Розвиток мовлення в добукварний період

  • Код товару: 21000661
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Розвиток мовлення в добукварний період", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 32


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

1.1. Періоди навчання грамоти

1.2.Завдання добукварного періоду

1.3. Розвиток фонематичного слуху, вмінь виконувати звуковий аналіз слів

РОЗДІЛ 2.ОСОБЛИВОСТІ УРОКІВ У ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД

2.1. Орієнтовний зміст роботи на уроці читання в добукварний період

2.2. Орієнтовний план уроку письма в добукварний період

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1.Вашуленко О.В. Варіативність уроків компетентісно орієнтованого навчання грамоти (читання) першокласників, 2016. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/186336625.pdf (дата звернення: 27.12.2020 р.).

2.Пономарьова К. Організація навчання грамоти першокласників за навчально-методичним комплектом, 2019. URL: http://lib.iitta.gov.ua/711593/1/К.%20Пономарьова.%20Організація%20навч-я%20грамоти%20перш-ів%20за%20комплектом.pdf (дата звернення: 27.12.2020).

3.Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи. К. : Видавничий дім “Освіта”, 2012. 392 с. 

4.Коваль Г. П. Методика викладання української мови: навчальний посібник. Тернопіль: Астон, 2010. 287 с.

5.Котик Т.М. Методика навчання грамоти : Опорні конспекти лекцій для студентів заочної форми навчання спеціальності «Початкова освіта». Івано-Франківськ, 2013. 60 с. 

6.Пономарьова К. І. Як зробити звуковий аналіз слів? Початкове навчання та виховання. 2012. № 4. С. 23–27. 

7.Державний стандарт початкової загальної освіти (МОН України). URL: www.mon.gov.ua (дата звернення: 27.12.2020). 

8.Мирошкіна В. Г. Навчання мовленню в період навчання грамоти . Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. праць. Харків: ХДПУ, 2015. Вип. 6. С. 21–26. 

9. Лалаева Р.И. Методика психолингвистического исследования нарушений устной речи у детей . М., 2004.

10.Левина Р.Е. Воспитание правильной речи у детей. М., 1958.

11.Пономарьова К. Пріорітети в навчанні першокласників НУШ. Початкова школа. 2018. № 8. С. 26– 29. 

12. Пономарьова К. Українська мова. Буквар: Підручник для учнів 1 класу ЗЗСО (у 2-х частинах). Ч. 1. Київ: УОВЦ «Оріон», 2018. 112 с. URL:https://pidruchnyk.com.ua/1195- bukvar-1-klas-ponomarova.html (дата звернення: 27.12.2020 р.).

13. Пономарьова К. Українська мова. Буквар: Підручник для учнів 1 класу ЗЗСО (у 2-х частинах). Ч.2. Київ: УОВЦ «Оріон», 2018. 128 с. URL: https://pidruchnyk.com.ua/1195-bukvar-1-klas-ponomarova.html (дата звернення: 27.12.2020 р.).

14. Выготский Л.С. Мышление и речь. Психологические исследования. Москва : Лабиринт, 1996. 416 с.

15. Ляудис В.Я., Негурэ И.П. Психологические основы формирования письменной речи у младших школьников. Москва : Международная педагогическая академия, 1994. 150 с. 

16. Захарійчук М. Реалізація завдань Нової української школи на основі навчального змісту Букваря. Початкова школа. 2018. № 8. С. 21–26. 

17. Кірик М. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи. Початкова школа. 2012. № 7. С. 45–49. 

18. Концепція Нової української школи. URL: https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrain ska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 27.12.2020 р.).

19. Методика навчання української мови в початковій школі/ за ред. М.С. Вашуленка. Київ: Літера ЛТД, 2010. 362с. 

20. Навчання грамоти. Читання. 1 клас. 1 семестр. За Букварем М.С. Вашуленка /упоряд. О.Б. Полевікова. Харків: Основа, 2011. 152 с.

21.Державний стандарт початкової освіти. URL: : http://nus.org.ua/news/uryad-opublikuvav-novyj- derzhstandart-pochatkovoyi-osvity-dokument/(дата звернення: 27.12.2020 р.).

22.Пономарьова К. І. «Я тренуюся писати». Картки-тренажери для уроків письма: Навчальний посібник для учнів першого класу ЗЗСО. К. І. Пономарьова. К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 64 с. 

23.Типова освітня програма для учнів 1-2 класів. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni- programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli (дата звернення: 27.12.2020 р.).

24.Пономарьова К. І. Зошит для письма і розвитку мовлення «Я пишу» (частина 2): Навчальний посібник для учнів першого класу ЗЗСО. К. І. Пономарьова. К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 64 с.

25. Пономарьова К. І. «Я дружу зі словом». Посібник для письма і розвитку мовлення в післябукварний період: Навчальний посібник для учнів першого класу ЗЗСО. К. І. Пономарьова. К.: УОВЦ «Оріон», 2018. 64 с.


Унікальність