Гейміфікація як метод навчання здобувачів початкової освіти інформатиці у НУШ

  • Код товару: 22000608
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Гейміфікація як метод навчання здобувачів початкової освіти інформатиці у НУШ", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 29


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ГЕЙМІФІКАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

1.1. Поняття та особливості гейміфікації

1.2. Структурні елементи та завдання гейміфікації

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ЯК МЕТОДУ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

2.1. Гейміфікація процесу навчання у початковій школі

2.2. Ігрова діяльність як одна з форм організації навчання інформатики у Новій українській школі

2.3. Фрагмент уроку інформатики з використанням методу гейміфікації

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Дядікова О. Гра як інструмент: що таке гейміфікація? URL: https://mistosite.org.ua/uk/articles/ hra-iak-instrument-shcho-take-heimifikatsiia 

2.Бойко О.П., Зелінга Ю.О. Дослідження особливостей розробки засобів гйміфікації для навчання інформатики. Адаптивні технології управління навчанням ATL-2020, 2020. С.43-44. 

3.Сергеєва Л. Гейміфікація: ігрові механіки у мотивації персоналу. Теорія і методика управління освітою. 2014. № 2 (14). С. 20-44.

4.Захарова О., Грузд А. Підвищення якості послуг вищої освіти за допомогою гейміфікації. Наукові праці національного технічного університету. Економічні науки. 2017. № 32. С. 113–122. 

5. Макаревич О. Гейміфікація як невід’ємний чинник підвищення ефективності елементів дистанційного навчання : наукова стаття. Young Scientist. 2015. № 2 (17). С. 275–278. 

6. Шість кроків до гейміфікації навчання (із прикладами). URL: https://ain.ua/2017/12/06/6- krokiv-do-gejmifikaci%D1%97-navchannya 

7.Бугайчук К. Л. Гейміфікація у навчанні: сутність, переваги, недоліки. URL: http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/1319/Геймі фікація_Бугайчук_2015.pdf?sequence=1&isAllowed=y 

8. Ткаченко О. Гейміфікація освіти: формальний і неформальний простір. Актуальні питання гуманітарних наук. 2015. № 11. С. 303 – 309. 

9. Як ігри змінюють освіту. URL: http://blog.ed-era.com/igry/ 

10. Левін М. Як технології змінять освіту: П'ять головних трендів. URL: http://www.forbes.ru/tehno/budushchee/82871-kak-tehnologii-izmenyat- obrazovanie-pyat-glavnyh-trendov

11. Державний стандарт початкової освіти : затв. Постановою Каб. Міністрів України, від 21 лютого. 2018 р. № 87. URL: https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/pro-zatverdzhennya- derzhavnogo-standartu-pochatkovoyi-osviti 

12.Жиділова Л. О. Гейміфікація (е-learning) як засіб підвищення ефективності навчання на уроках математики в початковій школі. Інформаційні технології – 2018 : зб. тез V Всеукр. наук.- практич. конф. молодих науковців (17 трав. 2018 р., м. Київ). Київ, 2018. С. 63-64.

13. Парфенюк І.В. Ігрова діяльність як одна з форм організації навчання інформатики у Новій українській школі. Навчально-методичний посібник. Опорний заклад Кам’янський ліцей. Кам’янка, 2021 56 с. 

14.Мила О.П. Дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови. Вінниця, 2013. 49 с.

15. Мицик О.М. Гра як метод навчання іншомовного спілкування учнів початкової школи. Англійська мова та література. 2013. № 22. С. 40–49.

16. Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ : «Академвидав», 2016. 456 с.

17. Шевельова В.В. Методика організації ігрової діяльності в початковій школі. Початкове навчання та виховання. 2016. № 4. С. 6–9.

18. Гриценко С.В. Використання ігрової діяльності у навчальному процесі. Початкове навчання та виховання. 2016. № 34. С. 12–19.

19. Любченко О. Дидактичні ігри в навчально-виховному процесі. Початкова освіта. 2015. № 8. С. 14–17.

20. Копачинська Т. Ігри з молодшими школярами. Початкова освіта. 2018. № 12. С. 23–39.

21. Барна О. Впровадження STEM-освіти у навчальних закладах: етапи та моделі. STEM-освіта та шляхи її впровадження в навчально-виховний процес: матеріали І регіональної науково-практичної веб-конференції. Тернопіль, 2017. С. 3–8. URL: http://elar.ippo.edu.te.ua:8080/bitstream/ 123456789/4559/ 

22. Державний стандарт початкової загальної освіти. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna- serednya-osvita/derzhavni-standarti. 

23. Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти). URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennya-koncepciyi-rozvitku-a960r. 


Унікальність