Вплив маркетингових комунікацій на об'єми продажу

  • Код товару: 21001009
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Вплив маркетингових комунікацій на об'єми продажу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 34


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЇХНІЙ ВПЛИВ НА ОБ’ЄМИ ПРОДАЖУ

1.1 Сутність та інструменти маркетингових комунікацій

1.2 Етапи розробки комплексу маркетингових комунікацій та їхній вплив на об’єми продажу

1.3 Види маркетингових комунікацій

РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА»

2.1 Організаційно-економічна характеристика ТОВ «ІНТЕРТОП Україна»

2.2 Система маркетингових комунікації та просування товарів підприємства

2.3 Аналіз впливу маркетингових комунікацій на об’єми продажу

РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ІНТЕРТОП УКРАЇНА»

3.1 Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності

3.2. Пропозиції щодо удосконалення комунікативної діяльності ТОВ «ІНТЕРТОП Україна»

3.3. Застосування різних видів Інтернет-реклами як засіб підвищення обсягів продажу товарів підприємства

ВИСНОВКИ

ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Джерела


1. Бурмака Т.М. Комунікативний менеджмент : конспект лекцій (для студентів бакалавріату всіх форм навчання спеціальності 073 – Менеджмент). Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. 69 с. 

2. Андрушкін Б.М. Основи менеджменту: навч. посібник. Львів: Світ, 2014. 296 с. 

3. Королев Ю.Б. Менеджмент: підручник. М.: Колос С, 2012. 424с. 

4. Кудлай В.Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку. Економіка. Фінанси. Право. 2016. № 1. C. 9 - 11. 

5. Прус Л.Р. Комунікаційний менеджмент. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 1. С. 38 - 41.

6. Витрати європейців на інтернет-рекламу вперше перевищили бюджети на ТБ. URL: https://www.rbc.ua/ukr/lnews/rashody-evropeytsev-internet- reklamu-vpervye-1467704046.html. 

7. Витрати на інтернет-рекламу перевищать показники телебачення вже в 2017 році. URL: http://detector.media/rinok/article/113699/2016-03-21- vitrati-na-internet-reklamu-perevishchat-pokazniki-telebachennya-vzhe-v-2017-rotsi-zenithoptimedia/. 

8. Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. Одеса : Астропринт, 2012. 232 с. 

9. Ілляшенко С.М. Аналіз застосування інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2012 року). Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2012. С. 83-84. 

10. Ілляшенко С.М. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 3. С. 20-32. 

11. Ілляшенко С.М. Проблеми і перспективи просування продукції вітчизняних підприємств в Internet. Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 2015. Т. 20. № 1/2. С. 101-107. 

12. Сагер. Л. Ю. Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 128– 136. 

13. Завадський, Й. С. Менеджмент: підручник для студентів економ. спец. вищих закладів. К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2013. Т. 2. 640 с. 

14. Орел В.М., Краля В.Г. Роль комунікацій в управлінні підприємством. URL: http://journals.uran.ua/index.php/wissn021/article/download/90871/86770 

15. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства. Вісник Тернопільського національного економічного університету. 2014. № 1. С. 111–121. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vtneu_2014_1_12. 

16.Гольман І.А. Рекламна діяльність: планування, технологія, організація. Х.:Гелла-принт, 2012. 389 с. 

17. Гончарук В.А. Маркетингове консультування: Навчальний посібник. М.: Видавництво «Справа», 2006. 177 с. 

18. Граніш C.А. Прикладні аспекти організації і розвитку процесу рекламної діяльності на споживчому ринку. Актуальні проблеми економіки. Київ, 2017. № 6. С. 201-212. 

19. Граніш С.А. Діагностика управління процесом рекламної діяльності на ринку товарів та послуг. Інноваційна економіка. Київ, 2019. № 12. С. 2 – 11 

20. Кіндрацька Т.І. Стратегічний менеджмент: Навч. Посіб. К.: Знання, 2017. 366 с. 

21. Маркетінг підприємства: навч. посіб.. К.: Центр навч. літ., 2012. 115 с 


Унікальність