей та соціальної адаптації старшокласників : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07. Хмельницький, 2010. 20 с 

16. Герасімова Внутрішньоособистісні конфлікти в процесі соціальної адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.07. Київ, 2004. 21 с. 

17. Дерев’янко С. П. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища : автореф. дис. на здобуття : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.05. Київ, 2014. 20 с. 

18.Кокун О. М. Оптимізація адаптаційних можливостей людини у психофізіологічному забезпеченні діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук : 19.00.02. Київ, 2004. 31 с. 

19. Спіріна Т. П., Зарюгіна Ю. Є. Особливості адаптації студентів - першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі. Науковий вісник Ужгородського національного університету Сер. Педагогіка, соціальна робота. 2014. Вип. 32. С. 182–184. 

20. Агарков О. А. Соціальна адаптація студентів-першокурсників як напрям діяльності соціальної служби вищого навчального закладу. Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право. 2013. Вип. 3 (19). С. 78–83. 

21. Петренко С. В. До проблеми адаптації студентів першого курсу фізико- математичного факультету педагогічного університету. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2013. № 5. (31). С. 291–301. 

22. Лєсовий В. Ю., Петрук В. А. Адаптація першокурсників до навчання у вищих технічних закладах освіти : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2017. 144 с. 

23.Корнієнко І.О. Особливості саморегуляції поведінки особистості студента в ситуації неуспіху. Психолого-педагогічні аспекти розвитку майбутнього фахівця : програма та тези міжнар. наук.- практ. конф. (19–20 червня 2009 р.). Миколаїв: Миколаївський державний університет імені В.О. Сухомлинського, 2014. 92 с. 

24.Дерев’янко С.П. Емоційний інтелект як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05. Чернігів: ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка, 2009. 192 с. 

25.Дубчак Г.М. Аналіз внутрішньо-особистісних пе- реживань студентів у період навчання у вузі. Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти: матер. всеукр. наук.-пошук. конф. у 2 ч. Київ: КиМУ, 2013. С. 356–362. 

26.Лящ О.П. Значення емоційного інтелекту у професійні діяльності юристів. URL: http://dspace. wunu.edu.ua/bitstream/316497/23414/1/104- 106.pdf. 


Унікальність