Особливості розвитку гнучкості в учнів старших класів

  • Код товару: 21000655
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Особливості розвитку гнучкості в учнів старших класів ", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГНУЧКОСТІ

1.1. Визначення поняття та види гнучкості

1.2. Засоби, методи розвитку та контроль за розвитком гнучкості

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

2.1. Особливості фізичного виховання учнів старших класів

2.2. Методи дослідження гнучкості у дітей старших класів

РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ГНУЧКОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Шиян Б.М., Папуша В.Г., Приступа Є.Н. Теорія фізичного виховання. Львів: ЛОНМІО, 2014. 220 с.

2. Романенко В.А. Двигательные способности человека. Донецк: «Новый мир», 2012. 336 с.

3. Сергієнко Леонід Категорії рухових здібностей в теорії фізичного виховання і спорту. Миколаївський гуманітарний інститут Українського державного морського технічного університету імені адмірала Макарова. 2013. С. 34-40.

4. Терміни і поняття з теорії фізичного виховання і спорту : словник / за ред. О.В. Соколюк, С.С. Козарь, І. М. Журавльова. Харків, 2019. 58 с.

5. Пустолякова Л. Опанування та вдосконалення гнучкості за допомогою хортингу на заняттях фізичного виховання у вищих навчальних закладах медичного профілю. Теорія і методика хортингу. 2015. Випуск 4. С. 104-109.

6. Клиндух Т. І. Теоретико-методичні засади формування рухових умінь і навичок учнів. Вісник Запорізького національного університету. 2012. № 1(7). 2. С. 39-48.

7. Попович О. П. Методика виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах із гандболу дитячо-юнацьких спортивних шкіл. Наукові записки. Серія : Педагогіка. 2013. № 2. С. 92-99.

8. Артюшенко А. О. Роль свідомості у формуванні в учнів загальноосвітньої школи рухових навичок як складової особистісної мобільності. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2011. № 1. С. 3-7.

9. Івашковський В. В. Психомоторика та психо-фізіологічні особливості підготовки спортсменів бойового хортингу. Теорія і методика хортингу: зб. наук. праць. 2017. Вип. 8. С. 130-138.

10. Єрьоменко Е. А. Медико-біологічні та морфофункціональні особливості бойового хортингу у процесі виховання фізичної культури та основ здоров’я студентів. Теорія і методика хортингу: зб. наук. праць. К. : Паливода А. В., 2017. Вип. 8. С. 112-121.

11. Бех І. Д. Теорія і методика хортингу. 2017. Вип. 8. 230 с.

12. Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Ч. 1. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2012. 384 с

13. Наумчук В. І. Теоретико-методичні основи навчання спортивним іграм: Навчальний посібник. Тернопіль: Астон, 2014. 180 с.

14. Гурєєва А.М. Фізичне виховання та здоров’я: методика розвитку гнучкості: навчальний посібник для самостійної роботи студентів I-VI курсів медичних та фармацевтичних факультетів, спеціальностей «Технологія медичної діагностики та лікування», «Фізична терапія, ерготерапія», «Стоматологія», «Медицина», «Фармація, промислова фармація», «Педіатрія». Запоріжжя: ЗДМУ, 2019. 88 с.

15. В.М. Корягін, М.М. Линець Засоби та методи розвитку фізичних якостей. Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з навчальної з дисципліни «Фізичне виховання». Львів. 2019. С. 20.

16. Галанджій О. Методика розвитку фізичних якостей в учнів страшого шкільного віку засобами футболу. Студентський науковий вісник. 2016. №38. С. 87-89.

17. Е. А. Єрьоменко Хортинг для старшокласників : навч.-метод. посіб. К. : Паливода А. В., 2020. 229 с

18. Микола Зубалій Особливості розвитку витривалості, спритності та гнучкості у хортингістів старших класів. Теорія і методика хортингу. 2016. Випуск 6. С. 124-131.

19. Ярошик М.Я. Теоретичні й методичні аспекти розвитку фізичних якостей у дітей шкільного віку. Львівський державний університет фізичної культури. 2019. С. 23.

20. Дутчак М. Методологічні засади організації фізичного виховання в навчальних закладах України. Фізична активність, здоров’я і спорт. 2012. № 2 (8). С. 11-16.

21. Круцевич Т. Періодизація фізичної підготовки школярів в умовах навчального процесу. Спортивний вісник Придніпров’я. 2014. № 1. С. 60-68.

22. Левченко І.Б. Розробка уроків зі спортивного орієнтування. К., 2013. 125 с.

23. Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Ч. 1. Т. : Навч. кн. Богдан, 2013. 272 с.

24. Вільчаковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. 2014. 148 с.

25. Заброцький М.М. Основи вікової психології. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2014. 112 с.

26. Кравчук Т. М., Сорока О. С. Особливості фізичної підготовленості учнів старших класів державних та приватних освітніх закладів. Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. Теорія та методика фізичного виховання. 2014. № 02. С. 40-45.

27. Мандюк А. Б. Порівняльний аналіз тестів рівня фізичної підготовленості в Україні та зарубіжних країнах. Слобожанський науково-спортивний вісник. 2014. № 2. С. 90-94.

28. Олег Дикий Стан фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. 2015. № 4 (32). С. 79-82.

29. Фізична культура в школі: 10-11 класи : метод. посіб. / за ред. Т.Ю. Круцевич К.: Літера ЛТД, 2013. 64 с.

30. Солодовникова М.В. Особливості розвитку гнучкості у школярів середніх класів. Теорія та методика фізичного виховання. 2015. № 3. С. 17-24.


Унікальність