Естетичне виховання учнів у процесі вивчення української мови в школі

  • Код товару: 22000611
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Естетичне виховання учнів у процесі вивчення української мови в школі", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 26


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ

1.1. Історичний огляд проблеми вивчення естетичного виховання в закладах середньої освіти

1.2. Сутність та зміст естетичного виховання в освітньому процесі

1.3. Основи застосування методів і прийомів естетичного виховання в процесі вивчення рідної мови

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В РАМКАХ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

2.1. Дослідження впливу методів і прийомів естетичного виховання на освітній процес в рамках програми з української мови

2.2. Власні рекомендації щодо естетичного виховання учнів під час вивчення мови української мови

Висновки до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ


Джерела

1. Естетична культура та естетичне виховання. Упоряд. Г. С. Лабковська. К.: Просвітництво, 2012. 304 с.

2. Самохвалова В. І. Естетична культура як комплексний феномен утвердження та реалізації людини у світі. Х., 1996. С. 31-45.

3. Чепурко О.М. Естетичне виховання учнів під час бесід з позакласного читання. Зб. наукових праць. Київ: КДПІ, 2012. С.91-96. 

4. Карпенко І.М. Виховання як духовний катарсис особистості. Духовно-культурні цінності виховання Людини: монографія. Луганськ: «НОУЛІДЖ», 2013. С. 141-160.

5. Ружевич Я. І. Формування ціннісних орієнтацій старшокласників у процесі вивчення епічних творів зарубіжної літератури. Дисертація. Миколаїв. 2015. 234 с.

6.Гудовсек О. Сучасні підходи до естетичного виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки. Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. Рівне : РДГУ, 2020. Вип. 12. С.132-135.

7.Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова і література в школі. 2013. № 1. С.123.

8. Зимова І.А. Психологія навчання нерідної мови. Х., 1989. С.123-124.

9.Борисюк І. В. Роль тексту на шляху формування комунікативної компетентності учнів. Мовознавство. 1998. № 1. С. 41 – 54 

10. Ситченко А. Л. Методика навчання української літератури в загальноосвітніх закладах: навч. посіб. для студ.-філологів. К. : Ленвіт, 2012. 291 с. 

11. Токмань Г. Л. Навчання української літератури: розвивати не втрачаючи. Дивослово. 2012. № 12. С. 32. 

12. Концепція Нової української школи /за заг.ред. Лілії Гриневич, 2016. 34 с. https://www.google.com/search?

13. Назарук Л.М. Формування етноестетичнихцінностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами українського народногомистецтва : навч.-метод. посіб. Львів, 2014. 120с.

14. Бріалко Т.Б. Особливості мислення старшихдошкільників. Харків: Ранок, 2012. 160 с.

15.Ликова І.О. Програма художнього виховання,навчання і розвитку дітей 2 – 6 років. Харків: Ранок, 2008. 128 с

16. Волкова Н.П. Педагогіка. К.: Академія, 2012. 263 с.

17. Сирітка Г. Виховання естетичних поглядів молодших школярів: Початкова освіта. 2012. № 13. 8 с.

18. Зайченко І.В. Педагогіка. К: Ліра-К. 2016. 608 с. 

19. Голуб Н. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи. Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). 2013. № 6. С. 14–18. 

20. Голуб Н. Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу. Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). 2013. № 9. С. 2–7. 

21. Горошкіна О.М. Лінгводидактичні засади створення підручників з української мови для профільної школи. Вісник львів. Ун-ту. Серія філол. 2012. № 50. С. 73-79. 

22. Лопушинський І. П. Рідна мова в українській школі: роздуми Василя Сухомлинського і реальність. Педагогічні науки : зб. наук. пр. Херсон, 2009. № 53. С. 102–106. 

23. Державний стандарт початкової освіти. Постанова Кабінету Міністрів України від 21.02.2018. № 87. URL: https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http:// nus.org.ua/wp- content/uploads/2018/03/5a8de25e1504c877583228. doc 


Унікальність