Львівська спецшкола-інтернат номер 100 для незрячих дітей: історія та сьогодення

  • Код товару: 22000616
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Львівська спецшкола-інтернат номер 100 для незрячих дітей: історія та сьогодення", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 27


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ІСТОРІЯ ЗАСНУВАННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ СПЕЦШКОЛИ-ІНТЕРНАТ № 100 ДЛЯ НЕЗРЯЧИХ

1.1. Передумови заснування Львівської спецшколи-інтернат № 100 для незрячих

1.2. Становлення та розвиток Львівської спецшколи-інтернат № 100 для незрячих

РОЗДІЛ ІІ. СУЧАСНЕ ПОЛОЖЕННЯ ЛЬВІВСЬКОЇ СПЕЦШКОЛИ-ІНТЕРНАТ № 100

2.1. Завдання та напрямки навчально-виховної діяльності Львівської спецшколи-інтернат № 100 для незрячих

2.2. Організація навчально-виховної діяльності Львівської спецшколи-інтернат № 100 для незрячих

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ


Джерела

1.Офіцйіний сайт Львівської спецшколи-інтернат № 100. URL: http://internat100.lviv.sch.in.ua/pro_shkolu/istoriya_shkoli/

2. Федоренко С. Етапи становлення та розвитку Львівської школи для сліпих. URL: http://bibl.com.ua/istoriya/6330/index.html

3. Горак Р. Дім на Софіївці: Путівник по музею. Харків, 2010. С.223.

4. Мельник І. Галицьке передмістя та південно-східні околиці Королівського столичного міста Львова. Львів: Апріорі, 2012. 321 с.

5. Тулашвілі Ю. Й. Технологічні аспекти комп’ютерного навчання людей з вадами зору. Луцьк: ВМА «ТЕРЕН», 2010. 264 с.

6. Вихляэв Ю. М. Лідер-тренажер для сліпих і глухих плавців. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. 2007. № 11. С. 18 – 21.

7.Максименко А.Ю. До питання про побудову теоретичної моделі інтеграції незрячих в суспільство: дидактичні та .соціально-психічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школи. Науково-методичний збірник. № І. К.: КНПУ, 2013. 90 с. 

8. Синьова Є.П. Тифлопсихологія. Х.: Основа, 2016. 214 с.

9. Ананьєв Б.Г., Рибалко Є.Ф. Особливості сприйняття простору в дітей віком. К.: Просвітництво, 1964. 221 с.

10. Кручинін В.А. Формування просторової орієнтування в дітей із порушеннями зору процесі шкільного навчання. К., 1991. с. 224.

11. Люблінська А.А. Особливості освоєння простору дітьми дошкільного віку. Формування сприйняття простору та просторових уявлень у дітей. 1956. № 86. С. 124.

12. Наумов М.М. Навчання сліпих просторовому орієнтуванню: Навчальний посібник. К.: ВОС, 1982. с. 84.

13. Солнцева Л.І. Навчальні орієнтування у просторі. Сліпий дитина у ній. К., 1989. с. 24.

14. Офтальмологія : навч. посіб. / за ред. А. О. Ватченко. Дніпропетровськ : АРТ-ПРЕС, 2006. 129 с. 

15. Іванова Л. І. Методика фізичного виховання у спеціальних медичних груп : навч. посіб. Л. І. Іванова ; НПУ ім. М. П. Драгоманова. Київ : Козарі, 2009. 148 с. 


Унікальність