Сучасні педагогічні підходи викладання іноземних мов

  • Код товару: 22000626
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Сучасні педагогічні підходи викладання іноземних мов", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ПЕДАГОГІКА ЯК НАУКА ПРО НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ Й РОЗВИТОК ПІДРОСТАЮЧИХ ПОКОЛІНЬ

1.1.Значення педагогіки і дослідження закономірностей процесу виховання

1.2.Професійні знання, уміння, здібності і якості сучасного вчителя

1.3.Професійний розвиток педагога та його компетентність

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИ СТИМУЛЮВАННЯ І МОТИВУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВ

2.1.Методи вивчення іноземних мов

2.2.Мотивування учнівства до вивчення іноземної мови

2.3.Сучасний виклад іноземних мов

РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

РОЗДІЛ 4. ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПІДХОДИ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВНИХ ДИСЦИПЛІН

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Майборода Т. М. Державне регулювання освіти в контексті розвитку національної економіки, 2019. 46 с.

2. Башкір О. І., Башкир О. И. Формування готовності майбутніх учителів до педагогічної імпровізації в процесі фахової підготовки : Харків, 2012. 113 с. 

3. Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах, 2015. 88 с.

4. Калюжна Т. Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти, 2012. 132 с.

5. Тонне О. Ш. Професійно важливі якості педагога вищого навчального закладу. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2015. №40. С. 513-519.

6. Holiuk О. А., Rodiuk N. Y. Pedagogical views of S. Myropolsky on the contents of primary education, 2018. 206 с.

7. Максимова Н. Ю. Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища, 2015. 146 с.

8. Гурман А. В. Деякі підходи до визначення критеріїв і показників готовності майбутнього вчителя до педагогічної взаємодії з батьками учнів. Теорія і практика. 2012. №11. С. 41-45.

9. Драч І. І. Управління формуванням професійної компетентності магістрантів. Педагогіки вищої школи: теоретико-методичні засади. 2013. С.62-76.

10. Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика, 2013. 320 с.

11. Асєєв Д. С. Засоби попередження помилок на заняттях з іноземної мови, 2020. С.51-56.

12. Галузяк В. М. Педагогічна діагностика: курс лекцій,2015. 195 с.

13. Холмакова Ю. В. Мотивація до вивчення іноземних мов: молодий вчений, 2017. С. 457-460.

14. Харченко С. Я., Краснова Н. П., Харченко Л. П. Теоретико-методичні засади професійної етики соціального педагога: навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. Закл, 2015. 320 с.

15. Кот М. Використання інтерактивної авторської технології пункт призначення на заняттях з іноземної мови у ВНЗ, 2016. С. 40-46.

16. Золотовська В. С. Зміст поняття іноземна мова дисципліни. Педагогічні науки. 2018. №. 82 (2). Харків, С. 13-17.

17. Зінченко В. О. Моніторинг якості навчального процесу у вищому навчальному закладі: монографія, 2013. 462 с.

18. Фролов Ю. М. Правові засади діяльності вищих навчальних закладів в Україні, 2013. С. 1079-1085.

19. Шуменко О. А., Шипілова І. Ю. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземних мов. Філологічні трактати. 2013. С. 84-89.

20. Білик О. С., Ключковська І. М. Інтеграція методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах, 2016. С. 75-81.


Унікальність