0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001023
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Суть і методи позиціонування товару", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 27
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ
1.1.Поняття та суть позиціювання товару
1.2.Методи позиціонування товару
РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ НА ТОВ «СІБЕКС»
2.1.Загальна характеристика ТОВ «Сібекс»
2.2.Стратегія позиціювання товару у ТОВ «Сібекс»
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ПОКРАЩЕННЯ СТРАТЕГІЇ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТОВАРУ ТОВ «СІБЕКС»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость. СПб: Питер, 2001. 480 с.
2. Концепція ринкового позиціонування товару на споживчому ринку. URL: http://nauka.hnpu.edu.ua/sites/default/files/fahovi %20vudannia/2009/statti %20Екопо mika %207/2ШШ1
3. Котлер Ф. Маркетинг-менеджмент. СПб., 1999. 896 с.
4. Панкратов Ф. Г. Рекламная деятельность. «Данников и Ко». 2004. 526 с.
5. Товарна марка та її значення в сучасному маркетингу. URL: http://www.rusnauka.com/9_KPSN_2011/Economics/6_83893 .doc.htm.
6. Яненко М. Торговые марки в товарной политике фирмы. 2005. 240 с.
7. Котлер Ф. Основы маркетинга. 1990.Электронная публикация: Центр гуманитарных технологий. 20.02.2012. URL: http://gtmarket.ru/laboratory/basis/5091
8. Траут Дж. Новое позиционирование. 2012. 192 с.:
9. Черненко О. В., Тарасенко О. М. Процес вибору атрибутів позиціонування товару. Маркетинг в Україні. 2015. № 3. С. 34–43.
10. Терентьев Ю. В., Бакаева В. В. Позиционирование торговых марок. Маркетинг. 2007. №4. С. 50–58.
11. А. О. Старостіна, В. А. Кравченко, О. Ю. Пригара, Л. О. Ярош-Дмитренко Маркетинг. Київ : «НВП «Інтерсервіс». 2018. 216 с.
12. Богомаз Н.В., Зозульов О.В. Метод інтегральної оцінки ставлення споживачів до торгової марки. Маркетинг в Україні. 2012. №6. С. 30—33.
13. Бутенко Н.В. Маркетинг:підручник. Атака. 2018. 300 с.
14. . Войчак А.В. Камишніков Р.В. Конкурентні переваги: сутність та класифікація. Маркетинг в Україні. 2005. № 2. С. 50—53.
15. Золотова Л. Товарний знак – атрибут конкурентного економічного середовища. Інтелектуальна власність. 2002. № 1. С. 13-14.
16. Котлер Ф.,Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга. Київ.: Издательский дом „Вильямс”, 2006. 944 с.
17. Макашев М.О. Бренд-менеджмент. Издательський дом. 2013 р. 224с.