Детермінанти розвитку і поведінки особистості

  • Код товару: 21000687
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Детермінанти розвитку і поведінки особистості", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ І ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ

 1.1. Психологічні детермінанти розвитку і поведінки особистості

 1.2. Види детермінант поведінки особистості

 1.3. Особливості детермінант розвитку і поведінки особистості у підлітковому віці: огляд емпіричних досліджень

РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ І ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

 2.1. Організація і методика дослідження

 2.2. Аналіз і інтерпретація отриманих результатів

 ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Леонтьев Д. А. Феномен ответственности между недержанием и гиперконтролем. Экзистенциальное измерение в консультировании и психотерапии. 2012. Т. 2. С. 7-22.

2. С. Сисоєва Суспільство і особистість: гармонізація розвитку. Рідна школа. 2012. №12 (грудень). С. 8-12.

3. Shamne A.V. The concept of psychosocial development in the context of the differential and comparative analysis of the development’s types of the personality and the subject. Problems of Modern Psychology: Collection of research papers of Kamianets-Podilskyi Ivan Ohienko National University, G.S. Kostiuk Institute of Psychology at the National Academy of Pedagogical Science of Ukraine. Kamianets-Podilsky: Aksioma, 2014. Issue 25. Р. 623-638.

4. Сухомлинська О.В. Розвиток особистості і освіта: історичний вимір. Педагогіка і психологія. 2013. №2. С. 15–26.

5. Бех І.Д. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток. Рідна школа. 2012. №8–9. С. 4–7.

6. М. О. Кандиба Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей. Збірник наукових праць К-ПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2013. Випуск 22. С. 204-214.

7. Завацька Н. Є. Соціокультурні та психологічні аспекти адаптації особистості в сучасному соціумі : монографія. Луганськ : Вид-во імені В. Даля, 2012. 320 с.

8. Попович І. С. Психологія соціальних очікувань особистості : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.05 «Соціальна психологія; психологія соціальної роботи». Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля МОН України. Сєвєродонецьк, 2017. 40 с.

9. Попович І. С. Психологічні виміри соціальних очікувань особистості : монографія. Херсон: ПАТ «ХМД», 2017. 504 с.

10. Панчишин Р. І. Детермінанти поведінки людини: філософсько-правовий вимір. 2017. С. 1-19.

11. Фальова О. Є. Асертивність як фактор самореалізації особистості жінки. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. Психологія. 2015. Вип. 50. С. 258-267.

12. Лебедева И.В. Психологические детерминанты ассертивности личности. – дис. канд. психол. наук: 19.00.01 – общая психология, психология личности, история психологии. Красноярск, 2014. 204 с.

13. Щіпановська О.Р. Асертивність особистості як основа успішної міжособистісної взаємодії у діяльності майбутніх фaхівців. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. / ред. Л.Л. Товажнянський, О.Г. Романовський. Харків : НТУ «ХПІ», 2012. Вип. 32-33 (36-37). С. 269-275.

14. Дружинина Э. Л. Психологические детерминанты суицидальной склонности современных подростков. Теория и практика общественного развития. 2012. №11. С. 120-123.

15. Воробьёва Е. Подростковый суицид. Академический журнал Западной Сибири. 2012. №6. С. 42-43.

16. Бовть О. Б. Исследование психологических детерминант виктимного поведения подростков. Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. 2014. Вип. 25. С. 45-59.

17. Великодна М. С. Психодіагностика ставлення підлітків до ризикованої поведінки: модифікація колірного тесту ставлень. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія “Психологічні науки”. 2014. № 1. Т. 2. С. 17-22.

18. Токарева Н. М. Сучасний підліток у системі психологопедагогічного супроводу : монографія. Кривий Ріг, 2014. 312 с.

19. Бендас Т. В. Гендерная психология : учеб. пособ. СПб.: Питер, 2013. 431 с. 

20. Латта Н. Пока ваш подросток не свел вас с ума. М. : РИПОЛ классик, 2012. 352 с.

21. Фетискин Н. П. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. М. : Изд-во Института Психотерапии, 2002. 490 с.

22. Менегетти А. Психология лидера. М. : ННБФ «Онтопсихология», 2001. 208 с.

23. Вежевіч Т.Є. Педагогічні умови розвитку лідерських якостей учнів. Улан-Уде: Беліг, 2005. 172 с.

24. Белякова Н.В. Социально-психологические особенности проявления лидерства в студенческих группах: дисс. … канд. психол. наук. М., 2002. 197 с.

25. Первитская А. М. Формирование лидерской деятельности в юношеском возрасте: автореф. дис. … канд. психол. наук: спец 19.00.07 «Педагогическая психология». Екатеринбург. 2007. С. 27. 

26. І. О. Меліхова Мотивація влади і мотиваційна сфера особистості. 2013. С. 1-6.

27. Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность. СПб.: Смысл, 2012. 860 с.

28. Ильин Е. П. Мотивация и мотив. СПб.: Питер, 2012. 512 с.


Унікальність