Теоретико-методичні аспекти рекламної діяльності

  • Код товару: 21001025
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Теоретико-методичні аспекти рекламної діяльності", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 39


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1.Місце реклами в маркетингових комунікаціях

1.2.Історичні аспекти розвитку реклами

1.3.Види реклами

РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМНИХ КОМУНІКАЦІЙ

2.1. Характеристика факторів маркетингового середовища, що впливають на рекламну діяльність фірми

2.2. Організація рекламної справи на підприємстві

2.3. Методи оцінки ефективності засобів реклами

РОЗДІЛ 3. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Про рекламу: Закон України від 3.07.1996 р. № 270/96-ВР . № 39. Ст. 181

2. Ковшова І.О. Рекламний менеджмент . 2014. 328 с.

3. Россоха В.В. Маркетинговий менеджмент. Київ, 2014. 424 с. 

4. Писарук, Н. Н. Исследование операций. Минск: БГУ, 2014. 292 c.

5. Ваксман Р. В. Відмежування рекламної діяльності від суміжних понять: проблема правової кваліфікації . Юрист України. 2012. № 4. С. 61-68.

6. Ваксман Р. В. Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі інтернет. Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". 2013. № 2. С. 334-335

7. Маркітанов В. Правові засади рекламної діяльності: актуальні проблеми державного управління. 2012. Вип. 3. С. 88- 91

8. Марченко О. В. Становлення та розвиток реклами на території України: історико-правові аспекти . Митна справа. 2015. № 1(2.1). С. 61-66

9. Сердечна Л. В. Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991–1996 рр. Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2016. № 3. С. 5-12.

10. Шишка Ю. М. Міжнародно-правове і національне регулювання відносин, що виникають із приводу рекламної діяльності в мережі Інтернет. Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. 2016. № 1. С. 183-189.

11. Пойта І.О. Проблеми та перспективи ринку реклами у системі інструментарію маркетингу: електрон. наук. фах. вид. 2017. № 1. С.12-21.

12. Рижкова Г.А. Особливості і перспективи розвитку ринку маркетингових комунікацій в Україні. Економічний Нобелівський вісник. 2014. № 1 (7). С. 375-380.

13. Грицюта Н.М. Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасного суспільства : монографія. Київ, 2012. 416 с.

14. Голомша Н.Є. Маркетинг . НУБіП України, 2014. 136 с.

15. Клімчук О. В., Кіндій М. В. Основні види реклами та їх характеристика .76-та Студентська науково-технічна конференція. 2018. С. 237-237.

16. Пилипчук Л., Кіца М. О. Види реклами в сучасних інтернет-ЗМІ. 76-та Студентська науково-технічна конференція. 2018. С. 220-221.

17. Крючко Л. С., Кравченко Ю. В., Локотькова А. І. Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення. Економіка та держава. 2019. №. 11. С. 92-95.

18. Кузнецова І. В., Кияниця Є. О. Рекламна діяльність. 2016. 308 с.

19. Чорній Х. Організація рекламної діяльності підприємств. Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів. 2016. С. 112-113.

20. Потиліко Е. О. Розробка та організація рекламної кампанії. 2021. 139 с.

21. Безугла Л. С., Гарбуз Я. Р. Організація рекламної діяльності підприємства. 2019. 95 с.

22. Бойко О. В., Мудранінець А. С. Оцінка ефективності засобів рекламної діяльності в сфері туристичного бізнесу. Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна.. 2013. №. 2. С. 115-119.

23. Кобєлєва Т. О., Марчук Л. С. Методи оцінювання ефективності реклами та її впливу на споживачів. Вісник Національного технічного університету ХПІ. 2015. №. 25. С. 79-84.

24. Шведун В. О. Роль оцінки ефективності реклами у формуванні конкурентоспроможності підприємства. 2012. 118 с.

25. Зламний рік: основні рекламні тренди 2019 року URL: https://rau.ua/novyni/osnovnyereklamnye-trendy-2019.

26. Топ-10 брендів Інтернет-маркетингу в 2019 році URL: https://lemarbet.com/ua/razvitieinternet-magazina/10-trendov-internet-marketinga/.

27. Тренди маркетинг 2019: підсумки року URL : https://marketer.ua/ua/2019-marketingtrends-results-of-the-year/

28. Музика В. Р. Вплив рекламної діяльності на міжнародні ринки. 2021. 146 с.

29. Романова А. О. Сучасні тенденції та перспективи розвитку ринку реклами в Україні . Економіка і менеджмент культури. 2014. №. 1 С. 110-114.

30. Глущенко Т. С., Добрянська В. В. Тенденції та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України. Бизнес Информ. 2015. № 4. 447 с.

31. Воргуль Т. В. Сучасні тенденції та особливості розвитку рекламного ринку України. 2014. №. 1. С. 14-17.


Унікальність