Механізм ціноутворення та економічне обґрунтування цін на продукцію і послуги закладів

  • Код товару: 21000951
  • Наявність: В наявності
300 грн
Вартість робіт

Чому така ціна?

Як придбати роботу

Процес отримання

  • Огляд товару
  • Важлива інформація
  • Зміст
  • Джерела
  • Унікальність

Готова курсова робота на тему: "Механізм ціноутворення та економічне обґрунтування цін на продукцію і послуги закладів", на 100% авторська, в мережі інтернет не росповсюджувалась, перевірена викладачем та успішно захищена студентом.


Загальна кількість сторінок – 27


Переглянути фрагмент


Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕХАНІЗМУ ЦІНОУТВОРЕННЯ В ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

1.1. Поняття ціни та її економічна роль на підприємствах

1.2. Сутність та особливості формування цін на продукцію та послуги підприємств ресторанного господарства

1.3. Стратегії та основні методи ціноутворення на продукцію та послуги підприємств ресторанної індустрії

РОЗДІЛ 2.    МЕХАНІЗМ ЦІНОУТВОРЕННЯ ТА МЕТОДИ ОБҐРУНТУВАННЯ ЦІН НА ПРОДУКЦІЮ І ПОСЛУГИ РЕСТОРАНУ «ТЕРАСА»

2.1. Організаційно – економічна характеристика ресторану «Тераса»

2.2. Аналіз та обґрунтування встановлених цін на продукцію і послуги ресторану

2.3. Пропозиції щодо вдосконалення механізму ціноутворення та обґрунтування цін на продукцію і послуги ресторану «Тераса», їх економічна оцінка

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Джерела

1. Мацелюх Н. П. Основні теорії походження цін на фінансовому ринку. Ринок цінних паперів України. 2011. № 9–10. С. 3–10.

2. Тропіна В. Б. Фінансові посередники: основні тенденції розвитку в Україні. Економічний простір. 2011. № 50. С. 178–184

3. Шелудько В.М. Фінансовий ринок: навч.посіб. Київ: Знання-Прес, 2003. 535 с.

4. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення: Навч. посібник. Київ: Кондор, 2008. 195 с. 

5. Шульга О.А. Ціноутворення: курс лекцій.  Київ. НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. 110 с.

6. Макаренко П.М. Теорія ціни в товарному господарстві. Вісник Полтавської державної аграрної академії. 2011. № 3. С. 130-135.

7. С.В. Мочерного Економічна енциклопедія. Київ. Видавничий центр «Академія». 2002. Т. 3. 952 с.

8. П.І. Багрія, С.І. Дорогунцова Економічний словник. Київ. Головна редакція УРЕ АН УРСР. 1973. 622 с.

9. Горлачук О.А. Сутність ціни та ціноутворення на сільськогосподарську продукцію. Економічний аналіз. Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету «Економічна думка». Тернопіль. 2015. Том 20. С. 23-29.

10. Мазур О.Є. Ринкове ціноутворення. Київ. «Центр учбової літератури». 2012. 480 с.

11. Богданов В. С., Кравченко Ю. М. Сутність і економічні основи категорії "ціна" та поняття "ціноутворення". Вісник студентського наукового товариства. 2019. Вип. 1. С. 3-6.

12. Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 16 «Витрати»: наказ Міністерства Фінансів України № 318 від 31.12.1999р URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00

13. Чорна, М.В., Філіпішина Л.М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: монографія. Харків. ХДУХТ. 2007. 155 с.

14. Мардус Н.Ю Особливості ціноутворення на готельно-ресторанні послуги. Економіка та управління підприємством. 2017. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2017/4_04_uk/11.pdf

15. Архіпов, В. В. Організація ресторанного господарства. Київ. ЦУЛ. 2016. 280 с.

16. Якименко-Терещенко Н.В. Особливості ціноутворення на послуги підприємств готельного бізнесу. Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств. 2018. Херсон. Молодий вчений. С. 70–72.

17. Статистичний збірник "Діяльність суб’єктів господарювання за 2018 рік". URL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2019/zb/11/zb_dsg_2018.pdf

18. Воронюк Т. А. Формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства. Одес. нац. акад. харч. технологій. Одеса. 2019. 24 с.

19. Обозна А. О., Шабельник Н. М., Федотов І. А. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 13. C. 17–23. 

20. Дибб С., Симкин Л. Практическое руководство по маркетинговому планированию. СПБ. Питер. 2001. 236 с.

21. Мальська М. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика). Київ. ЦУЛ. 2013. 304 с.

22. П’ятницька Г. Вплив інноваційних змін на діяльність підприємств ресторанного господарства. Економіка розвитку. 2013. № 1(65). С. 122-126.

23. ДСТУ 4281:2004. Заклади ресторанного господарства. Класифікація. Київ. Держспоживстандарт України. 2004 – 87. Услуги общественного питания. Общие требования.


Унікальність