Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором

  • Код товару: 21001047
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ У ТЕОРІЇ ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ

1.1. Особливості розвитку самостійності у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим і нормальним зором

1.2. Роль та значення навичок самообслуговування у вихованні самостійності дітей старшого дошкільного віку

РОЗДІЛ ІІ. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ САМОСТІЙНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ

2.1. Діагностика стану самостійності у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором

2.2. Методи формування самостійності у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Особливості психічного розвитку дітей 5-ти річного віку (Рекомендації для педагогічних працівників) URL: https://mmk.edu.vn.ua/uploads/images/articles/pochatkova/pv.pdf

2. Лісовець О. В. Особливості становлення і розвитку самостійності дитини у дошкільному віці. Психолого-педагогічні науки. 2018. № 3. С. 28-34

3. Гаяш О.В. Поради вчителям щодо навчання дітей з особливими освітніми потребами у класі з інклюзивним навчанням : Методичні рекомендації / Укладач О. В. Гаяш.  Ужгород : Інформаційновидавничий центр ЗІППО, 2014. 108 с

4. Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору Частина І. Науково-методичний посібник/ав.: Вавіна Л. С., Гудим І. М., Кондратенко С.В., Довгопола К. С., Нафікова Л. А.  К.: Педагогічна думка, 2012 . 138  с.

5.Маршицька В. В. Психолого-педагогічні передумови виховання самостійності дитини старшого дошкільного віку у дошкільному навчальному закладі. Гуманітарний вісник ДВНЗ «ПереяславХмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». 2015. Вип. 35. С. 240-246. 

6.Малова Т. В., Машковцева Л. М. Комплексный подход в воспитании самостоятельности у детей дошкольного возраста. Инновации и традиции в современном образовании, психологии и педагогике: сборник статей Международной научно-практической конференции (10 октября 2017 г, г. Оренбург). Уфа, 2017. 256 с.

7.Выготский Л.С. Собрание сочинений: в 6-ти т. Москва, 1984. Т. 4: Детская психология. 432 с.

8. Быховец Г. В. Воспитание самостоятельности и активности у детей 5-7 лет в условиях учреждения школа-детский сад : автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01. «Общая педагогика, история педагогики и образования». Москва, 1993. 20 с.

9.Сотська Г. І. Підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва до навчання учнів основної школи художнього конструювання: дис. … канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти»; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих АПН України. Київ, 2008. 250 с 

10. Борисова О. Ф. Самостоятельность как база формирования социальных компетенций дошкольника. Детский сад от А до Я. 2008. №1. С. 124-132. 

11.Матвієнко С. І. Виховання самостійності в старших дошкільників у процесі занять художнім конструюванням. Наукові записки НДУ імені Миколи Гоголя. Серія: Психолого-педагогічні науки. №2. 2019. С. 113- 116.

12. Турчина Є. С. Формування соціально-побутових навичок дітей з особливими освітніми потребами URL: http://school22.zp.sch.in.ua/robota_shkoli/pedagogichni_konkursi/vid_tvorchogo_vchitelya_do_tvorchogo_uchnya-2019/iz_dosvidu_roboti_turchinoi_ye_s/?prnt=prnt

13. Дудник Н. Виховання самостійності у дітей дошкільного віку. Гірська школа українських карпат № 19 (2018). С. 118-122

14. Тлумачний російсько-український словник психологічних термінів: Словник. Київ: ВД «Професіонал», 2007. 512 с.

15.  Дитина: Програма виховання і навчання дітей від 3 до 7 років./ Е. В. Бєлкіна, Н. М. Бібік, М. С. Вашуленко. К.: Богдан, 2003. 327 с 

16. Фесюкова Л. Учусь керувати собою: комплексні заняття для дітей 3 – 5 років. Харків: ПП «ГРО ПЛЮС», 2008. 208 с.

17. Методичні рекомендації Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку (автори: Чеботарьова О.В., Гладченко І.В., Ярмола Н.А.) URL: http://ispukr.org.ua/wp-content/uploads/2019/12/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BDi-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86i%D1%97-2019-%D0%BE%D1%81%D1%82-%D1%80%D0%B5%D0%B4.pdf

18. Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ : монографія / Г. Бєлєнька, С. Васильєва, Н. Гавриш, В. Маршицька, С. Нечай, О. Острянська, О. Полякова, В. Рагозіна, О. Рейпольська, Н. Шкляр ; за заг. ред. О. Рейпольської.  Харків. : «Друкарня Мадрид», 2015.  330 с.

19. Розвиваємо самостійність URL: http://moskovskiy-ruo.edu.kh.ua/doshkiljna_osvita/poradi_batjkam/rozvivayemo_samostijnistj/

20. Бочелюк В.Й. Психологія людини з обмеженими можливостями: Навч. посіб. / В.Й.Бочелюк, А.В.Турубарова.  К.: «Центр учбової літератури», 2011. 264 с. 

21. Федоренко C. Тифлодидактика: навчальний посібник для студентів BH3 / C.В.Федоренко. K.: НПУ ім. M.П.Драгоманова, 2009.  144 c.

22. Синьова Є.П. Тифлопсихологія: підручник / Є.П.Синьова. K.: Знання, 2008.  365 с

23. Про світ дітей з особливими потребами: порадник керівникам освітніх установ, вчителям, вихователям дошкільних закладів, шкілінтернатів та груп продовженого дня, батькам щодо роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку / упоряд. В. І. Шнайдер. Кам`янець-Подільський: Абетка. НОВА, 2003. 140 с.


Унікальність