Розвиток зв'язного мовлення третьокласників методом сторітелінгу

  • Код товару: 21000660
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розвиток зв'язного мовлення третьокласників методом сторітелінгу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ МЕТОДОМ СТОРІТЕЛІНГУ

1.1. Особливості розвитку зв’язного мовлення третьокласників

1.2. Сторітелінг – сучасний ефективний метод навчання

1.3. Основні види та функції методу сторітелінгу

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ

2.1. Як вчителю створити свою історію. Варіанти сюжетів, змістове наповнення історії

2.2. Різноманітні прийоми застосування методу сторітелінгу на уроках розвитку зв’язного мовлення

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Марущак В.С. Про деякі особливості розвитку зв’язного мовлення молодших школярів. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. 2015. № 4 (51). С. 111-115.

2. Енциклопедія освіти / гол. ред. В.Г. Кремень. Київ : Юрінком Інтер, 2013. 1040 с.

3. Богуш А. М. Витоки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. К. : УЗМН, 2012. 109 с.

4. Пономарьова, К. І. Развитие связной речи учеников 3-х классов. Учитель початкової школи. 2014. № 10. С. 7-11.

5. Методика навчання української мови в початковій школі : навч. посібник / кол. авторів за наук. ред. М.С. Вашуленка. Київ : Літера, 2012. 364 с.

6. Методика навчання української мови в середніх освітніх закладах: навч. посібник / за ред. М.І. Пентилюк. Київ: Ленвіт, 2014. 400 с.

7. Типова освітня програма для учнів 3-4 класів. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlyapochatkovoyi-shkoli (дата звернення: 26.11.2020).

8. Корсакова Неуспевающие дети: нейропсихологическая диагностика младших школьников, М.: Юрайт, 2017. 156 с

9. Мартиненко В. О. Типовые и индивидуальные особенности формирования и развития навыков чтения у младших школьников: реалии современности: Шкільна мовно-літературна освіта: традиция і новаторство: материалы всеуккраїнської науко-практичной конференції (17 мая 2019 г., Киев) ТОВ "Украинский освітянский видавничий центр" Оріон ", г. Киев, Украина, 2019. С. 316-321.

10. Машовець М.А., Науменко М.С. Формування конкурентноспроможного фахівця дошкільної освіти в умовах євроінтеграції. Молодий вчений. 2017. № 10.2 (50.2). С. 42-46.

11. Макогончук, Н. Сторітелінг при викладанні української мови і сучасної української літератури. Освітній простір в контексті суспільних трансформацій: виклики сьогодення та пріоритети розвитку. 2020. № 1. С. 45-48.

12. Науменко М.С. Сучасні освітні інструменти у формуванні конкурентоспроможного фахівця дошкільної освіти. «Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи»: матеріали Першої міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції. Дидактика: теорія і практика. Фенікс. 2019. С. 205-207.

13. Огнев’юк В.О., Сисоєва С.О., Хоружа Л.Л., Освітологія: витоки наукового напряму: Монографія. ВП «Едельвейс», 2012. С. 126-127.

14. Бондаренко Н. В. Рассказывание историй как направление коммуникации и метод преподавания всех предметов в школе. Молодь и ринок. 2019. № 7. (174). С. 130-138.

15. Bryant S. C. How to Tell Stories to Children: And Some Stories to Tell. 1985.

16. Akgun A., Keskin H., Ayar H., Erdogan E. The influence of Storytelling Approach in Travel Writings on Readers Empathy and Travel Intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2015. PР. 577–586.

17. Черненко Т. Метод сторітелінг як засіб мотивації при вивченні дисципліни «основи інклюзивного навчання» у закладі вищої освіти. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції: Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму. 2019. С. 361-364. URL: http://posek.km.ua/images/stories/doc/Zbirnyk_konferentsii_2019/zbirnyk_tez_iii_conf erence_podilskyi_college.pdf#page=362 (дата звернення: 26.11.2020).

18. С Паламар, М Науменко Сторітелінг у професійній підготовці майбутніх педагогів: сучасні інструменти. Київський університет імені Бориса Грінченка. 2019. С. 48-55.

19. Професійна компетентність вчителя початкових класів: навчально-методичний посібник для вчителів / за ред. В. Є. Берека, А. В. Галас. Харків: Вид-во «Ранок», 2018. 496 с.

20. Фарухшина М.Ш. Педагогічний маркетинг у професійній діяльності педагога Нової української школи. Професійний розвиток педагога Нової української школи в умовах формальної і неформальної освіти: електронний збірник спецкурсів: авторський колектив. загальна ред. проф. Т. М. Сорочан. К.: ЦІППО, 2018. 300 с.

21. Кравченко В. Реализация метода повествования в языковом и литературном образовании. Теоретическая и дидактическая філологія. 2018. № 28. 96-102. URL: https://tdp-journal.com/index.php/journal/article/view/107

22. Попова Л., Петренко А. Особливості використання технології «Сторітелінг» на уроках мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі. Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Підготовка майбутніх педагогів у контексті стандартизації початкової освіти». 2020. С. 23-26.

23. Сторітеллінг у початковій школі як технологія розвитку критичного мислення. URL: http://www.yrok.net.ua/load/dovidnik_vchitelja/metodichnij_po radnik_fajli/storitelling_v_pochatkovij_shkoli_jak_tekhnologija_rozvitku_kritichnog o_mislennja/13-1-0-7194 (дата звернення: 26.11.2020).

24. Дубок Т. В. Використання технології сторітеллінг на уроках української мови та літератури як засобу формування мовної компетентності учня. ХІІІ Хмурівські читання. URL: http://timso.koippo.kr.ua/hmura13/dubok-tetyana-vasylivnavykorystannya-tehnolohiji-storitelinh-na-urokah-ukrajinskoji-movy-ta-literaturyyak-zasobu-formuvannya-movnoji-kompetentnosti-uchniv/ (дата звернення: 26.11.2020).

25. Нова українська школа: порадник вихователю групи продовженого дня у закладах загальної середньої освіти : навч.-метод. посіб. / за ред. Г. І. Дмитрів. К.: Світ, 2019. 224 с.

26. Нестеряк Л. Сторітеллінг – ефективна технологія розвитку мовленнєвої компетентності сучасних учнів. 2020. URL: https://nice2020.jimdofree.com/18/ (дата звернення: 26.11.2020).

27. Корінько Л.М. Роль критичного мислення у формуванні учнівських компетенцій. Харків: Вид. група "Основа", 2013. 95 с.

28. Гич Г. М. Сторітелінг як інноваційна методика формування мовної компетентності учнів ЗНЗ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Миколаїв: МНУ ім. В. Сухомлинського, 2015. С. 188–191.

29. Подліняєва О. О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (Digital Storytelling). Фізико-математична освіта: науковий журнал. 2017. Вип. 4 (14). С. 256-260.

30. Idler S. Popular Methods for Online Storytelling. URL: https://www. webpagefx.com/blog/ webdesign/online-storytelling-methods. (дата звернення: 26.11.2020).

31. Крутій К., Зданевич Л. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або як зацікавити й мотивувати дітей. Дошкільне виховання. 2017. № 7. С. 2-5.

32. Вільгоцька, Н. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном. Вихователь-методист дошкільного закл. 2013. № 6 С. 54-60.

33. Боклащук, Н. Д. Інтерактивні технології розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку. Дошкільний навч. закл. 2013. № 1. С. 2-7.


Унікальність