Формування сучасної теорії маркетингу

  • Код товару: 21001026
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Формування сучасної теорії маркетингу", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 28


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ: ЕВОЛЮЦІЙНИЙ ПІДХІД

1.1.Роль маркетингу в сучасній економіці

1.2.Еволюція теорії концепції маркетингу

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ПОЛІТИКИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ

2.1 Концепція маркетингу

2.2 Соціально-етичний маркетинг

2.3 Концепція стратегічного маркетингу

РОЗДІЛ 3. ДОСВІД РЕАЛЬНОЇ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ ПРОВІДНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Балабанова Л. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями: монографія. Донецьк :ДонНУЕТ, 2016. С.179 

2. Вачевський М. Суть і принципи маркетингу в діяльності підприємства. Економіка України. 2017. №12. С.34-39.

3. Войчак А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту. Маркетинг в Україні. 2018. №4. С.52-55

4. Дідківська К.В. Актуалізація ролі соціально – етичного маркетингу в сучасних умовах господарювання. Актуальні проблеми економіки. 2019. №9(99). С.102-107. 

5. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. СП: Питер, 2014. С.800 

6. Лиходій В.Г. Сучасна концепція маркетингу та економічна криза. Актуальні проблеми економіки. 2019. №12. С.6-12

7. Мартинюк Ю.В. Тенденції розвитку сучасного маркетингу та його основні цілі URL: http://intkonf.org/martinyuk-yuv-tokarchuk-os-tendentsiyi-rozvitku-suchasnogo-marketingu-ta-yogo-osnovni-tsili/.

8. Піскун О.О. Розвиток сучасного маркетингу. Управління розвитком. 2018. №5. С. 42-45 

9. Погребняк І. Обґрунтування маркетингової стратегії підприємства. Збірник наукових праць ВНАУ. Економічні науки. 2017. №5. С. 25-32.

10. Романенко О.О. Види маркетингових інтернет-стратегій. URL: http://economics.opu.ua/files/archive/2014/n6.html.

11. Савельєв Є.В. Маркетинг: новітня теорія та міфи навколо нього. Вісник економічної науки України. 2017. №1. С.133-145.

12. Скибінський С.В., Штуль В.П. Маркетинг: навч. посібник у схемах і таблицях. К. : КНЕУ, 2017. С. 224.

13. Череп А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 1. С. 202–205.

14. Василенко В. А. Стратегічне управління. Київ. ЦУЛ. 2012. 396 с.

15. Запесоцкий А. С. Стратегический маркетинг в туризме: теория и практика. 2012. 352 с.

16. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. Київ. КНЕУ. 2012. 152 с.

17. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. Наука, 2020. 589 с.

18. Никифорова С. В. Стратегический маркетинг: теория и практика. 2012. 203 с.

19. Э. Нили, К. Адамс, М. Кеннерли Призма эффективности. Карта сбалансированных показателей для измерения успеха в бизнесе и управления им. Баланс-Клуб. 2003. 400 с.

20. Примак И. Реинжиниринг: теперь без разрушений? Управление компанией. №7. URL: http://www.management.com.ua/cm/cm086.html

21. Черенков В. И. Эволюция маркетинговой теории и трансформация доминирующей парадигмы маркетинга. Вестник Санкт- Петербургского университета. 2004. Серия 8. Вып. 2 (No 16). С. 3-32.

22. Богма М. Концепція соціально-етичного маркетингу як основа інноваційного розвитку підприємства. Сучасні підходи до управління підприємством. 2015. С. 20-25.

23. Решетнікова І. Етичний маркетинг як концепція маркетин- гової діяльності. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. No 4. С. 91-96.


Унікальність