Особливості впливу художньої літератури на збагачення словникового запасу дітей дошкільного віку

  • Код товару: 21000653
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості впливу художньої літератури на збагачення словникового запасу дітей дошкільного віку", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 36


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1.ЗГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ХУДОЖНЬОЮ ЛІТЕРАТУРОЮ

1.1.Особливості розвитку дітей дошкільного віку

1.2.Роль художньої літератури у вихованні почуттів і розвитку мовлення дітей

1.3.Методи збагачення та активізації словника дошкільників

РОЗДІЛ 2.ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ СЛОВНИКА ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНБОЇ ЛІТЕРАТУРИ

2.1.Виявлення рівня розвитку словника дітей

2.2.Розвиток словника дітей 5-6 років у процесі використання художньої літератури

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1.Всемирный доклад по мониторингу ОДВ 2007 Образование и воспитание детей младшего возраста Издано в 2007 г. Организацией Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры 7, Place de Fontenoy, 75352 Paris 07 SP, France.

2. Поніманська Т. І. Дошкільна педагогіка : навч. Посіб. Для студ. Вищ. Навч. Закл. К. : Академвидав, 2014. 456 с. 

3. Потапюк Л. М. Вікова та педагогічна психологія : навч. Посіб. Луцьк: ПП Іванюк, 2010. 215 с.

4. Лопатіна Г. О. Методика навчання діалогічного мовлення дітей молодшого дошкільного віку : дис. … канд. Пед. Наук : спец. 13.00.02. К., 2012. С. 3.

5. Руденко І. Особливості психічного розвитку дитини: вікові кризи, основні новоутворення, провідні типи діяльності : психологічна консультація. URL:http://teacher.edsp.net/index.php?option=com_content&view=article&id=180:2014-07- 25-11-30-11&catid=1:2011-09-13-21-50-27&Itemid=2 (дата звернення: 14.01.2021 р.).

6. Богуш А. М. Мовленнєво-ігрова діяльність дошкільників: мовленнєві ігри, ситуації, вправи : навч.-метод. Посіб. Київ : Видавничий дім “Слово”, 2010. 256 с.

7. Іщенко Л. В. Проблема формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку в сучасній педагогічній науці. Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. Вип. № 5. С. 9-13.

8. Уфімцева С. В. Особливості творчого розвитку дошкільника і молодшого школяра. Рідна школа. 2010. Вип. № 2. С. 65–67.

9. Кузьменко В. У. Теоретичні основи проблеми розвитку індивідуальності дитини. Наукові записки Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. К. : Нора-прінт, 2012. Вип. 24. С. 194—205.

10.Програма розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” / за ред. О. О. Андрієтті, О. П. Голубович, О. П. Долин- на, Т. В. Дяченко, Т.С. Ільченко, Г. Є. Іванова, Г. М. Лисенко, Т. В. Панасюк, Г. В. Петрова, Т.О. Піроженко, Н. М. Романко, Н. А. Случинська, Н. І. Трикоз. Тернопіль: Мандрівець, 2013. 104 с.

11.Глушкова Л.І. Моральне виховання дітей засобами художньої літератури. ТАВРІЙСЬКИЙ ВІСНИК ОСВІТИ. 2016. № 4(56). С.40-45.

12. Разумный В.А. Художественная педагогика. Разумный В.А. URL: http://log-in.ru/books/khudozhestvennaya-pedagogika-razumnyiy-v-a-pedagogika/ (дата звернення 14.01.2021 р.).

13.Борев Ю. Эстетика: Учебник. URL: http://www.gumer.info/bibliotek_ Buks/Culture/ Borev/_13.php/ (дата звернення 14.01.2021 р.).

14. Семашко О.М. Соціологія мистецтва: Навчальний посібник / Семашко О.М. К.: ДАКККіМ, 2013. 266 с. 

15. Кормич Л.І., Багацький В.В. Культурологія (історія і теорія світової культури ХХ століття): Навчальний посібник. Х.: Одіссей, 2012. 304 с.

16. Струніна Є., Ушакова О. Методика розвитку мовлення дітей дошкільного віку. М.: Владос, 2010. 288 с. 

17.Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика: Теорія і методика навчання дітей рідної мови: підручн. К.: Вища школа, 2010. 542 с. 

18. Албул В.Г. Засоби розвитку словника у дошкільників. Актуальні проблеми психології. Том V. Випуск 17.

19.Ушинський К. Д. Дитячий світ. Вибрані твори. К., 2010. 320 с. 

20.Освітня програма «Впевнений старт» для дітей старшого дошкільного віку / За заг. наук. ред. Т. О. Піроженко. К. : Українська академія дитинства, 2017. 80 с. 

21.Навчання дітей дошкільного віку рідної мови : навчальний посібник / уклад. Л. В. Іщенко Умань : ПП «Жовтий», 2013. 138 с. 

22.Луцан Н.І. Формування готовності студентів до збагаченням словника народознавчою лексикою шестирічних учнів. Івано-Франківськ, «НАІР», 2015. 284с 

23.Дитина: освітня програма для дітей від 2 до 7 років / наук. кер. В.О.Огнев’юк. Київ, 2016. 304 с. 

24. Дитина в дошкільні роки : комплексна освітня програма / за ред. К.Л. Крутій. Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2016. 160 с. 

25.Білан О.І. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Тернопіль «Мандрівець», 2017. 256 с. 


Унікальність