Особливості використання проблемного навчання в умовах сучасної початкової школи

  • Код товару: 22000619
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості використання  проблемного навчання в умовах сучасної  початкової школи", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 35


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЇ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

1.1. Вікові особливості пізнавальної сфери дітей молодшого шкільного віку

1.2. Психологічно-педагогічні засади проблемного навчання в освітньому процесі початкової школи

1.3. Загальне поняття про методи проблемного навчання в умовах сучасної початкової школи

1.4. Значення технологій проблемного навчання для сучасної початкової школи

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

2.1. Програма дослідження проблеми використання проблемного навчання

2.2. Аналіз результатів дослідження використання проблемного навчання в умовах сучасної початкової школи

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Джерела

1.Вікові особливості учнів. URL: http://ort.kiev.ua/2.str/sps/sps_002.pdf

2. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку. URL: https://mamovediya.com.ua/fizychnyy-rozvytok-ditey-molodshoho-shkilnoho-viku

3. Петровский А. В. Возрастная и педагогическая психология. М.: Просвещение, 1979. 287 с.

4. Крутецкий В. А. Основа педагогической психологи. М.: Просвещение, 1972. 253 с.

5. Розвиток пізнавальних психічних процесів у молодших школярів. URL: https://ru.osvita.ua/vnz/reports/psychology/28963/

6. Смульсон М. Л. Розвиток дорослої людини в сучасному транзитивному світі. Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том. VIII: Психологічна теорія і технологія навчання. 2019. Випуск 10. С. 257-268.

7. Денисюк А.С. Пошукова ситуація на уроках. Науковий вісник. 1976. №4. С. 31-37.

8. Як і коли застосовувати проблемне навчання (Problem-Based Learning). URL: https://nus.org.ua/view/yak-i-koly-zastosovuvaty-problemne-navchannya-problem-based-learning/

9. Рибалка В. В. Психологія розвитку творчої особистості: навчальний посібник. Київ: ІЗМН, 1996. 236 с.

10. Житко Т. Методи навчання – передумова інтелектуального розвитку особистості. Науковий вісник. 2002. №6. С. 72-77.

11. Барановська Л. В. Педагогіка та психологія вищої школи : навч. посібник. Київ: видавництво НАУ, 2015. 240 с.

12. Иванова Л. Повышать познавательную активность учащихся. Педагогический весник. 1988. №4. Москва: Нар. Образование, С.42-47.

13. Моляко В. А. Психология решения школьниками творческих задач: учебное пособие. Київ: Рад. школа, 1983. 96 с.

14. Машбиць Ю. І. Психологічні механізми і теорія навчання: вибрані статті. Київ: Інтерсервіс, 2019. 208 с. 

15. Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования: от деятельности к личности: учебное пособие. Москва: Академия, 2003. 302 с.

16. Проблемне навчання як чинник створення інтелектуального середовища на уроках математики. URL: http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_43/29.pdf

17. Як і коли застосовувати проблемне навчання. URL: https://nus.org.ua/view/yak-i-kolyzastosovuvaty-problemne-navchannya-problem-based-learning

18. Шинкарук О. М., Діденко О. В. Проблемне навчання офіцерів-прикордонників: теорія, методика, практика: навчальний посібник Хмельницький: видавництво НАДПСУ, 2017. 100 с. 

19. Фурман А. В. Применение проблемной ситуации: Педагогический весник. 1987. №3. С. 17-21. 

20. Границкая А.С. Научить думать и действовать: Адаптив. система обучения в шк.: Кн. для учителя. М.: Просвещение, 1991. 172 с

21. Методи і прийоми проблемного навчання URL: http://www.psih.pp.ua/metodi-i-priyomi-problemnogo-navchannya-metodika-navchannya-suspilstvoznavstva.html

22. Махмутов М.И. Організація проблемного навчання у школі. Книжка для вчителів. М.: "Просвітництво", 1977. 240 с. 

23. Снапковська С.В. Проблемне навчання як засіб інтенсифікації педагогічного процесу в системі роботи кафедри педагогіки і психології URL: http://vgmu.vitebsk.net/intconf/sect4/10.htm 

24. Холодна М.О. Завдання інтелектуального виховання учнів в умовах сучасної школи URL: http://fp.nsk.fio.ru/works/022/mpi/psihol_2_2.htm 

25. Вашуленко М.С. Дубовик Г.С., Мельничайко О.І., Скуратівський Л.В. Рідна мова: Підручник для 4 кл. К.: Освіта, 2004.-Ч. І-ІІ.

26. Бурдов Г.І. Чому забувають про проблемне навчання. Початкова школа. 2002. № 6. С. 12 – 14

27. Дубяга С.М. Педагогічні технології в початковій школі: Навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів напряму підготовки «Початкова освіта». Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. 160 с.

28. Янкович О. І., Кузьма І. І. Освітні технології у початковій школі: навчально-методичний посібник. Тернопіль: ТНПУ ім. Володимира Гнатюка, 2018. 266 с.

29. Коломієць А. М. Математична гармонія природи. Книга для вчителя.. Вінниця: ТОВ «Ландо ЛТД. 2007. 235 с.

30. Мироновська Л.М., Борисенко Г.І. Методика створення і застосування проблемних ситуацій на уроках математики. URL: http://www.lnu.edu.ua/faculty/Philol/www/visnyk/50_2010/50_2010_Kucheruk.pdf 

31. Янатьєва О. Г. Теоретико-методологічні аспекти формування STEM–компетентностей в процесі навчання студентів та учнів. Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Сер. : Педагогічні науки. 2019. Вип. 177(2). С. 168-172. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(2)__40.

32. Снапковська С.В. Проблемне навчання як засіб інтенсифікації педагогічного процесу в системі роботи кафедри педагогіки і психології. URL: http://vgmu.vitebsk.net/intconf/sect4/10.htm 

33. Матюшкин А.М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении. М., 1972. 392 с.

34. Репкина Н.В. Що таке розвиваюче навчання? Науково-популярний нарис. Томськ: Пеленг, 1993.

35. Столяренко Л.Д. Педагогіка. Ростов н / Д.: Фенікс, 2003.


Унікальність