Виховання учнів початкових класів бережливого ставлення до природи у позаурочній діяльності

  • Код товару: 22000607
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Виховання учнів початкових класів бережливого ставлення до природи у позаурочній діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

1.1. Сутність поняття «екологічного виховання» серед молодших школярів

1.2. Особливості формування екологічної культури у дітей молодшого шкільного віку

1.3. Основні умови розвитку екологічного виховання в освітньому процесі початкової школи

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКИ ФОРМУВАННЯ БЕРЕЖЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ

2.1. Шляхи виховання екологічної культури в школярів початкової школи

2.2. Ігри як засіб екологічного виховання молодших  школярів

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ


Джерела

1. Зязюн І.А. Учитель у контексті державної національної програми освіти. Психолого-педагогічні новини. Інформ. бюлетень АПН України. 1994 № 1. С. 4-5.

2.  Мусієнко М. М. Екологія: Тлумачний словник. Мусієнко М. М. та ін. К.: Либідь, 2004. 376 с.

3. Ярчук Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями. Вища освіта України. 2008. № 2. С. 91-97.

4. Герасимчук О.Л. Екологічне виховання в контексті сучасної парадигми сталого розвитку. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. С. 401-406.

5. Салтовський О. І. Основи соціальної екології. К.: МАУП, 1997. 168 с.

6. Льовочкіна А.М., Волохова О.В., Крижановська О.Т. Психологічні та методичні особливості формування екологічноїкультури дітей молодшого шкільного віку. Актуальні проблеми психології. зб. наук. праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Житомир: ЖДУ ім. І.Франка, 2018. Т.VII. Екологічна психологія. Вип. 45. С. 167-178

7. Мальчикова І. М. Особливості екологічного виховання дітей молодшого шкільного віку. Таврійський вісник освіти . 2013. № 3. С. 133-140.

8. Власенко О.М. Проблема екологічного виховання школярів – основна складова навчально-виховної роботи. Проблеми формування екологічної свідомості особистості. Зб. наук. праць. Ж., 2003. С. 25-28.

9.  Дербак М., Позанавчальні можливості виховання екологічної культури людини. Вісник Інституту розвитку дитини. Київ: Вид-во НПУ ім. В. П. Драгоманова. 2012. № 20. 213 с.

10. Безлюдна Н. В. Психолого-педагогічні основи екологічного виховання учнів початкової школи. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань. 2013. Випуск 46. 337 с.


11. Ярчук Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями. 2008. № 2. С. 91-97.

12. Мамедов Н.М. Основания экологического образования.Философия экологического образования. М.: Прогресс Традиция, 2001. С. 21–32.

13. Борзик О. Б. Шляхи виховання екологічної культурив освітньо-виховному процесі початкової школи. URL:  http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2019/63/part_1/23.pdf

14. Григорович О. П., Волохата К. М. Формування основ екологічної культури молодших школярів засобами екологічного просвітництва. Молодий вчений. 2019. № 5 (69), С. 122–125.

15. Ковальчук Г. Виховання екологічної свідомості. Початкова школа. 1999. № 10. С 17–19.

16.  Захмарна К.П. Формування в учнів відповідального відношення до природи. Початкова школа. 2005. № 3. С. 10–13.

17. Сапожников С.В. Екологічне виховання студентів вищих навчальних закладів I II рівнів акредитації будівельного профілю: Автореф. дис..канд. пед. наук: 13.00.07. С. В. Сапожников. Херсон, 2006. 20 с.

18. Вахняк Н. Cучасні ігрові форми в екологічному вихованні дітей / Н. Вахняк, О. Негрій. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Педагогіка 2015. № 2. С. 107-112

19. Карасьова К.В. Ігровий простір дитини. К. : Шк.світ. 2011.128 с

20. Тарасенко, Г. С. Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: навч.-метод. посіб. К.: Слово, 2010. 317 c.

21. Яришева Н. Ф. Методика рзнайомлення дітей з природою: Навч посібник, К .: Вища шк..1993. 255 с


Унікальність