0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001046
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу. Поняття дробу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 31
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРУ LEGO ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ
1.1. Нова українська школа гра по-новому, навчання по-іншому
1.2. Напрямки використання LEGO на уроках математики
1.3. Особливості використання LEGO для учнів 3-го класу для формування уявлення про дріб
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ДРОБІВ УЧНІВ 3-ГО КЛАСУ ЗА ДОПОМОГОЮ LEGO
2.1. Одержання дробу однієї з кількох рівних частин цілого
2.2. Знаходження цілого за величиною його частини
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: навч. пос. Тернопіль: Навчальна книгаБогдан, 2006. 336 с.
2. Волосовец Т.В., Кутеповой Е.Н. Формирование навыков конструктивно-игровой деятельности у детей с помощью Лего: пособие для педагогов-дефектологов. РУДН, 2007. 136 с. URL: http://crrbelosnegka.ucoz.ru/lego/luss.pdf (дата звернення 22.01.2022)
3. Гра по-новому, навчання по-іншому: метод. посіб./ Упорядник О. Рома. The LEGO Foundation, Київ, 2018. 44 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf (дата звернення 22.01.2022)
4. Дзятківська Г. Ігрові технології навчання в початковій школі: особливості використання. Магістерський науковий вісник. 2015. №23. С.141146
5. Как использовать Лего для изучения математики. Сайт для родителей. URL: https://www.uaua.info/ot-6-do-9/shkola-ot-6-do-9/news-48608-kak-ispolzovat-lego-dlyaizucheniya-matematiki/ (дата звернення 22.01.2022)
6. Коваль Л.В., Скворцова С.О. Методика навчання математики: теорія і практика: підручник для студентів. Харків: ЧП «Принт-Лідер», 2011. 414 с.
7. Конспекти уроків. Математика 3 клас, частина 1 до підручника / за ред. Н. П. Листопад, М. Т. Бондар. 2021. URL: https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/3klas_1/index.html (дата звернення 22.01.2022)
8. Конспекти уроків. Математика 3 клас, частина 2 до підручника/ за ред. Н. П. Листопад, М. Т. Бондар. 2020. URL: https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/3klas/index.html (дата звернення 22.01.2022)
9. Логачевська С.П., Логачевська Т.А., Комар О.А. НУШ Математика 3 клас, частина 1:підручник. Літера ЛТД. 112 с.
10. Методичні рекомендації з математики. URL: https://naurok.com.ua/biblioteka/matematika/klas-3/typ-3 (дата звернення 22.01.2022)
11. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua (дата звернення 22.01.2022)
12. Навчальні плани. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-plani (дата звернення 22.01.2022)
13. Навчальні програми для 1-4 класів. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli (дата звернення 22.01.2022)
14. Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola (дата звернення 22.01.2022)
15. Новопашена Ю.А. Використання LEGO на уроках. Блог вчителя початкових класів. URL: https://znz20novopashen.blogspot.com/p/blog-page_91.html (дата звернення 22.01.2022)
16. НУШ (нова українська школа). URL: https://nus.org.ua (дата звернення 22.01.2022)
17. Пидкасистый П.И., Хайдаров Ж.С. Технология игры в обучении и развитии: учебное пособие. МПУ, Рос. пед. агентство. 2009. 269 с.
18. Про повну загальну середню освіту: закон України від 16.01.2020 № 463-IX. Відомості Верховної Ради (ВВР). 2020. № 31. Ст. 226. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text (дата звернення 22.01.2022)
19. Рибак І. Ігрові технології сучасної початкової школи. URL: https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/96-osvitniy-protses-pochatkovoyi-shkoly-dosvid-problemy-perspektyvy-19-20-kvitnya-2020-roku/446-igrovi-tekhnologiji-suchasnoji-pochatkovoji-shkoli (дата звернення 22.01.2022)
20. Сайгушева Л.И., Стряпухина И.С. Игровые технологи как средство приобщения младших дошкольников к самообслуживанию. Международный журнал экспериментального образования. 2014. № 7 С. 3941
21. Скворцова С.О. Онопрієнко О.В. Нова українська школа: методичка навчання математики у 34 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і комплексного підходів: навч. мет. посіб. Харків: Вид-во «Ранок», 2020. 320с.
22. Скворцова С.О. Онопрієнко О.В. НУШ Математика 3 клас, частина 2: підручник. 2020. 128 с.
23. Стрілець С.І. Методика викладання математики в початкових класах у таблицях і схемах. Навчально-методичний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2012. 104 с.
24. Чорнова Т.В. НУШ Ігрові завдання з математики 3 клас. Основа, 2020. 56 с.
25. Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О. Рома – The LEGO® Foundation, 2018. 32 c.