0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001036
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Управління якістю товарів (послуг) в організації", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 37
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОВАРІВ (ПОСЛУГ) НА ПІДПРИЄМСТВІ
1.1 Якість продукції: зміст, основні показники оцінки
1.2 Принципи та фактори управління якістю продукції
1.3 Методи управління якістю продукції
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ТА АНАЛІЗ ЯКОСТІ ТОВАРІВ (ПОСЛУГ) В ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ «МАРКЕТ»
2.1 Загальна характеристика діяльності організації
2.2 Оцінка та фактори, що обумовлюють якість товарів (послуг)
2.3 Аналіз якості товарів (послуг) досліджуваного підприємства
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВ «МАРКЕТ»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Гринів Б. В. Економічний аналіз торговельної діяльності. Київ, 2016. С.143-149.
2. Н. О. Власова, М. В. Чорна, М. В. Бєляєва Економічний механізм регулювання підприємницької діяльності в роздрібній торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015.157 с.
3. Н. О. Голошубова, О. О. Кавун, В. М. Торопков Підприємницькі мережі в торгівлі. Київ, 2016. С.305-315.
4. Сімонова В. С. Роль управління якістю торговельного обслуговування в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств регіону. Економіка та держава. Економічна наука. 2016. № 6. С. 54-56.
5. Чорний А. Ю. Статистичне оцінювання якості обслуговування у роздрібній торгівлі. Київ. 2015. 20 с.
6. Безродна С. М. Управління якістю. Чернівці. ПВКФ "Технодрук". 2017. 174 с.
7. Савуляк В. В. Управління якістю продукції. Вінниця, 2012. 91 с.
8. Фомичев С. К. Основы управления качеством. Київ. МАУП. 196 с.
9. Маркіна І. А., Потапюк І.П., Мошенець Д.О. Теоретико-методологічні засади управління якістю продукції. Економічний форум. 2018. № 1. С. 189-193.
10. Шацких Е. А. Факторы, влияющие на качество продукции в промышленном производстве. Альманах современной науки и образования. Грамота. 2014. № 12. С. 140-142.
11. Аширов Д. А. Управління якістю. Ростов. 135 с.
12. Ермолаева Е. О. Контроль качества продукции и услуг. Київ, 2019. 160 с.
13. Апарова О. В. Роль маркетингу в забезпеченні інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств. Економіка та суспільство. 2017. № 9. С. 338–343.
14. Апарова О. В. Маркетинг інновацій як необхідна умова забезпечення конкурентних переваг. Інфраструктура ринку. 2017. № 7. С. 93–99.
15. Орлова В. М. Дослідження товарних позицій за їх асортиментом та якістю у торговельних підприємствах. Академічний огляд. 2019. № 1(50). С. 59-69.
16. Колмакова О. М. Основні принципи побудування економічного механізму прогнозування та швидкого реагування на подію «настання кризи». Вісник економіки транспорту і промисловості. Харків, 2012. № 34. С. 399–401.
17. Колмакова О. М., Білоножко М. М. Основні аспекти процесу формування та активізації механізму управління витратами сільськогосподарських підприємств у позаштатних ситуаціях. Науковий журнал «Молодий вчений». 2017. № 4. С. 68–72.
18. Колмакова О. М., Смачило В. В. Адаптація систем збалансованих показників для оцінювання діяльності транспортних підприємств. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2012. № 33. С. 191–194.
19. Білоусько Т. Ю. Вибір матричних методів в обґрунтуванні стратегії розвитку підприємства. URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?.