Організація рекламної діяльності на підприємстві

  • Код товару: 21001017
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Організація рекламної діяльності на підприємстві", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 36


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ

1.1.Поняття та сутність реклами в сучасній економіці

1.2. Значення реклами на підприємстві

1.3. Види реклами на підприємстві та способи її розповсюдження

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ «НАЙК»

2.1.Планування рекламної діяльності на «Найк»

2.2.Рекламна діяльність в системі маркетингу

2.3.Розробка реклами на підприємстві

РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА  «НАЙК»

3.1.Характеристика діяльності ТОВ «Найк»

3.2.Організація рекламної діяльності на ТОВ «Найк»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Райко Д.В. Концептуальний підхід до підготовки та проведення рекламної кампанії. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 4. С. 75–88. 

2. Реклама та стимулювання збуту. К. : Центр навчальної літератури, 2017. 208 с. 

3. Реклама і рекламна діяльність : курс лекцій. Б. А. Обритько. К. : МАУП, 2015. 240 с. 

4. Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 № 270/96-ВР. 

5.Попова Н. В. Основи реклами : навчальний посібник. Х. : Видавництво «ВДЕЛЕ», 2016. 145 с.

6. Голда Н.М. Особливості формування рекламної стратегії. Н.Голда, А.Голда, О.Міщук. Галицький економічний вісник. 2012. № 1(34). С. 144-148 

7. Миронов Ю.Б., Крамар Р.М. Основи рекламної діяльності. Навчальний посібник. Дрогобич: Посвіт, 2012. 108 с.

8. Фалович В.А. Комунікації підприємств в інтернеті: тренди і напрями розвитку. Вісник ОНУ ім. І.І.Мечникова. 2018. Т. 23. № 1 (66). С. 59-62. 

9.Ковальчук С. Сучасні напрями рекламно-інформаційного тренду. Маркетинг в Україні. 2014. № 5. С. 6–18.

10. Ковшова І. О. Організація ефективної рекламної кампанії підприємства в Інтернет-просторі. Інвестиції: практика та досвід. 2012. № 2. С. 42–44. 

11. Лебеденко С. О. Оцінка ефективності рекламної компанії. Ефективна економіка. 2014. № 6. С.123.

12. Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посіб. К. : ЦУЛ, 2012. 176 с. 

13. Рогожин М.Ю. Теория и практика рекламнойдеятельности: учеб. пособ. М.: Узд-во РДЛ, 2014. 224 с. 

14. Ромат Е. Реклама: теория и практика. СПб. : Питер, 2013. 512 с. 

15. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч. Посібник. К.: КНЕУ, 2013. 440 с. 

16. Песоцкий Е. Современная реклама. Теория и практика. Фенкис, 2012. 178 с. 

17. Харламов А. Решить проблему поможет маркетинг. Маркетинг. 2012. № 6. С.48-59. 

18.Грицюта Н. Етика реклами як естимаційний орієнтир сучасног суспільства : монографія. Київ : Ін- журналістики, 2012. 416 с. 

19. Реклама і рекламна діяльність : навч. посіб. Полтава, РВВ ПДАА, 2018. 230 с. 

20. Гелетчак Г.Я. Прихована реклама – особливості використання та створення. Матеріали 3-ї Міжнародної наук. конф. ІКС-2014 (Львів – Славське, 21-24 травня 2014 р.). Львів, 2014. С. 202-204.


Унікальність