0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001022
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Сутність і методика спонсорства", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 36
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СПОНСОРСТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГУ
1.1. Поняття та напрями спонсорської підтримки
1.2. Цілі та методика спонсорської допомоги
РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІНСЬКІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ СПОНСОРСТВА
2.1. Організація процесу спонсорства та регулювання спірних питань
2.2. Інструменти спонсорства та шляхи реалізації
РОЗДІЛ 3. СПОНСОРСТВО В СУЧАСНИХ УМОВАХ
3.1. Загальний стан спонсорства на вітчизняному та зарубіжному ринку
3.2. Аналіз спонсорської діяльності сучасного ринку та шляхи покращення його ефективного функціонування
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Джефкинс Ф. Паблик рилейшнз. М.: «Юнити - Дана», 2003 220с.:
2. Про рекламу :Закон України від 3 лип. 1996 р. № 270/96-ВР. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/270/96- %D0%B2%D1%80.
3. Про громадські обʼєднання : Закон України від 22 берез. 2012 р. № 4572-VI. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/4572-17.
4. Модельний закон щодо меценатства та спонсорства: міжнар. док. від 3 квіт. 2008 р. № 30-9. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/997_i44.
5. Сисоєнко І. В. Використання спонсорства як нестандартного засобу просування торговельної марки та один із доказів її широкої відомості. Проблеми права інтелектуальної власності. 2011. № 3. С. 214-218
6. Діброва Т.Г. Комунікаційна сутність спонсорського маркетингу URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/3008/1/50.pdf
7. Джефкинс Ф., Ядин Д. Паблик рилейшнз: Уч. пос. для вузов. Серия: Зарубежный учебник. М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003. 416 с.
8. Модельний закон щодо меценатства та спонсорства, прийнятий на тридцятому пленарному засіданні Міжпарламентської Асамблеї держав-учасниць СНД № 30-9 від 03.04.2008 року. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/997_i44
9. Демешко М. В. Адміністративно-правове регулювання меценатства і спонсорства в Україні. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 Національна академія внутрішніх справ, Київ, 2019.248 с.
10. Реклама та ринок алкогольних напоїв: Ольга Демідова URL: https://www.hsa.org.ua/blog/reklama-ta-rynok-alkogolnyh-napoyiv-olga-demidova/
11. Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-2010. URL: https://www.dkpp.rv.ua
12. Международный центр спонсорства. URL: http://db.projectharmony.ru/login_user.php
13. Денисенко Я. Подборка аналитических статей о спонсорстве и благотворительности. URL: http://www.goldenheart.ru/articles.shtml
14. Тульчинский Г. Л. Корпоративная социальная ответственность: технологии и оценки эффективности. М.: Издательство Юрайт, 2014. 338 с.
15. Архипова Т. В. Характеристика ринку рекламних послуг України. Проблеми формування ринкової економіки. К. : Вид-во КНЕУ. 2001. Вип. 9. С. 255– 262.
16. Тулугюв В. В. Газета: маркетинг: як утримати баланс між рейтингом і репутацією. М., 2003. С. 3, 5, 10
17. Новиков А. Мировой рынок киберспорта за год вырос на 33%//Портал «App to Top». URL: https://app2top.ru/industry/mirovoj-ry-nok-kibersporta-za-god-vy-rosna-33-115711.html/
18. Игнатьева Е. Фандрайзинг в России – состояние и перспективы. Artменеджер. 2002. № 2. С. 7–11.
19. Куплю душу − продам товар. URL: https://companion.ua/9655/
20. Марченко О.В. Правове регулювання реклами і спонсорства у ЗМІ: стандарти ЄС та українська практика. Актуальні проблеми вітчизняної юриспруденції. 2017. № 5. С. 45-48