Особливості розвитку спритності в учнів середнього шкільного віку

  • Код товару: 21000656
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості розвитку спритності в учнів середнього шкільного віку ", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 33


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ СПРИТНОСТІ

1.1.Загальна характеристика спритності

1.2.Вікова динаміка та контроль спритності

1.3.Рівень фізичного стану учнів середнього шкільного віку

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА УДОСКОНАЛЕННЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ СПРИТНОСТІ В УЧНІВ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

2.1.Дослідження спритності у учнів 5-6 класів

2.2. Методики удосконалення спритності

2.3.Орієнтировні комплекси вправ для розвитку спритності та координації

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Оленєв Д. Г.,Турчина Н. І., Черняєв Е. Г., Тяжина А. М. Порадник С. Г. Кількісні та якісні характеристики фізичної підготовленості студентів. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. Вип.3. С. 58-62. 

2.Теорія і методика фізичного виховання. Методичні рекомендації для практичних занять студентів I курсу медичних факультетів спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія». Запоріжжя, 2019. 

3.Варюшин В. В. Тренировка юных футболистов : Учебное пособие / В. В. Варюшин.  М. : Физическая культура, 2012.  112 с. 

4.Пилипенко В. М. Спортивно-технічна підготовка юних футболістів на тренуваннях / В. М. Пилипенко, Філоненко О. А. / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Випуск 3. К. : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017.  С. 358–362. 

 5.Теорія і методика фізичного виховання: Загальні основи теорії і методики фізичного виховання / за ред. Круцевич Т.Ю. Киев : Олимп. лит, 2017. 392с. 

6. Поташнюк І. В. Теоретичні і методичні засади застосування здоров’язбережувальних технологій навчання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. степеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.03 “Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)” / І. В. Поташнюк. К., 2012. 42 с. 

7. Пилипенко В. М. Тактика й техніка гри футбольного воротаря університетської команди / В. М. Пилипенко / Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Випуск 147 Том ІІ. Серія: Педагогічні науки, фізичне виховання та спорт.  Чернігів : Редакційно-видавничий відділ ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2017.  С. 236–239. 


8. Сороколіт Н. С. Ставлення учнів 5–9 класів до свого здоров’я та до уроків фізичної культури / Н. С. Сороколіт. Спортивна медицина,2014. Вип. 1. С. 47–51. 

9. Об'єктивні критерії для визначення функціонально-резервних можливостей учнів середнього шкільного віку / Боднар І. Р., Римар О. В., Соловей А. В., Маланчук Г. Г., Дацків П. П.  Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2015. Вип. 11.  С. 11–19. 

10. Боднар І. Р. Тести й нормативи для визначення рівня фізичної підготовленості і здоров’я школярів середнього шкільного віку. Боднар І., Кожух Н. /Спортивна наука України, 2015. Вып. 4 (68).  С. 9–17. 

11. Римар О. Оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів старших класів [Текст] / Ольга Римар, Алла Соловей // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи.  Львів, 2013.  Вип. 17, т. 2.  С. 181–186. 

12. Круцевич Т.Ю. Мотивація учнів 6-9 класів до уроків фізичної культури / Т.Ю. Круцевич, Л. Іщенко, Т. Імас // Спортивний вісник Придніпров’я. 2014. – No 2.  С. 68-72. 

13.Бала Т. М. Зміна рівня фізичного здоров‟я школярів 5-6-х класів під впливом вправ черлідингу / Т. М. Бала. Молода спортивна наука України : Збірник наукових праць з галузі фізичної культури та спорту. Львів, 2011. Т. 2. С. 10– 15. 

14. Москаленко Н. Проектування концепції інноваційних програм фізкультурно-оздоровчої роботи в загальноосвітніх закладах / Н.В. Москаленко /Спортивний вісник Придніпров’я. Вип. 2.  2011.  С. 12-16. 

15. Мамешина М. А.. Стан та проблеми фізичного виховання в обласних загальноосвітніх навчальних закладах / М. А. Мамешина, І. П. Масляк, В. А. Жук / Слобожанський науково-спортивний вісник : [наук.- теорет. журн.]. Харків : ХДАФК, 2015. № 3 (47). С. 52–57. 

16. Захожий В. В. Методика формування готовності старшокласників до самостійних занять фізичними вправами : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)» / В. В. Захожий. Луцьк, 2011. 20 с. 

17.Бєлікова Н. О. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 15. «Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)» : [зб. наукових праць] / За ред. Г. М. Арзютова. К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. Випуск 3К1 (56)15. С. 59-63. 

18.Гаркуша С. В. Сучасні тенденції у стані здоров’я дітей і молоді в умовах навчання / С. В. Гаркуша. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту, 2013.  С. 7–11. 

19. Методика фізичного виховання школярів : навчально-методичний посібник / М. С. Солопчук, Г. В. Бесарабчук, А. О. Боднар, Д. М. Солопчук ; Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2011.  291 с. 

20. Дерека Т. Г. Неперервна професійна підготовка фахівців фізичного виховання: акмеологічні засади: [монографія] / Т. Г. Дерека; за ред. С. О. Сисоєвої. – Київ : Видавництво ВП «Едельвейс», 2016.  528 с


Унікальність