Компетентністний підхід в новій українській школі

  • Код товару: 21001054
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Компетентністний підхід в новій українській школі", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 31


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 КОМПЕТЕНТСЬКИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

1.1. Нові підходи до навчання і викладання в умовах Нової української школи

1.2. Ключові компоненти компетентнісного навчання в контексті Нової української школи

1.3. Методи та вимоги компетентнісного навчання учнів

РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТІСНОГО ПІДХОДУ

2.1. Формування компетентностей учнів в умовах освітнього процесу

2.2. Методика компетентнісного навчання

ВИСНОВКИ

ДОДАТКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Аналітичний огляд «Можливості для реалізації соціально-емоційного навчання в рамках реформи «Нова українська школа»/за заг. ред. Л. Гриневич, С. Калашнікової. Київ: «Видавнича група «Шкільний світ», 2021. 312 с.

2. Бабенко В.В. Компетентнісний підхід як об`єкт теоретичного аналізу в педагогічній науці. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського. 2018. №3. С.52-56. URL: file:///C:/Users/gogah/Desktop/10.pdf

3. Бех, І. Д. Сучасна освіта на шляху досконалості. Освітньовиховний процес, орієнтація на цінності та запити сучасного суспільства. Рідна школа. 2021. № 1/2. С. 32–37.

4. Бойчук Ю.Д, Компетентнісний підхід як методологічна основа реформування вітчизняної сучасної вищої освіти. Ученые записки Крымского инженерно-педагогического университета. 2014. № 48. С. 29-34. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKipu_2014_48_8 

5. Вербицький В. В., Бондар Л. М., Бойко А. Е. Формування у вихованців позашкільних навчальних закладів базових компетентностей: монографія. Харків. Друкарня Мадрид. 2015. 330 с. 

6. Гуцан Л. А. Компетентнісно спрямована освіта – сучасний орієнтир навчально-виховного процесу. Наукові записки Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. 2014. № 2. С. 68-72.

7. Гуцан Л. А. Компетентнісний підхід у сучасній освіті. Психолого-педагогічні науки. 2014. №2. URL: http: //lib.iitta.gov.ua/2349/1/Gutsan_50025.pdf).

8. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011.

9. Дмитренко К. А. Звичайні форми роботи — новий підхід: розвиваємо ключові компетентності : метод. посіб. Харків. «Основа». 2018.

10. Журба, К. О. Виховання смисложиттєвих цінностей в учнів основної і старшої школи у психологічному дискурсі. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. С. 2427.

11. Закон України «Про освіту» URL: http://zakon2.rada.gov.ua/ laws/show/2145-19.

12. Ковальова К.І. Вимоги до уроку, згідно з новими форматами освіти нової української школи /Збірник наукових праць педагогічні науки. 2018. Вип. LXXXIII. Том 1. 2018. С.44-47

13. Кравчинська Т. С. Реалізація принципів педагогіки партнерства в умовах упровадження Концепції «Нова українська школа». URL https://inlnk.ru/84D0M

14. Лук’яненко, О. Найскладніше в процесі реформи – переконати батьків в її доцільності. Голос України. 2021. № 72. С. 14.

15. Нечипоренко К. Сучасні методи навчання як засіб реалізації компетентнісного підходу в початковій освіті Рідна школа. 2013. №11. С. 66-70.

16. Нова українська школа : основи Стандарту освіти. Львів 2016. 64 с.

17. Програма «Нова українська школа» у поступі до цінностей. Рідна школа. 2021. № 1/2. С. 10–31

18. Саух П. Ю. Сучасна освіта: портрет без прикрас : монографія. Житомир. 2012. 382 с.

19. Сущенко Л.О., Білоконь Н.В. Компетентнісний потенціал ігрових методів навчання в новій українській школі: зміст і дидактична стратегія. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021 р., № 74. С.63-68 URL: https://inlnk.ru/oeB3K

20. Нова українська школа в умовах викликів сучасності: зб. тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Маріуполь, 

21. 11 квітня 2019 року) / за заг. ред. Л.В. Задорожної-Княгницької. 2019. С. 248 с.


Унікальність