Соціальний супровід дітей із синдромом Дауна в країнах Європи в другій половині хх століття

  • Код товару: 21001062
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Соціальний супровід дітей із синдромом Дауна в країнах Європи в другій половині хх століття", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ

1.1.Наукові підходи до проблеми психологічно-педагогічного супроводу особистості

1.2.Принципи побудови соціального супроводу дітей 

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА В КРАЇНАХ ЄВРОПИ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯ

2.1. Загальні положення про супровід дітей із синдромом Дауна в країнах Європи в другій половині ХХ століття

2.2. Шляхи та перспективи дослідження інклюзії у вищих навчальних закладах Європейського Союзу 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Психолого-педагогічний супровід і підтримка в умовах модернізації освітньо-виховного простору URL: http://osvita.ua/school/upbring/1334 

2. Слободенюк Л. І. Психологічний супровід у школі: мета, завдання, функції. Шкільному психологу. Усе для роботи. 2009. № 10 (10). С. 2–5. 

3. Социально-педагогическое сопровождение адаптации дошкольников к условиям детского сада URL: http://revolution.allbest.ru/psychology/00130456.html

4. Піонтковський-Вихватень Б. Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей у середній освіті України другої половини ХХ століття. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2018. № 1 (75). С. 54-65

5. Зінченко О.О. Психологічний супровід становлення особистості в освітньому просторі URL:https://www.cuspu.edu.ua/ua/konferentsii-2016-2017-n-r/vseukrainska-naukovo-praktychna-internet-konferentsiia-psykholohichni-umovy-stanovlennia-osobystosti-u-suchasnomu-suspilstvi/prohrama/6219-psykholohichnyy-suprovid-stanovlennya-osobystosti-v-osvitnomu-prostori

6. Козырева Е. А. Программа психологического сопровождения школьников, их учителей и родителей. Психологическая наука и образование. 2000. № 2. С. 22-29.

7. Єрьоменко О. А. Сутність педагогічного супроводу освітнього процесу URL: http://hdl.handle.net/123456789/2768

8. Нагорна О. Б. Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами: навчально-методичний посібник. Рівне, 2016. 141 с.

9. Кобильченко В. В. Омельченко І. М. Наукові аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами URL: https://lib.iitta.gov.ua/725021/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D0%BB%D1%8F_2021-84-88.pdf

10. Кашуба Л.В. Лекції з дисципліни «Спеціальна педагогіка з історією» Львів 2017. 387 с.

11. Соколова Г.Б. Теоретико-методичні засади психологічного супроводу школярів із синдромом Дауна. Дис.. на зд.наук. ст. докт.псих. наук за спец. 19.00.08. Інститут спеціальної педагогіки і психології Миколи Ярмаченка НАПН України, Київ, 2019.474 с.

12. Шевченко А. И. К вопросу об организационно-правовом обеспечении защиты прав и достоинства человека с ограниченными возможностями в Европе URL::www.law library.ru/article2325350.html

13. Доступ людей с ограниченными возможностями к социальным правам в Европе URL: http://www.coe.int/t/e/social_cohesion/socsp/ID%209427%20Acces%20aux%20dr oits%20sociaux%20en%20russe.pdf. 

14. Модине М. Доступ людей с ограниченными возможностями к социальным правам в Европе / М. Модине. Страсбург, 2003. 185 с.

15. European Disability Strategy 2010-2020 URL: http://eur-lex.europa.eu/LexUri Serv/LexUriServ.do?uri=COM:2010:0636:FIN:EN:PDF

16. Давиденко В.В. Лідируюча роль соціального діалогу в еволюції поглядів на становлення соціальної держави. Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство». 2017 № 2 (5). URL: http://elite-journal.org/zmist-5/rozdil-3-1/

17. Давиденко Г. В. Теоретико-методичні засади організації інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах країн Європейського Союзу 13.00.01. Дис.. на зд.наук.ст.докт. пед. наук К.2015. 467 с.

18. Florian I., Pullin D. Defining difference. In McLaughlin M., Rouse M. (eds). Special Education and School Reform in the United States and Britain. London and New York : Routledge, 2000. P. 56

19. Чайковський М.Є. Соціально-педагогічна робота з молоддю з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі : монографія. Київ : Університет «Україна», 2015. 435 с. 

20. Давимука С.А. Креативний сектор економіки: досвід та напрями розбудови: монографія ; Інститут регіональних досліджень імені М.І. Долішнього НАН України. Львів, 2017. 528 с. 

21. Продіус О.І. Особливості моделей інклюзивної освіти в країнах Європи відповідно до вимог сучасного суспільства URL: http://psae-jrnl.nau.in.ua/journal/4_72_2_2019_ukr/12.pdf


Унікальність