0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001014
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Маркетингові дослідження рівня задоволеності споживачів", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 29
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
1.1. Сутність та види маркетингових досліджень рівня задоволеності споживачів
1.2. .Методи маркетингових досліджень рівня задоволеності споживачів
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ТОВ «ЮКА ІНВЕСТ»
2.1. Аналіз функціонування служби маркетингу ТОВ «ЮКА ІНВЕСТ»
2.2. Організація маркетингових досліджень на ТОВ «ЮКА ІНВЕСТ»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
3.1. Проблеми маркетингу в ТОВ «ЮКА ІНВЕСТ»
3.2. Перспективні заходи щодо удосконалення організації рівня задоволеності ТОВ «ЮКА ІНВЕСТ»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Закон України «Про охорону прав на знаки товарів та послуг» від 10 січня 2002 року N 2921-III
2. Армстронг Г. Маркетинг: загальний курс / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – 5-те вид. – К. : Далектика, 2001. – 608 с
3 Ассель Генрі. Маркетинг: принципи і стратегія: Підручник для вузів/Пер. з англ.- М .: ИНФРА-М, 2011. - 804с.
4. Бевзенко В. Ф., Балабанова И. В., Баширов И. Х. Маркетинг торговли. — Донецк: ООО "Юго-Восток, Лтд", 2004. — 148 с.
5. Голубков Є.П. Маркетингові дослідження: теорія, методологія і практика. - 2-е вид. - М.: Финпресс, 2000. - 464 с
6. Гончарук В.А. Маркетинговое консульти рование / В.А. Гончарук. — М.: Дело, 1998 — С. 319.
7. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегии: Г. Ассэль, М.: ИНФРА-М: НФПК, 2014. 803 с
8. Григорчук Т.В. – К.: Університет «Україна», 2007. – 380 с
9. Рейтинг агентств маркетинговых сервисов согласно доходам: Маркетинговые исследования в Украине, 2015, с. 44-49.
10. Попова Ю. М. Особливості маркетингових досліджень рекламної діяльності: Ю. М. Попова, Економіка і регіон, 2015, с. 74-79.
11. Полторак В. А. Маркетингові дослідження: навч. посіб. В. А. Полторак ; рекоменд. МОН.Київ : ЦУЛ, 2014, 340 с.
12. Половка К. О. Маркетингові дослідження: їх характеристика та необхідність, К. О. Половка,Управління розвитком. 2014. с. 62-65.
13. Маркетингові технології економічного зростання.: М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко та ін. ; за ред. М. А. Окландера. Одеса : Астропринт, 2012, 375 с.
14. Маркетинг: навч. посіб. П. А. Орлов, С. І. Косенков, Т. П. Прохорова та ін. Харків : ВД "ІНЖЕК", 2012, 528 с.
15. Ламбен Ж.Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок : учебник Ж.Ж. Ламбен, Р. Чумпитас, И. Шулинг ; пер. с англ. под ред. В. Б. Колчанова. 2-е изд. Санкт-Петербург : Питер, 2014, 718 с.
16. Кочнова И. В. Маркетинговые исследования факторов, меняющих поведение потребителей в условиях глобального кризиса : И.В.Кочнова,Тиждень науки, Запоріжжя, 2012,Т. 3.с. 249-251.
17. Коментарі директорів маркетингових дослідницьких агенцій : ринок маркетингових досліджень в Україні: Маркетинг в Україні, 2015, с. 5-26.
18. Герасимов Б. И. Маркетинговые исследования рынка : учеб. пособ. : Б. И. Герасимов, Н. Н. Мозгов.2-е изд. : Форум : НИЦ ИНФРА, 2014, 336 с.
19. Ізборник 2012-2016. Дослідження. Критика. Публікації. Вигот. 2018 р. с.215
20. Маркетинг від А до Я, 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. 2021р. с.15-20
21. Грешко Р.І. Внутрішні та зовнішні чинники впливу на фінансово-господарську діяльність промислових підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 2. T. 2. С. 126–130.
22. Олійник Т.О. Напрями та методичні засади досліджень у маркетингу. Держава та регіони. Серія «Економіка та підприємництво». 2006. № 4. С. 56–59.
23. Левіна М.О. Теоретичні основи комплексу маркетингу. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Серія «Економіка». 2010. № 5. С. 70–75.
24. Балановська Т.І. Формування дієвої структури управління маркетингом в сільськогосподарському підприємстві. Вісник ЖДТУ. 2014. № 4(54). С. 213–215.
25. Будько С. Маркетолог у комерційній структурі: проблеми підготовки професійної адаптації. Маркетинг в Україні. 2009. № 4. С. 66–67.
26. Волкова М. В. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Економіка та управління підприємствами. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 16. С. 281–286.
27. Ковбас І. М. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства. Сталий розвиток економіки. 2015. № 3. С. 260–267.
28. Коноплянникова М. А. Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 17. С. 332–336.
29. Мосійчук І. В. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств в Україні. [Електронний ресурс]. 2017. С. 278–302. URL: http://eprints.zu.edu.ua/25081/1/selection.pdf.