Форми організації уроків англійської мови в умовах дистанційної освіти в середній школі

  • Код товару: 22000628
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Форми організації уроків англійської мови в умовах дистанційної освіти в середній школі", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 30


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

1.1. Особливості дистанційної освіті в середній школі

1.2. Організація уроків англійської мови в середній школі

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

2.1. Форми організації уроків англійської мови в умовах середньої школи

2.2. Методика організації дистанційного уроку з англійської мови у середній школі

2.3. Фрагмент дистанційного уроку з англійської мови в учнів середньої школи

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Дистанційна освіта. Освіта.ua. (2007-2020). URL:https://ru.osvita.ua/legislation/Dist_osv/ 

2. Дистанційна освіта. Вища освіта. (2011-2018). URL: http://vnz.org.ua/dystantsijna- osvita/pro 

3. Швадчак,Н.(2020).35інструментів для дистанційного навчання. «Нова українська школа». URL: https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka- nush/ 

4. Кухаренко В.М., Бондаренко В.В. Екстрене дистанційне навчання в Україні. Харків:. Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. 409 с. 

5. Герасименко І.В., «Методика використання технологій дистанційного навчання в підготовці бакалаврів комп’ютерних наук», дис. канд. наук. Черкаси, Україна, 2014, 233 с. 

6. Колчук Т.В., «Принципи розробки навчальних матеріалів дистанційного курсу». Теорія та методика електронного навчання: зб. наук. праць. Кривий Ріг, Україна: Видав. відділ НМетАУ, 2012. № 2. С. 291–296.

7. Гарбуза Т.В., «Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови в системі дистанційного навчання університетів Великої Британії», дис. канд. наук. Житомир, Україна, 2015, 236 с. 

8. Шиліна Г.А., «Класно-дистанційна форма навчання на уроках української мови та заняттях факультативу у допрофільних класах середньої школи». Дивослово. 2014. № 10(691). С. 2–8.

9. Абакумова О.О., «Феномен дистанційної освіти в контексті сучасних соціокультурних змін». Вісник Національного технічного ун‐ту України «Київський політехнічний інститут». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. Київ, Україна: ІВЦ «Політехніка», 2012. № 2(32). С. 7–10.

10. Методика викладання англійської мови : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. уклад. Холод Ірина Василівна. Умань : Візаві, 2018. 165 с. 

11. Басай Н.П. Розвиток соціокультурної компетентності учнів початкової школи на уроках іноземної мови. Педагогічні обрії. 2018. № 5-101. С. 10-17. 

12. Гриняєва Н.М., Зуєва І.В. Читання як засіб формування мовленнєвої компетенції при вивченні дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням». Scіence Revіew. 2018. № 2. С. 27-33 

13. Вербицька М.М. Форми організації самостійної роботи учнів на уроках англійської мови. Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. 2014. № 12 (241). С. 135-139. 

14. Скребкова М.А. Методика організації роботи з домашнього читання на уроках англійської мови у загальноосвітній школі. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. 2014. № 2. С. 205-214. 

15. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. К. : А.С.К., 2015. С. 192. 

16. Коваленко О. Концептуальні зміни у викладанні іноземних мов у контексті трансформації іншомовної освіти. Іноземні мови в навчальних закладах. Педагогічна преса. 2013. С. 4-10. 

17. Редько В. Інтерактивні технології навчання іноземної мови. Рідна школа. 2012. № 8-9. С. 28-36. 

18. Лотоцька А., Пасічник О. Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації. Травень 2020. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomend azii/2020/metodichni%20recomendazii-dustanciyna%20osvita-2020.pdf 

19. Омельченко Н. Skype, Zoom, Cisco WebEx, Microsoft Team чи Google+ Hangouts? Обираємо найкращий сервіс для віддаленої освіти. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2020/05/12/240947/

20. Положення «Про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти», затверджене наказом Міністерства освіти і науки України «Деякі питання організації дистанційного навчання» № 1115 від 8 вересня 2020 року. URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/deyaki-pitannya-organizaciyi- distancijnogo-navchannya-zareyestrovano-v-ministerstvi-yusticiyi-ukrayini- 94735224-vid-28-veresnya-2020-roku 

21. Долинський Є. В. Навчання іноземним мовам. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2013. № 1 (7). С.82-85. 

22. Томіліна А. О. Використання системи електронного навчання Moodle при вивченні іноземної мови. Педагогіка вищої та середньої школи. 2013. № 32. C. 75-80. 


Унікальність