0 грн
Зробити замовлення- Код товару: 21001012
- Наявність: В наявності
Чому така ціна?
Процес отримання
- Огляд товару
- Важлива інформація
- Зміст
- Джерела
- Унікальність
Готова курсова робота на тему: "Маркетингова діяльність підприємства на засадах партнерства", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.
Загальна кількість сторінок – 27
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства
1.2. Організаційні аспекти та методи побудови підприємством реклами для партнерів
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПАРТНЕРАМИ В УКРАЇНИ
2.1. Аналіз сучасного стану маркетингової діяльності підприємства та його взаємодія з іншими компаніями
2.2. Оцінка роботи та проблеми розвитку маркетингової діяльності підприємством в Україні
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ ПАРТНЕРСТВА
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Аронова В.В., Дібніс Г.І. Ситуаційно процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві: монографія. Луганськ, 2010. 224 с.
2. Балановська Т.І., Гогуля О.П. Управління маркетинговою діяльністю на агропродовольчому ринку. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. 2010. Вип. 154, Ч. 1. С. 368—373.
3. Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник. Прес, 2004. 654 с.
4. Пшенишнюк І.О. Контроль в управлінні підприємством: маркетинговий аспект. Економіка та держава. 2011. № 7. С. 67—69.
5. Аронова В.В. Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві. Луганськ: СНУ ім. В. Даля, 2010. 224 с.
6. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ. Лібра. 2012. 712 с.
7. Попкава Е. П., Акимова О. Е. Классификация маркетинговых коммуникаций. Как избежать путаницы. 2012. № 6. С. 50–56.
8. Евтропов Н. В. Маркетинговые коммуникации и стимулирование сбыта. URL:http://econom.mslu.ru
9. Д. В. Райко, С. М. Ілляшенко, В. Г. Герасимчук Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку. Суми, 2012. 536 с.
10. Примак Т. О. Оцінка ефективності маркетингових комунікативних кампаній. Маркетинг в Україні. 2013. № 5. С. 36–39.
11. Литовченко І. Л. Удосконалення класифікації засобів маркетингової комунікативної діяльності. URL: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2009_649/14.pdf
12. Почепцов Г. Г. Теорія комунікації. Київ. Видавничий центр «Київський університет». 2019. 308 с.
13. Фірсова С.Г., Мельник І.А. Еволюція маркетингової теорії: український вимір. Вісник ОНУ імені І. І. Мечникова. 2013. № 18. С. 163-167.
14. Окландер Т.О. Трансформація концепції маркетингу в XXI сторіччі. Бізнес Інформ. 2011. № 7(1). С. 134-136.
15. Крaус К.М. Oсoбливoсті зaстoсувaння кoнцепції упрaвління мaркетингoм. Вісник Хмельницькoгo нaціoнaльнoгo технічнoгo університету. 2011. № 6. С. 98-105.
16. Струк Н. Методичне підґрунтя обліку трансакційних витрат на підприємстві. Збірник наукових праць «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит: проблеми теорії, методології, організації». Національна академія статистики, обліку та аудиту. Київ: Бізнес Медіа Консалтинг. 2012. Вип. 1(8). С. 188-198.
17. Дудар Т. Розвиток маркетингу відносин із суб’єктами бізнес-процесів на агропродовольчому ринку. Прикладна економіка – від теорії до практики. Тернопіль. 2017. С. 36-39.
18. Шумська В.Б. Рівні маркетингу відносин на ринках товарів промислового призначення. Вісник Національного університету «Львівська політехніка»: збірник наукових праць. Львів. 2011. № 720.С. 268-272.
19. Біловодська О.А. Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики. Інновації і маркетинг - рушійні сили економічного розвитку. Суми, 2012. С. 324-340.
20. Джефкінс Ф. Реклама. Київ. Знання. 2012. 565 с.