Зміст та форми соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими дітьми

  • Код товару: 21000645
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Зміст та форми соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими дітьми", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВІЛ-ІНФІКОВАНИМИ ДІТЬМИ

1.1. Соціально-психологічні характеристики дітей, які мають статус ВІЛ-інфікованих

1.2.Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими дітьми

РОЗДІЛ 2. СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОБОТИ З ВІЛ-ІНФІКОВАНИМИ ДІТЬМИ У ШКОЛІ № 5 М. ХАРКОВА

2.1. Напрями соціально-педагогічної роботи з ВІЛ -інфікованими дітьми у школі № 5

2.2.Технології соціально-педагогічної роботи з ВІЛ -інфікованими дітьми у школі № 5

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Larry, К. Children and Adolescents Living with HIV and AIDS: A Review. Journal of Child Psychology and Psychiatry. 2012. 41 № 1. Р. 81-96. 

2.Догляд і підтримка дітей з ВІЛ-інфекцією: навчальний посібник для персоналу дитячих установ, батьків, опікунів, соціальних працівник та інших осіб, що доглядають за інфікованими дітьми / Авт.: Аряєв М.Л., Котова Н.В., Старець О.О., Карпенко О.І., Рябова М.В., Пєша І.В. Пурік О.П., Леончук Н.В. К.: Кобза, 2013. 186 с. 

3.Соціально-психологічна робота з ВІЛ-позитивними дітьми та їх сім’ями: процес розкриття ВІЛ-статусу дитині: Методичний посібник / Заг. ред. канд. пед. наук Н.Ф. Романової. Київ: Інжиніринг, 2014. 148 с. 

4.Розкриття ВІЛ-позитивного статусу вашій дитині. Брошура для батьків. Київ : ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», 2009. 40 с. 

5.Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерств охорони здоров’я України «Про затвердження стандартів надання соціальних послуг представникам груп ризику» від 13.09.2010 № 3123/275/770. Пошукова система «Верховна Рада України. Законодавство». URL: zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main/cgi. 

6.Робота з сім'ями, які потребують професійної соціально-педагогічної підтримки. Тренінговий курс для спеціалістів соціальної сфери /за. ред. Т.Ф. Алексєєнко. К.: Основа-Принт, 2007. 128 с. 

7.Беленская Л. Н. Дети, рождённые от ВИЧ-инфицированных матерей как медико-социальная проблема. “Здорова мати – здорова дитина” : матеріали науково-практичної конференції. Донецьк, 2012. С. 98–104. 

8.Бутузова Л. П. Врахування психологічних особливостей особистісних ставлень підлітків до небезпеки ураження ВІЛ при проведенні превентивної роботи. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2013. Вип. 13. С. 263–265. 

9.Абульханова-Славская К. А. Развитие личности в процессе ее жизнедеятельности. Психология формирования и развития личности. М. : Наука, 1985. 237 с. 

10. Бурнард Ф. Тренинг навыков консультирования. СПб.: Питер, 2012. 287 с. 

11.Бойко А. М. Соціальна робота з клієнтами, інфікованими ВІЛ та хворими на СНІД : метод. рекомендації з навчального курсу для магістеріуму. Ужгород : УжДУ, 2012. 64 с. 

12.Холостова Є. І. Соціальна робота : навчальний. М. : Видавництво „Дашков і К.” 2012. 226 с. 

13.Методичні рекомендації з узагальнення досвіду соціального супроводу та підтримки сімей, які виховують ВІЛ-інфіковану дитину. К., 2005. 63 с. 

14. Сирота Н. А. Профілактика наркоманії і алкоголізму : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів. М. : Видавничий центр „Академія”, 2013. 

15.Тен О. Є. Основи медичних знань : підручник. М. : Майстерність, 2012. 256 с.

 16. Фірсов М. В. Психологія соціальної роботи: Зміст та методи психосоціальної практики : навч. посібник для студ. вищ. навчань, закладів. М. : Видавничий центр „Академія”, 2012. 192 С. 

17.Бикова В.М. Основи знань з проблеми ВІЛ / СНІД. Томськ : Підручники і посібники, 2012. 136 с. 

18.Активні методи просвітницької діяльності у профілактиці ВІЛ/СНІД та ризикованої поведінки: Посібник для спеціалістів приймальників-розподільників, притулків та колоній для неповнолітніх /За заг. ред. Р.Г. Вайноле, Т. Л. Лях. К., 2017. 181 с. 

19. Міністерство охорони здоров'я України, Наказ «Про затвердження методичних рекомендацій «Організація медичної допомоги та догляду за ВІЛ-інфікованими дітьми у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах» № 448 від 29.11.2002. 

20. Міністерство охорони здоров'я України, Наказ «Про удосконалення лікування хворих на ВІЛ-інфекцію та СНІД»: Методичні рекомендації (преамбула) № 173 від 15.04.2003. 

21. Міністерство України у справах сім'ї молоді та спорту, Наказ «Про затвердження Порядку здійснення соціального супроводу центрами соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді сімей та осіб, які опинилися у складних життєвих обставинах» № 1795 від 25.04.2008. 


Унікальність