Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого дошкільного віку

  • Код товару: 21000663
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

1.1. Особливості розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

1.2. Основні умови розвитку  творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

РОЗДІЛ 2. Зміст та напрямки роботи з формування творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

2.1. Завдання та методи з розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

2.2. Виявлення творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

2.3. Основні напрямки роботи з формування творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Лейтес Н. С. Віковий підхід до проблеми дитячої обдарованості / Н.С. Лейтес // Основні сучасні концепції творчості та обдарованості. М.: Просвітлення, 2013. 120 с.

2. Леонтьев А. А. Психология коллективной деятельности в учении. Начальная школа. 2012. №11. С. 3 -6.

3. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання: Навчальний посібник / В. І. Лозова, Г. В. Троцко. Харк. держ. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – 2-ге вид., випр. і доп. Харків: «ОВС», 2012. 400 с

4. Макарова Н. Н. Коммуникативная игра в младших класах. Начальная школа. 2018. № 7. С. 9.

5. Педагогічні технології: [навчальний посібник ] / О. С. Падалка, А. М. Нісімчук, О. Т. Шпак. К.: Вид. центр «Просвіта», 2012. 368 с.

6. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій: Навч. пос. / За ред. І. А. Зязюна, О. М. Пєхоти. К.: А.С.К., 2013. 240 с.

7. Полонська Т.  К. Ігри як засіб компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи. Український педагогічний журнал.  2017.  № 3. С. 109–115.

8. Полонська Т. К. Сутність ігрових технологій у навчанні іноземних мов учнів початкової школи на компетентнісних засадах / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника: зб. наук. праць / [ред. кол.; голов. ред. — О. М. Топузов]. К.: Пед. думка, 2018. Вип. 20. С. 317–326.

9. Приставська А. Ігрові технології навчання. Англійська мова та література. 2013. № 11. С. 5 – 97.

10. Рысьева Т. Г. Дидактические игры и возможности их применения при изучении биологии и экологии в школе / Т. Г. Рысьева. Ижевск: Издат. Дом «Удм. ун-т», 2014. С. 154–158.

11. Савченко О. Я. Дидактика початкової освіти: підручн. / О. Я. Савченко. К.: Грамота, 2012. 504 с.

12. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / О. Я. Савченко. К.: Генеза, 2014. 389 с.

13. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи: [підр. для студентів пед. факультетів] / Олександра Яківна Савченко. К.: Генеза, 2015. 68 с.

14. Салата О. Від подиву – до мислення (Ігрова технологія моделювання як метод інтеграції знань учнів). Історія в школах України, № 8. 2004. С. 31–33.

15. Селевко Г. К. Современные образовательные технологии: [учеб. пособ.] / Г. К. Селевко.  М.: Нар. обр., 2018. 256 с.

16. Селевко Г. К.Энциклопедия образовательных технологий / Селевко Г. К. Т. 1. М.: Народное образование, 215. 816 с.

17. Тополя Л. В. Організація активного навчання в процесі колективної навчальної роботи на уроках математики // Наукові записки: Збірник наукових статей. К.: НПУ, 2013. С.150-154.

18. Тополя Л. В. Проблемна ситуація як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при навчанні математики. Евристика та дидактика точних наук. Міжнародний збірник наукових робіт. Вип. 9. Донецьк: ТЕАН, 2018. С. 10 –15.

19. Тополя Л. В. Тематичне планування з геометрії. Математика в школі. № 1.  2013. С.22 – 25.

20. Тополя Л. В. Формування вмінь і навичок засобами дидактичних ігор на уроках математики. Наукові записки: Збірник наукових статей. К.: НПУ, 2012. Вип. С. 137-142.

21. Тузова B. Л. Первый класс - день за днем. Организация жизнедеятельности коллектива младших школьников. Материалы для специалистов начальной школы. - СПб: КАРО, 2013. 272 с.

22. Федусенко Ю. І. Граючись – перемагаємо! Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: результати педагогічного експерименту. Рідна школа. 2017. № 11–12. С. 30–34.

23. Федусенко Ю. І. Дидактична гра як засіб навчання іноземних мов молодших школярів: дис. канд. пед. наук: 13.00.09 / Ю. І. Федусенко.  Інститут педагогіки АПН України. К., 2019. 205 с.

24. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник. Видання 2-ге, виправлене, доповнене / М. М. Фіцула. К.: «Академвидав», 2015. 560 с.

25. Дворник М. В. Гра та ігрова ситуація на початковому та середньому ступенях навчання. ІЯШ. 2018. №6. - С. 48-53.


Унікальність