Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу. Поняття дробу

  • Код товару: 21001046
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Використання методики LEGO для формування в учнів 3 класу. Поняття дробу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРУ LEGO ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ

 1.1. Нова українська школа гра по-новому, навчання по-іншому

 1.2. Напрямки використання LEGO на уроках математики

 1.3. Особливості використання LEGO для учнів 3-го класу для формування уявлення про дріб

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ДРОБІВ УЧНІВ 3-ГО КЛАСУ ЗА ДОПОМОГОЮ LEGO

 2.1. Одержання дробу однієї з кількох рівних частин цілого

 2.2. Знаходження цілого за величиною його частини

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: навч. пос. Тернопіль: Навчальна книгаБогдан, 2006. 336 с.

2. Волосовец Т.В., Кутеповой Е.Н. Формирование навыков конструктивно-игровой деятельности у детей с помощью Лего: пособие для педагогов-дефектологов. РУДН, 2007. 136 с. URL: http://crrbelosnegka.ucoz.ru/lego/luss.pdf (дата звернення 22.01.2022)

3. Гра по-новому, навчання по-іншому: метод. посіб./ Упорядник О. Рома. The LEGO Foundation, Київ, 2018. 44 с. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/LEGO/po-novomu-navchannya-po-inshomu.pdf (дата звернення 22.01.2022)

4. Дзятківська Г. Ігрові технології навчання в початковій школі: особливості використання. Магістерський науковий вісник. 2015. №23. С.141146 

5. Как использовать Лего для изучения математики. Сайт для родителей. URL: https://www.uaua.info/ot-6-do-9/shkola-ot-6-do-9/news-48608-kak-ispolzovat-lego-dlyaizucheniya-matematiki/ (дата звернення 22.01.2022)

6. Коваль Л.В., Скворцова С.О. Методика навчання математики: теорія і практика: підручник для студентів. Харків: ЧП «Принт-Лідер», 2011. 414 с.

7. Конспекти уроків. Математика 3 клас, частина 1 до підручника / за ред. Н. П. Листопад, М. Т. Бондар. 2021. URL: https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/3klas_1/index.html (дата звернення 22.01.2022)

8. Конспекти уроків. Математика 3 клас, частина 2 до підручника/ за ред. Н. П. Листопад, М. Т. Бондар. 2020. URL: https://nuschool.com.ua/lessons/mathematics/3klas/index.html (дата звернення 22.01.2022)

9. Логачевська С.П., Логачевська Т.А., Комар О.А. НУШ Математика 3 клас, частина 1:підручник. Літера ЛТД. 112 с.

10. Методичні рекомендації з математики. URL: https://naurok.com.ua/biblioteka/matematika/klas-3/typ-3 (дата звернення 22.01.2022)

11. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua (дата звернення 22.01.2022)

12. Навчальні плани. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-plani (дата звернення 22.01.2022)

13. Навчальні програми для 1-4 класів. МОН. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli (дата звернення 22.01.2022)

14. Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola (дата звернення 22.01.2022)

15. Новопашена Ю.А. Використання LEGO на уроках. Блог вчителя початкових класів. URL: https://znz20novopashen.blogspot.com/p/blog-page_91.html (дата звернення 22.01.2022)

16. НУШ (нова українська школа). URL: https://nus.org.ua (дата звернення 22.01.2022)

17. Пидкасистый П.И., Хайдаров Ж.С. Технология игры в обучении и развитии: учебное пособие. МПУ, Рос. пед. агентство. 2009. 269 с. 

18. Про повну загальну середню освіту: закон України від 16.01.2020 № 463-IX. Відомості Верховної Ради (ВВР). 2020. № 31. Ст. 226. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20#Text (дата звернення 22.01.2022)

19. Рибак І. Ігрові технології сучасної початкової школи. URL: https://sno.udpu.edu.ua/index.php/naukovo-metodychna-robota/96-osvitniy-protses-pochatkovoyi-shkoly-dosvid-problemy-perspektyvy-19-20-kvitnya-2020-roku/446-igrovi-tekhnologiji-suchasnoji-pochatkovoji-shkoli (дата звернення 22.01.2022)

20. Сайгушева Л.И., Стряпухина И.С. Игровые технологи как средство приобщения младших дошкольников к самообслуживанию. Международный журнал экспериментального образования. 2014. № 7 С. 3941 

21. Скворцова С.О. Онопрієнко О.В. Нова українська школа: методичка навчання математики у 34 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і комплексного підходів: навч. мет. посіб. Харків: Вид-во «Ранок», 2020. 320с.

22. Скворцова С.О. Онопрієнко О.В. НУШ Математика 3 клас, частина 2: підручник. 2020. 128 с.

23. Стрілець С.І. Методика викладання математики в початкових класах у таблицях і схемах. Навчально-методичний посібник. Чернігів: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2012. 104 с.

24. Чорнова Т.В. НУШ Ігрові завдання з математики 3 клас. Основа, 2020. 56 с.

25. Шість цеглинок в освітньому просторі школи. Методичний посібник / Упорядник О. Рома – The LEGO® Foundation, 2018. 32 c.


Унікальність